לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיני - היר איי קאם


 

אני נוסעת מוצ"ש הקרוב לסיני עם ידיד טוב וכנראה עוד שני חברים.

 

אהיה שם חמישה ימים...

 

 

אלוהיםםם... אני כלכך זקוקה לחופש הזה...

 

כלכך רע לי במוח.

 

מחשבות אובדניות שבאות והולכות. לא מרפות...

 

אנשים שפוגעים בלי שהם יודעים בכלל (כמועורכהדינמוטיאדטוהבנזונה)...

 





 

 

 

 

ולעוד בשורה משמחת

 

פינצ'רתי לשכן שלי את הקטנוע! ייאי!

 

בעצם הוא כבר לא שכן שלי... אבל בזמן האחרון אני רואה אותו יותר מדי מגיע לבקר את המשפחה שלו

 

וזה (מיותר לציין) - לא מוצא חן בעיניי ועושה לי רע... אז למה שרק לי יהיה רע? הא?




 

 

אנשים, מעצבת האופנה דורין פרנקפורט מוכרת חולצות T נחמדות שכל הרווחים מגיעים כתרומה למרכז הסיוע (לא ברור איזה)...

 

שווה לקנות אחת או שתיים

 

 




 

 

 

עד כאן העדכונים בנתיים...

 

מקווה שאחזור צלולה מסיני  

 


 

 

 

שתהיה שבת צ'אלום,

 

 

L.L.B

 

נכתב על ידי L.L.B , 4/7/2008 18:38   בקטגוריות התעללות, ניצול מיני, סמים, עונש  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-29/7/2008 14:56
 



מוצ"ש, ערוץ 2, 'קופסא שחורה' עם עמנואל רוזן (באמאשלכם, הישרדות לא מעניין)


מי שראה לפני עשרה ימים את התכנית הנ"ל שיקום.


קקות! לראות את דן (תח)מנו מסכסך בין חבריי השבט היה יותר מעניין??


קפצו לי.


אז למי שפספס, התכנית עסקה בעיקר בקשירות בבתי החולים הפסיכיאטרים... בצלקות הפיזיות והנפשיות שהחדר הזה משאיר...


חדר שנראה תמים למדי למתבונן מהצד, אבל אותו מתבונן צריך גם לראות את המבט המפוחד שיש לאנשים המאושפזים בבתי החולים כשמאיימים עליהם בקשירה...


אלוהים, אני לא אשכח את המבט הזה... כשהייתי מחלקה הסגורה היה חולה אמריקאי בשם ג' שהיה מסתובב כל היום עם טרנזיסטור, היה בטוח שמאזינים לו למוח.. באחד הבקרים ג' ניגש לחדר האוכל עם תחתוני בוקסר ורדיו דולק. האח ב' (כוסומו, ממי אני מפחדת?) האח ברוך  אמר לג' שאם הוא לא מכבה את הרדיו ומתלבש - הוא קושר אותו. ג' קפץ כנשוך נחש עם מבט של "בבקשה, רק לא זה" בעיניים ורץ להתלבש. את הרדיו הוא לא כיבה, רק הוריד את הווליום...


לברוך היה מבט מנצח בעיניים.


גם כשנמרוד, הידיד הכי טוב שלי שומע כיום את צמד המילים חדר קשירה העיניים שלו מתחילות להתרוצץ בחוריהן.

 

אני לעולם לא אשכח איך הוא אמר לי פעם: "L.L.B, אני מעדיף שאבא שלי ידפוק אותי עוד אלף פעם בתחת מאשר שיקשרו אותי..."

 

עד לפני כמה חודשים (ואולי גם עד היום...) הוא היה משתין בלילה במיטה... כן, היו לו סיוטים מחדר הקשירה.

 

ונֹעה... נעה שלי, פשוט לא נותנת לעצמה להרגיש חולה. החוסר יחס שהיא קיבלה מהצוות דווקא ברגעים שהיא הייתה הכי זקוקה לו משפיע עליה עד היום.


