לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

"ניסיונות אובדניים" - מה, איך, מתי... (אפילוג חלק ג', קצר)




 

 

3) חוזרת קצת אחורה... אני במחלקה כבר 3 חודשים, אני מתחבאת מאחורי הדלת בחדר המחורבן שנתנו לי במחלקה, שאותו חלקתי בתחילה עם מ' האנגליה השתקנית שלובשת תמיד 236 שכבות של בגדים כולל מעיל כחול ענקי (ואפ'פעם לא מתקלחת) ועם א', הערבייה הפסיכוטית ששומעת קולות 24/7 (א': "אבא שלי אנס אותי אתמול". אנחנו: "א', אבא שלך לא היה יכול לאנוס אותך אתמול כי הוא לא היה פה בכלל".
א': "אה, נכון").

אני שמה שקית ניילון על הראש, עוטפת היטב את החריצים מסביב לצוואר עם מסקנטייפ ומחכה... נשימות קטנות בהתחלה. האויר הופך לחם ומגעיל, הפרצוף שלי מתחיל להזיע. אני קצת מסוחררת ושומעת ציפצוף כזה באזניים, (כמו שמרגישים שנוסעים לים המלח). הנשימות מתחילות להיות כבדות וארוכות... מנסה למשוך נשימה, ועוד נשימה.. הזמן עובר לו לאיטו. אני מתחילה לחוש "עייפות כבדה" ובלתי מוסברת, כנראה מחוסר חמצן. אני שומעת ברקע "L.L.B... איפה היא... לא שם... גם לא שם. חיפשתי..." ואז, שרית האחות נכנסת לחדרי ומחפשת אותי... מתחת למיטה - נקי. בארונות - נקי. מתחת לשמיכה - נקי. מאחורי הדלת - לא נקי. לא נקי?! היא נותנת צווחה קטנה וקורעת את השקית מעלי, צווחת לרופא תורן ולאח הנוסף שנמצאים במחלקה באותה משמרת שיגיעו מהר עם כלמיני מכשירים. הם רצים אליה ושם הם לוקחים לי סימנים (דופק, ל"ד, אישונים וכל החרא). אני בחדר הרגעה.

 


 

 

 

 

המשך האפילוגים יבוא גם יבוא...

 

 

(אני עושה מחר 'דו שיח' בכפר סבא. אתם מוזמנים סבבי)

 

- 'דו שיח' - מספרת את סיפור חיי האישי בפני סטודנטים, עו"סים, פסיכולוגים/פסיכיאטרים, רופאים, אנשי מקצוע, מתמודדים, משפחות של וכד'...

 

מחר זה בפני מועדון חברתי של מתמודדים עם הפרעות נפשיות.

 

נכתב על ידי L.L.B , 17/9/2006 02:05  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיטן ב-10/4/2007 02:38




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)