לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

******** אוNס ********


 

כמו שאמרתי בפוסט הקודם, הלכתי לחתוך אחרי שכתבתי אותו...

 

 

חתכתי בחושך. לא שמתי לב כמה אני חותכת ואז כשהגעתי לט.ר.מ ראיתי את העומק/רוחב ו... ת'אמת? חושבת שפעם ראשונה שחתכתי ככה (ולא מצטערת על זה).

 

הרופא בט.ר.מ לא האמין שאני עשיתי את זה לעצמי...

 

 

בדרך ל-ט.ר.מ

 

טישו על היד, עוצר את הדם

 

 

התמונה הכי מאגניבה

 

שוּמנים

 

החולצה שלי

 

 

עדיין מדמם...

 

 

 

 

 "תגידי לי את האמת, מי עשה לך את זה? את נרקומנית? היית בקריז?"

 

-זה מה שהוא שאל לפני שנתן לי הפניה למיון בשתיים בלילה...

 

 

הצוות במיון היה בסדר איתי. האחות היתה ממש רגישה וחמה וליטפה לי את הראש כל הזמן. הרופא לעומת זאת, היה בשוק...

 

 

 

והנה הרופא (או לפחות הידיים שלו) תופר אותי-

 

מזריק לי...

 

לידוֹקאין

 

חודר מתחת לעור

 

 

לא כואבבב...!!!

 

יוווו-רדדד לייי... דם-דם בייבי

 

לי זה נראה כמו עין בוכה ומדממת. ולכם?

 

KKK

 

חודר מתחת לעור 2

 

 

 כלים שלובים

 

יאללה עיוני. לתפור!

 

 

 

 

 

3 חתכים, 16 תפרים סכ"ה

 

ממתינה לחבישה

 

חובש במרץ ושולח לפסיכיאטר

 

תמינה מ-א-מ-מ-ת!!!

 

ילדותי התלויה (חולצה)

 

איך אתם רואים את זה?

 

 

- תלוי...

 

 

 

 

החוקרת התקשרה אלי היום ואמרה שהנהג עצור עד תום ההליכים. אמרתי לה שאני יודעת כי גם שמעתי בחדשות וגם ראיתי באינטרנט והיא היתה מזועזעת. לא ידעה לומר לי איך זה הגיע לתקשורת...

אח"כ היא גם שאלה אם אני אהיה מוכנה לעשות עימות מולו ואמרתי לה שכן. אחרי שניתקתי את שיחת הטלפון חשבתי על זה ולא הבנתי למה הסכמתי לזה. אני אפילו לא זוכרת איך הוא נראה!!!!!!!!!!

 

 

 

אשוחח עימה שוב בשבוע הבא ואומר לה שאני לא רוצה שום עימות. מספיק לי העימות שיש לי עם החיים...

 

 

 

 

היא גם אמרה שזה לא חובה ושאני לא חייבת להסכים לעימות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הולכת לישון, אחרי שלילה קודם לא ישנתי בכלל.

(תגידו? מישו הצליח להירדם פעם במיון עם כל הרעש של המכשירים/שיעולים/פלוצים של אנשים????????)

 

 

L.L.B

 

נכתב על ידי L.L.B , 9/3/2007 00:26   בקטגוריות פסימי, אונס  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-30/4/2009 23:46




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)