לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

DBT (שנים שלא עדכנתי...)


אמאל'ה.

 

כבר לא זוכרת כמה זמן לא ביקרתי בבלוג.... מניחה שמשהו כמו שנתיים.

 

אז הפעם אשתדל לעשות את זה קצר (ובלי תמונות. רק אם תבקשו יפה ;-)))

 

- הייתי בטיפול פסיכולוגי שש שנים וחצי עד שהמטפלת שלי אמרה לי שאני לא אותה L.L.B שהגיעה אליה והשתנתי לטובה במיליון ואחת דברים, אבל בכל הקשור למחשבות אובדניות ופגיעה עצמית, היא לא רואה שיפור (עדיין פוגעת בעצמי... עדיין מחשבות אובדניות חזקות... שלילי) ולכן, בגלל שהיא מכירה במגבלותיה כמטפלת, היא מציעה לי לסיים איתה ולהתחיל טיפול ב-DBT (לכל אלו שתוהים מה זה למען השם..).

 

היא כמובן השאירה את הבחירה בידיי ואמרה שהיא מוכנה ללמוד את השיטה, אבל עד שהיא תסיים אותה יתווספו לי צלקות נוספות על היד והיא לא הייתה רוצה שזה יקרה... :-/

 

 

המדהימה הזו חיפשה בשבילי מטפלת בנרות ומצאה. אז אני נמצאת בטיפול חדש (כבר שלושה חודשים וחצי) אצל מטפלת בדיביטי וזה חרא של דבר...!!! כולם כמובן אומרים שזה קשה בגלל שאני בהתחלה ועדיין לא קלטתי את העניין בטיפול הזה, אבל הם אומרים ששווה להיות סבלניים...

אני כלכך מתגעגעת לטיפולית הישנה והטובה שלי.... עצוב

היא אמרה שהיא תשמח לקבל אותי חזרה רק אם אהיה במינימום שנה טיפול אצל הדיביטית.

 

- לקחתי כדורים תקופה והפסקתי (לוסטרל)... רוצה לטפל בעצמי בכוחות עצמי. בקשה מוגזמת?

 

 

- אני לומדת במכינה להשלמת בגרויות ואוטוטו מסיימת....

 

התקופה הזו של השלמת הבגרויות הייתה נורא לחוצה ועמוסה (נפשית) עבורי... היו לא פעם התמוטטויות, אך למזלי צוות המכינה תמיד היה (ועודנו...) שם בשבילי.

 

 

- פרסמתי את פרטי השכן שלי בפייסבוק!!!

שם מלא+ תמונה+ הסבר לגבי מי הוא ומה הוא עשה (כותרות).

 

לי נמאס לשתוק!! ואני מקווה ומתפללת ליום שבו כל נשות ישראל יפעלו כמוני.

ונראה את החרא מעז להגיש נגדי תביעת דיבה... אני מוכנה ומזומנה לקרב!!!

 

 

- אני עדיין מעבירה הרצאות ברחבי הארץ (מורים, יועצות בי"ס, אחיות, פסיכולוגים, רופאים, סטודנטים לפסיכולוגיה/רפואה/סיעוד/עבודה סוציאלית ועוד, ועוד...) ונורא נהנית מזה :)

יום רביעי לדוג' יש לי הרצאה בהדסה בפני סטודנטים לרפואה (הפסיכיאטרית שלי ביקשה שאגיע...).

 

 

 

טוב יאללה, נראה לי שזהו... (מעניין אם מישהו עדיין נכנס לפה... השמיעו קול אם כן)...

 

 

התגעגעתי, אז באתי.

 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 25/3/2012 02:18  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Berman ב-10/9/2014 01:08




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)