לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

שוב כתבה בעיתון. הפעם פירוט האוNס.


 

 

שישי בערב. אימא שמה לי את העיתון המקומי מתחת ליד ואומרת: "זה את?"

 

לוקח לי שניה בדיוק עד שנופל לי האסימון. אני מחווירה ויוצאות לי הברות קטועות ולא מובנות בעליל.

 

"זה את נכון? ידעתי... ידעתי..."

 

"לא! מה פתאום! למה נראה לך שזו אני??"

 

"זה את", היא ממשיכה למלמל...

 

"די נו, עוד פעם תתחילי לבכות עכשיו? זו לא אני. אני יודעת מי זו... זו בחורה אחרת מהשכונה. אני מכירה אותה, היא למדה איתי בתיכון וראיתי אותה השבוע באוטובוס והיא סיפרה לי".

 

אימא לא יודעת אם להאמין לי או לא...

 

"את בטוחה? תישבעי לי... לא יודעת למה, יש לי הרגשה שזו את".

 

"לאלא. זו לא אני... את יכולה להירגע. באמת חשבת שזו אני?? חחח.. .איזה מצחיקה את"

 

"כן. הייתי בטוחה שזו את כי יש פה יותר מדי דברים שמזכירים אותך... מקום העבודה [לא כתוב מקום מדוייק, אלא אזור], הגיל, היום, השעה... תקראי ותביני".

 

- אני מנסה לקרוא את הכתבה ולא מצליחה. הראש מסתחרר מהר ואני מתחילה לאבד שליטה... איבוד שליטה - אחד הפחדים הכי גדולים שלי.

 

 

 

 

אימא הולכת לישון אחרי 20 דקות ואני מתחילה לקרוא מה שכתוב:

 

 

"נהג מונית נעצר בחשד לאונס נוסעת"

 

צעירה התלוננה כי נהג מונית איתו נסעה אNס אותה. הנהג נעצר לחקירה ומכנסיה של הצעירה נשלחו לבדיקה שאיששה את התלונה. הנהג נעצר להמשך חקירה.

 

 

נהג מונית תושב _____, נעצר השבוע לאחר שנחשד בביצוע מעשה מגונה ואוNס בצעירה בת 23 תושבת _____ שהייתה בדרכה לביתה ממסיבת פורים.

הנוסעת חגגה את חג הפורים במסיבה במקום עבודתה ב_____ וביקשה לחזור לביתה במונית לאחר שהשתכרה במסיבה.

 

  מתלונת הצעירה עולה כי ביום ראשון, קצת אחרי חצות, נהג מונית אסף אותה מאזור _____. בנסיעה לביתה בשכונת _____, ממשיכה וטוענת הצעירה, עצר הנהג את רכבו באזור _____ וקנה שתייה חריפה, אותה שתה במהלך הנסיעה והציע לה לשתות גם כן, אך כשסירבה דחף את הפחית לידה והיא שתתה כדי שיניח לה [שינוי קטן - הוא דחף את הפחית עם הוודקה-רדבול גם לפה שלי ועשיתי את עצמי שותה...].

  לדבריה לאחר המקרה הזה החלה התדרדרות בהתנהגות נהג המונית.

"כשהנהג הגיע לשכונתי, הוא החל לנסוע לכיוון שאינו הכיוון שמוביל לביתי. כששאלתי לאן הוא נוסע הוא השיב כי תיכף הוא מוריד אותי בבית. לאחר מכן הוא בלם את הרכב בחניה של בניין באזור ותוך כדי שימוש בכוח וניצול העובדה שהייתי שתויה והתקשתי להתנגד, אNס אותי"

 

 הצעירה שהגיעה יום למחרת המקרה לתחנת המשטרה "_____" והציגה בפני הבלשים את מכנסיה כאשר הם מוכתמים לטענתה בזרעו של הנהג שהפשיטה, אנס אותה ואף ביצע בה מעשים מגונים לאחר האוNס. הצעירה שזכרה את שמו של הנהג ואת חברת המוניות בה עבד, העבירה את הפרטים לשוטרים שעצרו אותו יום למחרת.

  החשוד בשנות החמישים לחייו הובא לחקירה ביום שלישי שעבר והכחיש כל קשר לדברים. הוא טען כי המתלוננת היתה שיכורה בשעת הנסיעה ולהגנתו טען כי אולי לקחה במסיבה סם שגרם לה להזות את הדברים בהם האשימה אותו.

