לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

חתכים, רגשות ומה שבניהם.


לא יכולה עם הרגשות האלה יותר... :-(

 

אנסה לספר בתמציתיות כי גם ככה קשה לי...

 

 

- נפגשתי היום עם חברה שלי "ליאור" (שם בדוי :-)). היא טסה בשבוע הבא לארה"ב לתקופה לא מוגבלת...

 

 הקשר שלי עם ליאור הוא קשר טלפוני שמבוסס על שיחות של פעם בשבוע-שבועיים.

 

הפעם האחרונה שפגשתי אותה היתה לפני שנה-שנה וחצי....

 

 

התרגשתי לראות אותה... ואולי בגלל שאין לנו קשר טלפוני עקבי כ"כ, אז הפגישה היתה קצת מוזרה עבורי. הרגשתי אי נוחות טיפה...  ז"א ברור ששמחתי לראות אותה, אבל... אוףףף, אני כ"כ סתומה! אפילו להסביר את עצמי כמו שצריך אנ'לא מצליחה :-(

 

 

אוקצור, טיילנו קצת בקניון, שתינו ואכלנו ואח"כ הלכנו לבית שלה. היא שרה וניגנה (מד-הים!!!) והיה כיף ;-). כשקמתי מהמיטה שלה בשביל ללכת, גיליתי שכל ה"Nestea" שהיה לי נשפך על המיטה שלה (וחצי תחת שלי נרטב... עונש!). הרגשתי הכי מפודחת בעולם... רציתי לקבור את עצמי מרוב בושה ומבוכה...

 

בדרך חזרה לבית רציתי לחתוך... ובאו קצת מחשבות אובדניות... ואני בטוחה שאם לא הייתי באוטובוס הייתי גם חותכת.

שלא תבינו לא נכון, לא בגלל ה"Nestea" הארור! (כאילו גם, אבל לא רק...) בגלל השמחה הגדולה וההתרגשות במפגש כולו...

 

 

אני, L.L.B, לא מסוגלת להתמודד עם רגשות שמציפים אותי. אפילו לא עם שמחה, לא עם התרגשות ולא עם אושר גדול...

 

 

 

 

יאמר לזכותי שלא פגעתי בעצמי ולא התאבדתי (כאילו דאאא??) .

התחלתי לבכות באוטובוס כי המחשבות אובדניות שיגעו לי ת'שכל ואז בשביל לא להמשיך לבכות, פשוט עצמתי עיניים והכרחתי את עצמי לישון קצת.

 

 

 

 

 

 

עכשיו כבר עבר.



 

נכתב על ידי L.L.B , 4/10/2006 01:48  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנדרה ב-1/5/2007 16:50




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)