לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מה קרה לרשימות רבי-המכר בעתונים?


עידו קינן, מנהל נוכחות הרשת באתר "העין השביעית" הסב את תשומת ליבי אל טור

שהתפרסם באתר ע"י חנוך מרמרי (עורך עיתון הארץ לשעבר).

שם הטור: "כשהטבלה משקרת" והוא דן בהיעלמות רשימות רבי המכר מהעיתונים.

עידו מכיר אותי כספרנית / מידענית וחשב שהנושא עשוי לעניין אותי ואת עמיתי הספרנים.

מעולם לא הושפעתי מהרשימות הללו, לעיתים עברתי עליהן ברפרוף, ככה סתם.

אני יודעת שעבודת הספרניות שעובדות בהשאלה כן מושפעת מהרשימות ושם בספרייה

הביקוש לספרים אלו עולה בהתאמה.

אשמח אם החברות למקצוע או כל קורא אחר יקרא את הרשימה ב"עין השביעית" ויגיב.

ומחשבה אחת קדימה:

אולי במקום לפרסם טבלה של הספרים הנרכשים ביותר יבדק מדד הספרים המושאלים

ביותר בספריות??? עוד צעד למען עדוד קריאה..

רעיון לויקטור בן-נעים, הממונה על המחלקה לספריות  במשרד התרבות והספורט.

 

נ.ב.: לחנוך, אם הגעת במקרה לפוסט זה....ד"ש לסוניה

       

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 29/6/2009 06:42   בקטגוריות ספרים, ספריות, רבי-מכר, ה"עין השביעית", עתונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)