לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


שמי אילנה שקולניק. אני מידענית בספרייה 'כותר ראשון' בראשל'צ ומנהלת את מרכז מידע וייעוץ לתושב בשיתוף ש.י.ל. פתחתי בלוג זה על מנת: להרחיב דעת, לשתף, וליחצ"ן את מרכז המידע ואת המקצוע. הפלטפורמה התרחבה גם ליומן אישי (שכפי הנראה די השתלט...) לעונג לי.
Avatarכינוי:  אילנה שקולניק ilana shkolnik

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

רגע של נוסטלגיה.....אני, הספרנית של הכיתה


                         

                     (הכי דומה לעצמי, שמצאתי...)

 

ככה פתאום, דווקא הבוקר, נזכרתי איך הכל התחיל.

מנין הזיקה למקצוע שלי דהיום.

 

מעשה שהיה:

בילדותי למדתי בבית הספר היסודי "ממלכתי ב" (זה היה שמו)

 בנס-ציונה, ושם - מונתי ע"י המחנכת להיות הספרנית של הכיתה.

באמת!

בפינת הכיתה עמד ארון מתכת גדול, עם מנעול. זה היה הארון של המורה.

בו היא החזיקה ציוד של הכיתה, (בריסטולים, דבק, טושים, מספריים),

ספרי לימוד וחוברות עבודה שלה, עבודות של תלמידים,

ו.....ספרי קריאה שהתאימו לגיל, ואשר קיבלו מקום של כבוד על חלק

ממדפי הארון.

אינני זוכרת באיזו כיתה זה היה, מניחה שבין ד' ל-ו'.

באותם הימים לא היה ונדליזם. הארון נשמר ואף אחד לא העז לחבל

במנעול או לפרוץ אותו.

 

ואני....אני הייתי הספרנית של הכיתה! כבוד אדיר!

היה לי מפתח לארון ובהפסקה הגדולה בכל יום, פתחתי את "ארון הקודש"

והשאלתי ספרים לתלמידים שרצו ואהבו לקרא.

היתה לי מחברת ובה רשמתי בטורים  את התאריך, שם הספר ושם

התלמיד השואל.

וכאן משתלטת הסניליות:

לא זוכרת אם הגבלתי בזמן השאלה. מקווה ומניחה שלא. כי באותם הימים

מי שבאמת אהב לקרא "בלע" ספרים וחזר תוך יום-יומיים להחליף.

אלה היו "תולעי הספרים" של הכיתה. 

לא זוכרת אם לספרים היה סימון חיצוני כלשהו.

לא זוכרת / לא יודעת אם הספרים נרכשו או נתרמו.

לא זוכרת כמה זמן עסקתי "במקצוע".

 

אבל, כן זוכרת היטב שאהבתי כל רגע,  ואהבתי את פוליאנה

 

                                                                        

 

עוד על נס-ציונה:

באתר ויקיפדיה. 

 

על פוליאנה:

באתר כנפיים. 

 

הזמנה: כל מי שהיה בכיתה שלי (כיתה מס' 2) וזכרונו

טוב משלי, מוזמן לספר מה ואיך היה. מאד אשמח!

נכתב על ידי אילנה שקולניק ilana shkolnik , 26/8/2006 09:35   בקטגוריות בית ספר, עבודה, הגיגים, זכרונות, ספרייה, ספרים, נוסטלגיה, נס ציונה, ספרניות, ילדות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

161,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , התנדבות ומעורבות חברתית , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנה שקולניק ilana shkolnik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנה שקולניק ilana shkolnik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)