לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הבלוג שלי בן שנתיים


פיקאסו אמר:

When I paint my object is to show what I have found and not what I am looking for

 In art intentions are not sufficient and, as we say in Spanish:

 love must be proved by facts and not by reasons.

What one does is what counts and not what one had the intention of doing

 

וכך בדיוק אני מרגישה ביחס לבלוגינג, וליתר דיוק, ביחס לבלוג זה - היצירה שלי.

כבר שנתיים אני כותבת, מצלמת, חושפת, מתיחסת ומיחצ"נת, ובעיקר נהנית כאן, אני אוהבת את

המדיום הזה, ולכן אני פה. 200 פוסטים בקירוב. 5 טיוטות בהמתנה. הספק בכלל לא רע.

יש שאני יותר נמרצת, ואז אתם (המנויים) מקבלים איתותים תכופים יותר.

יש ואני קצת מנותקת, ואז אנחנו נפגשים לעיתים יותר רחוקות.

 

ד"ר יאיר עמיחי המבורגר חקר את  השאלה מה מניע גולשים לנהל בלוג. ראו המרושתים של YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3418780,00.html
וסיכם: הבלוג עונה על מגוון של צרכים  ובראש ובראשונה הוא מהווה מענה לצורך שלנו
בביטוי עצמי ובקשר עם הזולת. הבלוג מהווה מענה פוטנציאלי לקונפליקט הקיומי בין הרצון
לממש אינדיבידואליות לבין הצורך להיות שייך. הבלוג נותן מענה לצרכים פסיכולוגיים משמעותיים
וחשובים וזה מבטיח מבטיח שהבלוג ימשיך להוות גורם חשוב ומשפיע בחיינו.

 

פעם, לקחתי ללב את מיעוט התגובות ואף שקלתי להעלים ולסלק את סימני הדרך שלי

בהמשך, בדקתי ומצאתי שישנם עוד כמה וכמה בלוגים מדהימים וחשובים, שגם אצלם,

באופן מפתיע, התגובות מועטות ואינן מרפות את ידי בעליהם.

מחזקים אותי אלו שמגיבים בע"פ או במיילים.

 

ולכן: לא רק שנשארתי, אלא אף נדדתי גם ל"קפה" של TheMarker. לבלוג נוסף. שם יש

לי חברים אחרים, לשם מועתקים חלק קטן מהפוסטים כאן, כי אני שמרנית ונאמנה ו"ישרא-בלוג"

הוא "ביתי" הראשון. ה"קפה" הוא רק עוד אכסניה, עוד חשיפה והיכרות עם אנשים מתחומים

המעניינים אותי.

 

לפני סיום, אני רוצה להמליץ על מספר בלוגים, בעלי תכנים וגוונים שונים לחלוטין אלו מאלו,

עליהם אני מנויה ובדרך כלל אינני פוסחת. הסדר אקראי לחלוטין!!!

1. אליעזר יערי - עתונאי וסופר - בבלוג "על הקצה". אקטואליה / פוליטיקה לצד הגיגים מרבדים

   שונים:

   http://www.notes.co.il/eliezer

2. חלי גולדנברג - כהגדרתה: אשה, אמא, שחקנית. - בבלוג " תקריב". בלוגרית בעלת כתיבה

   קולחת, לעיתים משעשעת, תמיד "נוגעת". פותחת, משתפת וחושפת עד קצה הגבולות שלה.                                         

   http://www.notes.co.il/chelli/46292.asp    

 

3. דבורית שרגל. בלוגרית ידועה, עתונאית לשעבר, "חיית אינטרנט" פעילה. בעלת הבלוג

velvet underground   דבורית החזירה אותי, לפחות באופן סביל, אל עולם התקשורת

  (בכל זאת עבדתי פעם, והרבה זמן בעתונות הכתובה  והכרתי הרבה נפשות הפעילות גם בזמננו.) 

  בבלוג המאד אקטיבי שלה ב"קפה":                                                                                                                   

   http://cafe.themarker.com/view.php?u=3767

  בלוג שכדי להתמצא בו ולעמוד בקצב שלו ממש כדאי לעקוב יום יום. ואם הקצב שלו פראי מדי

  לטעמכם, לדבורית יש בלוג נוסף, שונה ומתון בהרבה, ומעניין באותה מידה:

  "לחיות את חייה":

  http://www.notes.co.il/dvorit/

 

4. בלוג מקצועי ממנו אני לומדת כל הזמן, הבלוג של מורי ורבי ממרכז ההדרכה לספריות צבוריות,

    יגאל חמיש, מי שהכניס אותי לעולם קסום המעשיר ומלמד ללא הפסקה. עולם ששאב את כל כולי

   בסקרנות ובהנאה גדולה. תודה גדולה לך יגאל.

    שם הבלוג: מסע, מסה ומשא - תצפית על ארגונים, ניהול וידע. כשמו כן הוא.

    http://www.notes.co.il/yigal/46340.asp

 

5. בלוג של עמיתה למקצוע שהעדיפה לכתוב בשם בדוי. "אמא של מתבגרים" שמו. בלוג העוסק בכל

    תחומי החיים, הרבה יהדות, הרבה סוגיות מקצועיות, הורות, ובעצם...מה לא. כל-בו מלא חן,

    חכמה והומור. פעיל ומתעדכן בתדירות גבוהה. תודה ביילע..   

    http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=355205

 

6. בלוג מקסים שנכתב בהולנד, ע"י ישראלית,  המכונה ג'ולייטה, החיה שם עם משפחתה. שנון, מצחיק,

    מלווה בצילומים מרהיבים פרי כשרונה של הכותבת, סוקר את חיי המשפחה בחו"ל, ביקוריה בארץ

    ובעולם. תענוג!

     חדר הסודות - הבלוג של ג´ול:

      http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=giulietta

 

7.  Intellect or Insanity בלוג חשוב של עו"ד יהונתן קלינגר העוסק כהגדרתו בתחום דיני המידע.

     את יהונתן פגשתי במספר מפגשי בלוגרים וכנסים והתרשמתי מכשרון וידע בעלי עצמה והשפעה.

     http://www.2jk.org/praxis/

    

עד כאן ההמלצות להפעם. תודה לכל המבקרים אצלי ותודה גדולה לבלוגרים המומלצים שמתבלים

ומעשירים את השעות הרבות שלי כאן, בבלוגוספירה.

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 29/7/2008 21:57   בקטגוריות אתרי אינטרנט, בלוגוספירה, בלוגים, המלצות, העצמה אישית, תודות, אינטרנט  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)