לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

יום העצמאות שלי + סיוטים (*תמונות קשות*)


 

ביום העצמאות בשנה שעברה הייתי עם ד', (כיום ה-Xקס)  ב"רוק עצמאות" כל הלילה עד מוקדם בוקר. על הבוקר נסעתי לחברות שלי ובילינו בים. חזרתי לבית מאוחר בלילה במונית שירות והייתי מ-ת-ה מעייפות אחרי שלא ישנתי כלל יותר מ-36 שעות...

     

אז עליתי למונית וראיתי שנשאר בדיוק מקום ישיבה אחד בספסל האחרון בין שני גברים... לא ממש היתה לי ברירה. התיישבתי בניהם והתפללתי לעבור את הנסיעה בשלום... אז זהו, כנראה בגלל שהייתי עייפה מדי, הנוסח של התפילה הלך לי לאיבוד וכ-15 דק' אחרי תחילת הנסיעה הרגשתי שכתפו של הגבר שיושב לשמאלי מתחככת בכתפי... הבטתי בו וראיתי שהוא נרדם. אמרתי לעצמי שזה בטח לא מכּוּוָן... שזה בגלל שהאוטו זז... אחרי מס' דקות הכתף שלו ממש נצמדה אלי... ואז פתאום הוא הניח את ידו על ירכי השמאלית והתחיל ללטף אותה ולעלות ללמעלה... קפאתי. הייתי בשוק.

איך ולמה זה קורה לי שוב לעזאזל?!

העייפות כמעט והכריעה אותי, אבל התאמצתי להישאר עירנית. במשך כמה דקות הוא ליטף את ירכי ובמשך כמה דקות רציתי למות. קפאתי  

 

באיזשהו שלב הגבר שלימיני שישב ליד החלון, ירד מהרכב ואני ניצלתי את ההזדמנות ועברתי לשבת במקומו ובכיסא הריק שהתפנה לידי הנחתי את השקיות שהיו לי. הגבר שישב לשמאלי (הסוטה...) זז כיסא אחד לכיווני ו... שוב ניסה לגעת בי! הפעם הזזתי את ידו הצידה. בכעס. הוא בתגובה ניסה להוריד לי את השקיות מהכיסא שלצידי כדי להיות יותר קרוב אלי. ניסה להיצמד. לא נתתי לו. החזקתי חזק-חזק את השקיות ואמרתי לעצמי: "הוא יזיז את השקיות רק על גופתי המתה!!!" . הוא ניסה שוב ושוב וכשהוא ראה שאני עיקשת, הוא ויתר. אבל רק על השקיות... כי הוא המשיך לגעת בי מעבר לשקיות למרות ה"מרחק" שהיה בנינו... הוא מניח על ירכי את ידו ואני מזיזה (ושתבינו - רוב הנוסעים במונית היו רדומים או שחלקם דיברו בסלולרי בקולי קולות). הוא מניח ואני מזיזה... עד שבאיזשהו שלב התעצבנתי, הרמתי את ידו בגועל ואמרתי לו: "אני חושבת שזה שייך לך." הוא לא ענה ורק שאל איפה אני גרה. "זה לא עניינך", אמרתי. "מה הטלפון שלך? תני לי ת'מספר", הוא מבקש. ואני נתתי. "אתה רושם?" שאלתי. "כן", הוא מוציא את הפלאפון שלו מהכיס בכדי לרשום. "אז תרשום- אחד... אפס... אפס (100)". הוא מסתכל עלי, מחזיר את הפלאפון לכיס ומחייך. "נו די. אל תהיי קשה. יש לי פה דירה ריקה בירושלים. בואי, אני ואת לבד... אני אעשה לך טוב.." "תעזוב אותי! אתה לא מבין?! אני לא רוצה! תתרחק ממני!!", אני חצי לוחשת חצי דורשת. הוא ממשיך לגעת... ולגעת... ואני ממשיכה להילחם. להזיז לו את היד...  אף אחד במונית שירות לא שם לב. היה חשוּך מאוד.

 

 

בסופו של דבר ירדתי מהמונית בתחנה והוא המשיך איתה (אני מקווה שלעזאזל...      ).

 

 

כשירדתי הרגליים שלי לא הפסיקו לרעוד וכמעט נפלתי כמה פעמים... הסכר בעיניים נפרץ ולא הצלחתי לעצור את זרם הדמעות שירד משם...

