לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

(עוד) פוסט חיובי. הפעם בלי תמונות שלי פציעה עצמית.




 

 

 

אז זהו. סוללת לי את דרכי לאיטי ומקווה שלא אפול בדרך (למרות שאני משערת לעצמי שיהיו אי-אלו נפילות...)

 

 

 

הזמנו כבר משטרה לאחד הלקוחות שלנו במרכז שירות וזאת בגלל שהלקוח החליט לעשן בתוך המרכז כי הנציגה סירבה למכור לו טלפון נייד כי הוא לא נשא עימו ת.ז....

 

 

אז הוא השתולל, ניתק לנציגה את המחשב, סטר לאדם שליווה אותו ודיבר בבוטות לשאר הלקוחות: ("ראית מה השומר עשה לך? הוא צילם לך ת'ביצים ות'זין..." - הלקוח המשתולל ללקוח אחר שנבדק ע"י המאבטח בכניסה).

 

הוא אף קרא לאחת האחמ"שיות נערת ליווי... "למה את לובשת מכנסיים? יודעת מה הייתי יכול לעשות לך אם הייתה לך חצאית? את נערת ליווי. בדיוק כמו כולן פה"

 

 

העדפתי לשמור על פרופיל נמוך... כי אם הוא היה נטפל אלי ומקלל אותי, הייתי ישר מתחילה לבכות והסוף היה ידוע מראש - חבישה נוספת בידי השמאלית.

 

 

 

טוב, אז הנה תמונה חמודה של ילדה עוד יותר חמודה שלא הפסיקה להתקרצץ אלי במרכז עד שאביה סיים את העניין שלשמו הוא הגיע -




 

P-:

 

 

 

באחד הערבים יצאתי מחוץ למרכז בשביל להביא דבר מה, וזה הנוף שהתגלה לנגד עיניי (כמובן שבמציאות זה היה הרבה יותר מדהים ועוצר נשימה)

 



 


 

 


 



 

 

(סורי על האיכות, כל התמונות הנ"ל צולמו ע"י הפלאפון שלי. עמכם הסליחה :))

 

 

 

 

 

לילה טוב ופוסט עוד יותר טוב (לפחות מבחינתי ;)))))))),

 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 23/11/2006 22:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-2/12/2006 21:19




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)