לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

מכתב למח"ש (ועוד- אם הינכם מתגוררים באיזור הדרום, אנא כנסו)


בהמשך לזה.


ניסחתי יחד עם נשים מקסימות ממרכז הסיוע מכתב תלונה שכוּתַב ל*מח"ש, *קמ"ד נפגעי עבירות- המטה הארצי, חטיבת החקירות ול*קצינת נפגעי עבירות- המטה הארצי, חטיבת החקירות.

להלן מכתבי:

"הנדון: תלונה על השוטר ___________

ברצוני להביא לידיעתכם אירוע מצער וחמור הקשור בהתנהלות משטרתית בלתי ראויה, אשר הביאה לפגיעה נוספת בי והחזירה אותי להתמודדות מחודשת עם הפגיעה שחוויתי. זאת, על אף שכבר הסתיים ההליך הפלילי בענייני ואני מנסה לחזור לשגרת חיי.

ביום 12.11.08, בשעות הבוקר, התקשר השוטר ________ ממגרש הרוסים לאבי, מר ______, ושאל אותו מה לעשות בפריט לבוש השייך לי ושהיווה ראיה בהליך פלילי שהסתיים.

עד לשיחה זו, אבי לא ידע אודות הפגיעה שעברתי וההליך הפלילי בעקבותיו.

השוטר הוסיף ונידב פרטים נוספים אודות ההליך ללא שום צורך ולא רשותי. בסיום השיחה ביקש השוטר מאבי שלא לספר לי כי שוחחו "על מנת שלא להקשות" עלי.

אבי הביא את דבר השיחה לידיעתי ובאותו יום התקשרתי אל השוטר וביקשתי לדעת מדוע יצר קשר עם אבי ולא עימי. השוטר טען כי ניסה להשיג אותי ללא הצלחה, לא הבין מדוע אני כה נסערת והרים עלי את קולו.

חשוב לציין כי התנהלותו של השוטר פגעה בי מאוד. עד לרגע זה איני מבינה מדוע ראה לנכון ליצור קשר עם אבי. אני תוהה כיצד שוטר במשטרת ישראל לא מודע או מבין את חשיבות הפרטיות והרגישות בטיפול בתיקי עבירות מין. למען הסר ספק, אני אישה בגירה ואין סיבה או הצדקה לשתף מישהו מלבדי, שלא מבחירתי, בהליך הפלילי בענייני.

אותה שיחה קצרה פתחה מחדש את הפגיעה וערערה את אמוני במערכת החוק.


בכבוד רב,

L.L.B"


המכתב שצורף למכתב שלי, ממרכז הסיוע -

"הנדון: פגיעה בפרטיותה של נפגעת עבירת מין על ידי המשטרה.

לאחרונה פנתה אלי L.L.B אשר ליווינו אותה לאורך ההליך הפלילי (כנגד נ.ק), וסיפרה לי על כך ששוטר בשם ____ התקשר לאביה ושאל אותו מה לעשות עם פריט לבוש שלה אשר שימש כראיה במסגרת ההליך המשפטי.

נדהמתי לשמוע, ששוטר במשטרת ישראל, אשר במסגרת תפקידו בא במגע עם תיקי עבירות מין (או לכל הפחות עם חפציהן) לא מודע לרגישות בטיפול בתיקים מעין אלה ולחשיבות שבשמירה על פרטיות הנפגעות וכבודן.

ההתנהגות הבלתי מקצועית ובלתי רגישה שתוארה בפני, מודגשת גם לאור תגובתו של השוטר בעת שL.L.B בעצמה פנתה אליו, אשר לא הכיר באחריות או בבעייתיות שבדבר.

מיותר לציין את הפגיעה שנגרמה לL.L.B, בעקבות פנייתו של השוטר לאביה, אשר כלל לא ידע על הפגיעה שחוותה או על ההליך הפלילי עד לשיחה זו.

ידוע, כי ההליך הפלילי והחשיפה הכרוכה בכך דורשת אומץ והתמודדות מהנפגעות, וL.L.B אזרה כוחות בכדי לעשות זאת. מצער וחמור, כי לאחר סיומו של ההליך הפלילי ובמהלך ניסיונותיה לחזור לשגרת חיים, נפגעה L.L.B פעם נוספת, וזאת על ידי חוסר מודעות ורגישות של השוטר.

פגיעה מינית מתאפיינת בפגיעה באוטונומיה של הנפגעת וחדירה לפרטיותה, ושיחתו של השוטר לאב משחזרת אלמנטים אלו.

בעיני, ישנה חשיבות בהכשרה והדרכה של כל שוטר באשר לחשיבות שבשמירה על כבודן ופרטיותן של נפגעות עבירות מין ושם יודגש, בין היתר, כי אין לחשוף מידע בעניינן ללא הסכמתן אף אם מדובר בבני משפחה.

מרכז הסיוע ישמח לסייע בהכשרה זו ולהעביר השתלמויות בנושא.

אשמח אם תעדכנו אותי באשר לטיפולכם בעניין,

..."





מקווה שלא יאכזבו אותי בתגובתם.... :-/




דבר נוסף - למי שגר באיזור הדרום- אשדוד אשקלון וכד', בשישי הקרוב (12.12) תפורסם כתבה בעיתון "ידיעות דרום" בנושא אובדנוּת.
הדס ניר ראיינה אותי טלפונית לכתבה ואתם מוזמנים לקרוא


* עדכון מה-15.12 - הדביקו את הקישורים הבאים בשורת הכתובת והורידו את הקובץ המצורף.

הכתבה על ההורים שבנם התאבד מתחילה כאן-
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=56&amp;msgid=124800530

והראיון איתי נמצא בקובץ השני תחת הכותרת בצבע תכלת "בוחרת בחיים"/ מונולוג-
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=56&amp;msgid=124801140




L.L.B
נכתב על ידי L.L.B , 12/12/2008 00:56   בקטגוריות אובדנות, התאבדות, עונש, תקשורת  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חמניה בשמש ב-26/12/2008 00:41




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)