 עמנואל רוזן ראיין את שלושתנו אתמול. היה מעניין... עמנואל בנאדם רגיש מדהים (ולמיטב ידיעתי גם פמיניסט תקשורתי).

 

המצחיק הוא שהגענו בזמן של החלפת המשמרות באיתנים עילית וכשהצוות שיצא ראה מצלמות, הוא טרח לעצור לידם ולרטון על "האנטנות שיש פה באזור ומסכנות את כולם...". עמנואל שאל בציניות האם אלו רק האנטנות שמסכנות פה את האנשים או שיש גם דברים אחרים...?

האידיוטים לא הבינו...

 

אבל כל צוות ההפקה פשוט נקרע מצחוק מהמשפטים המפגרים שנאמרו ע"י הצוות בביה"ח על "האנטנות המסוכנות"...

 

כומו שנאמר- "אין שכל - יש אנטנות"


עמנואל ביקש שאספר על נהג ההסעות של איתנים. סיפרתי... אמנם עם קושי נוראי אבל סיפרתי...


כשהצלם ביקש שנצעד ונשוחח (כדי שהוא יוכל לצלם מאחור), עמנואל העיז ושאל גם שאלות אחרות. שאל אם אני מטפלת בצלקות שביד ("כן בטח, אני דואגת לחדש אותן כל כמה חודשים" ), ביקש שאסביר לו קצת על פגיעה עצמית, אמר שיש לי כושר ביטוי מדהים ושאני חייבת לעשות עם זה משהו (לנגב עם זה ת'תחת נחשב?).

וכשהנושא של חנן גולד-בלאט עלה, סיפרתי את הצד שלי בעניין. סיפרתי שאני מכירה באופן אישי את אחת המתלוננות ושאני דרבנתי אותה להתלונן (שבועיים אח"כ הסיפור התפוצץ בתקשורת).

ביקש לשוחח איתה... נֹעה אמרה שזה סתם מעצבן שרק מדברים על הדברים האלו בתקשורת ולא קורה עם זה כלום, עמנואל אמר שזה ממש לא נכון, כי עצם זה שמדברים על הנושאים האלו בתקשורת, אנו&nbsp;מראים לכולם שאלו נושאים שלא נשכחים ושאסור להורידם מסדר היום הציבורי.


מה אני אגיד לכם, הפמיניזם זורם בעורקיו


הכי קטעים שעמנואל-פוקר-פייס צרח... ירדנו לצלם באיתנים-תחתית (איפה שמחלקת מתבגרים וילדים) והשומר צעק שאסור לצלם.

 

שומר: "עופו מפה, מותר לכם לצלם רק מעבר לכביש".

 

עמנואל: "סתום ת'פה שלך!"

 

שומר: "הקב"ט שלי אוסר עליכם לצלם"

 

עמנואל: "הקב"ט שלך יכול להגיע לפה ומצידי גם ראש הממשלה ושר הביטחון האמריקאי. אנחנו לא זזים מפה!!"


פיששששש... איזה גבר עמנואללל!!!

 


אוקצור, במוצ"ש הקרוב (29.3) בשעה 21:15 בערוץ 2 תשודר הכתבה על איתנים עם נמרוד, נֹעה ואנוכי מיה (השמות כמובן בדואים )


אז עזבו אתכם מדן (נועם הכי שווה ), עמנואל הוא גבר שבגברים.


לילה רגוע...

(ותהנו מכל רגע בשינה, כי ממש ברגע זה קשורים כמה אנשים בארץ למיטות מזויינות [כנראה שגם עם זריקה בתחת]&nbsp;ולא יכולים לישון כמו בני אדם )

 

 

L.L.B


פורום 'קופסא שחורה' שבו יהיה אפשר לכתוב לאחר שידור הכתבה


נכתב על ידי L.L.B , 25/3/2008 22:44   בקטגוריות התאבדות, עבר, פסיכיאטריה, חתכים, התעללות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-17/4/2008 00:00
 



38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)