לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

...כשהכל מחניק וחונק... *תמונות קשות*תמונות קשות*תמונות קשות*



אז על מה נכתוב ונספר? על הלימודים החדשים שלי? על החברים המקסימים שלומדים איתי? על החיים במעונות? על השיחות השבועיות שיש לי עם היועצת בלימודים (אם את קוראת פה, אז ד"ש ;-))? על המורים הנפלאים והרגישים שמלמדים אותנו? על העבודה שעבדתי בה וכבר הספקתי להתפטר? על קשיי השינה והחלומות הרעים? על הנפילות?

...על הנפילות...


או שפשוט אעשה מיקס מרֹב הדברים שנכתבו:

מזה כחצי שנה אני משלימה בגרויות באונ' העברית ומתגוררת במעונות.
יצרתי קשרים טובים עם רוב החברים שלומדים איתי.

חלקם כבר הפכו אותי לאשת סודם וסיפרו לי על המשברים הכי קשים בחייהם...
סיפורים של Xונס, בעיות סמים, אלימות במשפחה, תקיפות מיניות, חזרה בשאלה, מעצרים, משפחות אומנות, גילוי עריות ועוד.
זוהי רק חלק מרשימת הדברים שחברים שלי שיתפו אותי בהם...

(אני חושבת שזה רק מוכיח עד כמה סיפורי ההתעללות האלו קיימים מתחת לאפנו... ויש בנינו שמעדיפים לעצום עיניים, לאטום אוזניים ולמלא את פיהם מים. כי הכי פשוט להתעלם הא? )


אחרי שהם מספרים לי על חוויות הסמים שלהם, על הטראומות, על הקשיים, הגירושין, המעצרים והאבידות שחוו, הם פונים אליי ושואלים: "ואת, מה איתך? ספרי איזה משהו...".

ואני? אני שותקת... וכי מה כבר יש לי לספר?


מצד אחד הם טוענים שאני האדם הכי שפוי ורציונלי בכיתה.
מצד שני, הם כבר הספיקו למצוא לי שם חיבה... מוות. כן, כך הם קוראים לי כי הם קלטו כבר את ההומור השחור משחור שלי... ובאמת שאני מקבלת את זה בהומור...




למרות כל הצחוקים והכיף שיש לי בכיתה עם החברים, עדיין יש נפילות....

לא אלאה אתכם בפרטי הסיפורים, אלא פשוט אשים את התמונות שידברו בעד עצמן-









***תמונות קשות!!!***
























...במקלחת במעונות...






























7.......







...חתך אחר... אחרי מבחן שהיה לי.














































אז ככה:
במידה ויש שאלות - תשאלו כל עוד השאלה לא נכתבת בצורה שיפוטית, מתנשאת או דבילית וחסרת הבנה/תוכן (כמו: "איכככ... מה זה התמונות האלו??? את חולת נפששששש!!!11111").


זה הבלוג שלי (ש-לי למען ה'!!!) ואני רשאית לא לאשר תגובות.

זכותי

(או כמו שאחי הקטן נ' כתב פעם שהיה קטנטן "סְכוּטִי" ).




התמונות האלו לא באות לומר שאני "במצב קשה"/אובדני או כל דבר אחר.

אני מתפקדת, קמה בבקרים (לאחר לילות טרופים...), מנהלת סדר יום שגרתי (אם כי עמוס למדי... ) ובעיקר שורדת.

אני עדיין מעבירה הרצאות כשיוצא לי.... חודש שעבר למשל העברתי הרצאה למתנדבים עתידיים בער"ן ת"א, לפני כחודשיים העברתי הרצאה במסגרת יום עיון לעורכי דין פליליסטים בעיקר (עוזרי שופטים) והיה פשוט מדהים ומעולה, ומופיעה לעיתים בכנסים כאלו ואחרים, ערבי התרמות וכל זה.... (אתם יותר ממוזמנים ).


וטוב לי בלימודים... פשוט טוב. גם אם זה גוזל לי את רוב שעות היממה.... (זו הסיבה שאני מתקשה לחזור לטלפונים/מיילים ולהיפגש עם חלקכם. עמכם הסליחה ומקווה שאתם מבינים ).



מקווה ששלומכם שפיר.
התגעגעתי לכולכם






L.L.B
נכתב על ידי L.L.B , 12/3/2010 01:31   בקטגוריות חיים ומוות, חתכים, מלחמה עצמית, צלקות, אופטימי, לימודים, שחרור קיטור  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kane20 ב-13/11/2011 04:15




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)