השוטרים שלח ואת המכנס שהביאה המתלוננת כראיה לבדיקה במעבדה לזיהוי פלילי במטה הארצי והנהג מצידו נתן בדיקת רוק ו-D.N.A על מנת לבדוק אם יש התאמה לכתמים במכנסיים. חוקרי המשטרה שבדקו את מחשב המונית גילו בשלב מתקדם בחקירה כי אכן המונית עמדה שלוש-עשרה דקות ללא תנועה ברחוב צדדי כפי שטענה הצעירה ובנוסף התקבלה גם התאמה בבדיקת ה-D.N.A.

 

  דיון שהתקיים בבית המשפט השלום בעיר בראשותו של השופט אברהם רובין, קבע כי החשוד ייעצר למשך שלושה ימי חקירה, ימים בהם הנהג הודה חלקית באשְמות וטען כי הוא לא אNס את הצעירה אלא ביצע מעשה אוננות בעצמו. החשוד הובא בשנית להארכת מעצר בה הוארך מעצרו על מנת לאסוף מספיק חומר ראייתי בתיק".

 

 

 

 

ישבתי אח"כ בסלון שעה שלמה לבד ובכיתי...

 

אח"כ אחי נכנס לבית עם חבר שלו שבמקרה התארח אצלנו בשבת ופתאום הוא התחיל לשאול אותי שאלות כגון מה עשיתי בפורים... אם נהניתי במסיבה... לְמה התחפשתי ועוד שאלות שרציתי לקבור את עצמי בגללן (הוא לא קרא את הכתבה אם אתם שואלים..).

 

 

הלכתי לישון ואחרי כמה שעות התעוררתי רטובה מזיעה ודמעות (כנראה בכיתי מתוך שינה)

 


 




 

 

 

 

 

 ו... "אכלתי סרט", כמו שאני נוהגת לומר למטפלת (המקסימה ) שלי. אכלתי סרט חזק, שבו ממש הרגשתי לכודה במונית הארורה...

 


ה צ י ל ו ! ! !



 


הרגשתי את האצבע המסריחה שלו, כשהוא דוחף אותה לפי- הרגשתי ונחנקתי. הרגשתי את האצבעות שלו בתוכי- הרגשתי וכאב לי. שמעתי את קולו מהדהד באוזניי: "תיכף אני מוריד אותך... תיכף מגיעים לבית. תיכף... תיכף..." והוא מתנשף ומתנשף.

שמעתי את קולו כשהוא שואל אם אני רוצה לרדת לו. רציתי להקיא.

  שמעתי וראיתי.. הכל היה טרי וחי... הכל כאב כל כך.
הרגשתי עירומה וניסיתי להתכסות בשמיכה אך כלום לא עזר. עדיין הרגשתי עירומה...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-הוא ניסה להכניס את ה"זה" שלו לתוכי... שמתי את היד ולא נתתי לו. הוא ניסה להזיז לי את היד ואני עמדתי על סירובי.

"בבקשה די... די... תעזוב אותי. לא רוצה... רוצה הביתה... תוריד אותי כאן. אני רוצה ללכת..."

 

מסתירה... שומרת...

 

 

 

 

מה שלומדים בשיעורי נהיגה. הוא כנראה שכח זאת

זה  אחד התמרורים החשובים שמלמדים לנהוג לפיהם בשיעורי נהיגה. אז מה זה אומר, שהוא "עבר בעצור"? שהוא צריך לקבל קנס?  דו"ח? שלילת רישיון???

 

 

 

מסתתרת... מתביישת...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עדיין לא חזרתי לעצמי. עדיין לא חזרתי לבית שלי - למקום השמור והמוגן שלי... עדיין לא...

מנותקת ומרוחקת ממנו אלף שנות אור.

 

אני בו - אבל מחוצה לו...


געגוע...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

"תיכף מגיעים... תיכף מוריד אותך בבית. תיכף... תיכף..."

 

 

 

 

L.L.B

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מחר בבוקר (7:30) ברדיו 103FM בתכנית של מרב מיכאלי (אפשר להאזין לתדר גם דרך הכבלים וגם דרך כאן).

 

 

 

נכתב על ידי L.L.B , 17/3/2007 23:19   בקטגוריות אונס, תקשורת, סיוטים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של «« דינקה »» ב-1/5/2007 22:27




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)