 

 

אבל אח"כ, הרבה אח"כ, הבנתי שניצחתי. שלמרות שהוא המשיך לגעת בי, ניצחתי אותי. את התגובות השגויות שלי. עניתי לו. הצלחתי לדבר. לכעוס. להרחיק אותו ממני בצורה חד-משמעית. בצורה שלא משתמעת לשתי פנים. הצלחתי "לתת לו את המספר שלי" (שהיה בעצם המספר של המשטרה). הצלחתי כמו גדולה. ואפילו עד היום המטפלת שלי (ּּ) מזכירה לי כמה הייתי אמיצה באותו היום הזה. "יום העצמאות שלי".

  

ורק על דבר אחד אני מצטערת- מצטערת שלא קראתי לנהג: "נהג, יושב לך פה ברכב איזה סוטה שלא מפסיק לנסות לגעת בי. אתה יכול לבקש ממנו להפסיק או שאתקשר למשטרה?"

  

  

אחרי המקרה הזה אני חושבת שהוכחתי לעצמי שאני חזקה, שאני יכולה, שאף אחד לא יכול עלי ושלאף אחד אין זכות לגעת בי בניגוד לרצוני. אף אחד!!!  

(מסתבר שטעיתי    )

 

(תודה למייבודי שהעלתה את המקרה הנ"ל [ומקרים נוספים] לבלוג שלה)

 

 

 

__________________ 

 

מוצ"ש שעבר, ה-21.4, יום הולדתה של ריקי שלי... יום מלא חלומות רעים (שתיכף יפורטו) ומלא כאב ודמעות...

 

חתכתי.

 

 

הזרקת לידוקאין

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרופאה חושבת

 

קיר הדמים

 

יומיים אחרי התפרים

 

  (שמתם לב שהפעם השתמשו בחוט לבן??) (ד.א. - פעם ראשונה שרופאה-אישה תפרה אותי... זה היה מוזר, כי למרות שהיא היתה מקסימה ודיברה איתי מלא, היא היתה יותר מדי עדינה. הכאיבה לי... :-( )

 

באזכרה של ריקי שלי, שהיתה ב-18.12 הייתי בעבודה ובערב, חצי שעה לפני שסגרנו את המקום נכנס איציק אח של ריקי שלי. חשבתי שאני הוזה... הוא הגיע לתקן את הפלאפון שלו שהתקלקל... התחבקנו תוך כדי שאני מתאפקת לא לבכות ואמרתי לו: "מצאת אחלה תאריך לבוא לכאן". הוא הינהן חרישית...

  

 

יום שישי האחרון. התאריך הוא 27.5.

 נחשו מי הגיעו לתקן את הפלאפון? אחייניות של ריקי שלי... הן נכנסו, אמרו שלום והביטו בי. לקח לי משו כמו 10 שניות לזהות אותן. ההלם הקפיא אותי.

אבל היום ה-27.5, אין שומדבר מיוחד ביום הזה... לחשתי לעצמי.

 

מסתבר שטעיתי.

 

כשהגעתי לבית בדקתי את התאריך ונדהמתי.

התאריך הלועזי היה ט' באייר, יום לפני יום הולדתה העברי של ריקי שלי...

 

 ת-מיד קורה משו סמוך לתאריך שקשור לריקי שלי... תמיד...  :-( 

 

זירזתי להן את התור ועזרתי להן בכל מה שהיה צריך. המכשיר לא תוקן בסופו של דבר (מסיבה כלשהי) אז זה אומר שהן יצטרכו להגיע שוב. והפעם אדע מה לומר להן בלי שאקפא..

 

 

הפינה בחדרי לזכרה של ריקי שלי

 

__________________

 

 

שתי חלומות רעים...

 

ובחלום הראשון אני עומדת על קצה הגג כשבטני חשופה, ממולי עומד גבר לבוש בחליפה שאיני רואה את פניו.

 

הוא אוחז בפִּגיוֹן

 

 

 

ו... מכניס אותה לבטני. בלי כוח ובלי כל התנגדות מצידי.

הוא משאיר אותה שם, בבטן, מפנה לעברי את גבו והולך.

 

ואני נשארת שם להביט בו וחושבת בראשי: "אבל למה הוא לא לקח את זה איתו? למה הוא השאיר את זה בתוכי?? הרי זה שלו..." (זה מה שזכרתי מהחלום.. בערך)

  

___

  

ובחלומי השני אני יוצאת ממקום עבודתי ונוסעת לביתי רכובה על אופניים. לצידי רוכבת שוטרת, מלווה אותי.

  

באיזה שהוא שלב אני מביטה לאחור ורואה עדר שלם של מוניות רודף אחרי... אני והשוטרת מדוושות מהר יותר ויותר, מנסות לברוח מהן...

  

כך החלום הסתיים לו.

  

  

 

נכתב על ידי L.L.B , 29/4/2007 01:14  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-16/5/2007 00:20




38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)