לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

מוצ"ש-חדשות ערוץ 10-שמונה בערב - אני אהיה שם.


 

 

כן-כן. מה ששמעתם.

 

כידוע לכם שבוע בריאות הנפש שם השנה דגש על התאבדויות. נושא שלדעתי מאוד מאוד חשוב ולא מדוּבר בחֶבְרה.

זה מסוג הדברים שאנשים חושבים ש"אם לא מדברים על זה - אז זה לא קורה".

 

 

 

 

 

אך למרבה הצער לא כך נראים הדברים...

 

מדי שנה מצליחים להתאבד בין 400 ל-500 בני אדם.  מספר זהה לתאונות הדרכים.

יש הטוענים שמספר המתאבדים מדי שנה אף גדול יותר... הסיבה היא, שיש התאבדויות שלא מסווגות כהתאבדויות אלא כ"תאונות" (לפעמים המשפחה מעדיפה זאת מפאת הבושה ואות הקלון ולפעמים קשה לדעת אם הבנאדם אכן התכוון למות או שקרתה לו תאונה מצערת שמזכירה התאבדות במקורה. במקרים כאלו אפ'פעם לא יכתבו שהאדם יתאבד. תמיד יעדיפו לכתוב "תאונה").

 

התאבדות אצל בנים-מתבגרים ♂ היא סיבת המוות השניה בשכיחותה ואצל בנות-מתבגרות♀ - סיבת המוות השלישית.

(אצל קשישים מעל גיל 70 גם קיימות נטיות אובדניות חזקות וגם הם מצליחים בד"כ לממש את משאלת ליבם...)

 

נשים מנסות להתאבד פי 4 מאשר גברים.

 

גברים מצליחים להתאבד פי 2 מאשר נשים. (בסין המצב הפוך - בשנים האחרונות נשים מתאבדות שם יותר מגברים!)

 

 או כמו  שאחד הפסיכיאטרים אמר פעם;

"זה כמו שבבתי החולים יש יותר נשים שחולות ובבתי הקברות יותר גברים שמתים :-P

 

 

 

לעניין שלשמו התכנסנו-

* כתֶבֵת בשם טליה פלד-קינן ראיינה אותי ביום רביעי האחרון באולפנים של ערוץ 10 בגבעתיים (היה מעניין. ראיתי מלא סלב ).

בחדר שבו ראיינו אותי (שזה ממש חדר ישיבות כזה) היה עורך דין וצלמים נוספים... אז לפני שהתחילו בצילומים איתי הסכימו לי לשבת בחדר הזה ולהיות נוכחת בזמן שמראיינים את עורך הדין יהודה שם-משפחה-שאני-לא-זוכרת, שמייצג את המתלוננת אילה (שם בדוי) שהתלוננה נגד רמי הויברגר.

היה מעניין... כי בראיון הוא סיפר על העימות שהיה לאילה והויברגר ואח"כ אחד הצלמים התיישב לידי כדי להסביר לי "מה זה בדיוק עימות משטרתי " ( מיותר לציין ששיחקתי את עצמי אהבלה בנושא o_O)

 

הצילומים היו בסדר גמור, חוצמזה שכל שניה עצרו את המצלמה מסיבה זו או אחרת, אך אני מאמינה שהצופים יראו את הדברים בצורה נקיה וברורה יותר (כמו שאני מכירה אותם, הם בטח יחתכו את הראיון איתי לשלושים שניות בדיוק )

 

בסוף טליה אמרה לצלמים "נצטרך לחתוך קצת בסוף..." אז אמרתי לה שזה בסדר, אני יכולה לעזור למם לחתוך .

כולם נקרעו מצחוק ואחד הצלמים אמר שהוא ממש בהלם מהכך שיש לי חוש הומור כזה למרות מה שעברתי (מממ... זה  לא סותר! תקלטו את זה כבר!!!)

 

 

 

היה נחמד סכ"ה...

 

אז כמו שציינתי - הכתבה תשודר במוצ"ש הקרוב, ה-17.3 בערוץ 10 בחדשות השעה 20:00.

 

למי שאין כבלים (כמוני... ) יוכל לצפות בזה כאן, או ב"וואלה!".

 

 

אה. ומין הסתם ["מין זה לא סתם, וסתם לא עושים מין"]  אהיה מוצללת...

 

 

 

אחורי זה נסעתי לכנס בצפון. סיפרתי בפני 300 איש בערך את סיפור חיי... אבל נשבעת שאני לא זוכרת שומדבר ממה שאמרתי שם... הייתי מנותקת  ל ח ל ו ט י ן...!

 

 

 

 

 

אחרי הכנס ניגשה אלי אישה שאני לא מכירה ו... פשוט חיבקה אותי. וכשאח"כ ששאלתי לשמה היא ענתה לי "ריקי". התאפקתי לא לפרוץ בבכי... הרגשתי פתאום שריקי שלי שם, איתי... ♥ ;-(

 

 

 

 

 

 

  יכול להיות שגם אתראיין באחד מהבקרים בשבוע הבא לתכנית רדיו של מרב מיכאלי. נראה לי גם בנושא אובדנות.

  אני עדיין לא יודעת...

 

 

 

 

 

 

אז מה בדיוק אני אמורה לומר כדי שזה ישמע פוליטיקלי קורקט? שלא נדע...!

(או: לא עלינו)

 

 

 

 :-o

 

 

 

וכמה כתבות נוספות מעניינות -

 "400 מתאבדים בשנה: צריך לצעוק את הצעקה" - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3376134,00.html

 

"רוב התלמידים המתאבדים - מצטיינים" - http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=440323&TypeID=1&sid=126

 

L.L.B

 

 

תוספת: קישור לחומר מעניין בנושא - http://www.gov.il/FirstGov/News/News_Suicide.htm

 

נכתב על ידי L.L.B , 16/3/2007 00:44   בקטגוריות תקשורת  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-18/3/2007 22:08




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)