לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"ברגע שהלילה יורד את חוזרת 150 שנה אחורה"


"הרחוב חשוך. מעט אור מפנסי הרחוב מסתנן דרך עלי הפיקוסים הגדולים ושורשי האוויר הארוכים שלהם.
יד ימין מאוגרפת על צרור המפתחות, חודיהם המשוננים מבצבצים בין האצבעות. יד שמאל מהדקת את התיק לגוף. אוי, מישהו הולך מאחוריי. רגע, לעבור למדרכה הנגדית, לעצור רגע, לתת לו להתקדם. שילך כבר, נו.
מדי כמה שניות המבט פונה אחורה, בולש בצללים שבין הגדר החיה לבניינים....
לקטע המלא...
נכתב על ידי L.L.B , 1/6/2009 00:14   בקטגוריות אונס, חיים ומוות, חרדה, סוטים, קיפאון, תקשורת, ביקורת, פסימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-16/7/2009 02:40
 



18.12.2002 - 6 שנים מאז לכתך (תמונות קשות)


והחור שנפער בי מאז עדיין מדמם...





אני עדיין בוכה כשאני מדברת ומספרת עלייך ריקי שלי ♥

הכאב הזה כלכך מוחשי, כלכך חד...




אפילו יותר ממה שעשיתי לעצמי ביום חמישי האחרון...-


(יתכנו תמונות קשות. ראו הוזהרתם!!!)

















































בין חיטוי להרדמה


ההרדמה. לילה טוב זרוע...


הנקודות האדומות בצדדים אלו הסימנים של המחט


נפוח


ו... הופ. למלאכת התפירה


נכנס...


...ויוצא...



תם ונשלם.




סליחה ריקי שלי...
אל תחשבי שאני לא זוכרת איך היה לך קשה לראות שאני פוגעת בעצמי... לא פעם אחזת לי את הזרוע ואמרת בקול כואב "מה זה... מה זה...? די, תפסיקי עם זה. לא מסוגלת לראות את זה..."

ותמיד הייתי צוחקת עלייך. איך את, אחות במקצועך, לא מסוגלת לראות חתכים. אמרת שאין לך בעיה לראות דם וחתכים- יש לך בעיה לראות את שלי....


 לא יכולה להפסיק לחתוך כשזה מגיע אלייך... למרות שיודעת שאת הכי רוצה בעולם שאפסיק עם זה.

אבל... לא יכולה שלא

לא יכולה עם הכאב הזה יותר...


עזרו לי להחליט!!!!!










L.L.B



נכתב על ידי L.L.B , 22/12/2008 01:35   בקטגוריות אובדנות, חיים ומוות, חרדה, חתכים, מלחמה עצמית, צלקות, ריקי שלי, פסימי  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-28/3/2009 21:36
 



עוד כמה שעות אני לא פה...


חזרתי מסיני לפני שבועיים בערך והיום בלילה, ממש עוד כמה שעות אני טסה ל-N.Y

 

אהיה שם חודש וחצי בערך, אבל הכל תלוי כמובן במצברוחי...

 

אם יהיה רע וקשה מדי - אקדים את הטיסה. אם הכל יעבור סבבי-באבי אחזור בתאריך המשוער או שאפילו אחרי...

 

 

 

- שבוע שעבר הסתיימה קבוצת התמיכה שבה השתתפתי במסל"ן (16 מפגשים סכ"ה) ואם לומר את האמת - היא חיזקה והעצימה אותי ברמות שאי אפשר לתאר אפילו...

 

יכול להיות שבנובמבר תיפתח קבוצת המשך. כרגע אני עדיין לא יודעת אם אמשיך שם או לא... נראה.

 

 

המחשב שלי בבית מושבת ולכן אני כרגע על מחשב זר (ומכוער...).

אני משערת לעצמי שתהיה לי גישה לרשת מניו-יורק, אבל לא יודעת אם מספיק זמן בשביל להגיב לכולם.

 

 

זהו בנתיים... אני בסדר (העולם דפוק) ומקווה שגם אתם .

 

לא פגעתי מעצמי מאז הפעם הזו (כבוד...) (זה לא אומר שלא רציתי... )

 

 

יומטוב אנשים,

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 29/7/2008 15:09   בקטגוריות חיים ומוות, חרדה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נופר ב-27/8/2008 20:05
 



כלכך הרבה בלאגן בראש (ובבטן).


שכבר לא יודעת מאיפה להתחיל

 

 

נתחיל מהבשורה המשמחת - לא פגעתי בעצמי כבר 4 חודשים (!!!) [אבל זה לא אומר שזה לא עבר לי בראש ]

 

זו הייתה הפעם האחרונה

 

 

 

 

ולשאר העדכונים של החודשים האחרונים -

 

 

 

* ב-14.2 עשיתי הפלה... אירוע מאוד לא נעים בכלל (למזלי זה בתהצע בעזרת כדורים ולא גרידה).

 

חייבת לציין שבדיקות האולטרסאונד שקדמו להפלה היו הרבה יותר קשות מההפלה עצמה...

 

 

 

שק הריון

 

 

 

* ב-1.4 קרן (בת 25), שכנה שמתגוררת מס' בניינים לידי התאבדה.

 

להלוויה לא הייתי מסוגלת ללכת, פחדתי שאשבר.

 

אימי ואחי ר' הלכו ללווֹתה בדרכה האחרונה

 

 

קרן הותירה אחריה ילדה בת 4 וארבעה אחים (אאל"ט)

 

 

יהי זכרה ברוך.

 

 

 

 

* אחי הקטן נ' התגייס במרץ לגבעתי!!!

 

 

אלו תמונות שצולמו  ביום הורים (או איך שלא קוראים לזה )

 

 

 

 

 

 

לא קל לי עם זה... אני מאוד חרדתית מאז שהוא התגייס .

 

מחפדת שחלילה יקרה לו משהו . . .

אני אוהבת אותו עד אין קץ ומתפללת שהיושב במרומים ישמור עליו היטב (וגם הוא על עצמו).

 

 

 

 

 

* ח', חברתי הטובה ביותר והחצי השני שלי ילדה בן בליל הסדר!!!

 

הלידה שלה לא הייתה קלה בכלל... בוא נאמר שהיא הייתה בסכנת חיים ממשית ומאז אני מודה לקב"ה שהשאיר לנו אותה בריאה, שלמה ויפה

(מתה עלייך ילדה)

 

אל

 

 

 

 

* התפטרתי מסלקום. עבדתי שם בשירות הפרונטלי שנה וחצי ובחודשים האחרונים הרגשתי שהגיעו מים עד נפש ומסיבות שלא אפרט כאן (בכל זאת, לכו תדעו מי עוד קורא כאן ) ביקשתי לסיים את תפקידי.

 

 

 

אז כרגע אני פנוייה להצעות במידה ויש למישו משו מעניין להציע לי  (ולא עבודה בתחום הסלולר! מחפשת משו שקשור למעורבות חברתית... נוער או משו בסגנון ).

 

 

 

 

 

 

* התחלתי לפני חודש קבוצת תמיכה לנפגעות ניצול מיני בילדוּת והנשים שם... פשוט מקסימות אחת-אחת!

 

 

 

טוב לי שם. באמת .

 

 

 

 

 

תאמינו לי שיש עוד עדכונים?

 

דברים שקצת יותר קשה לי לדבר עליהם כרגע...

 

 

 

אולי פעם אחרת. אולי.

 

 

זהו לבנתיים... מקווה ששלומכם טוב.

 

 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 5/5/2008 18:37   בקטגוריות חיים ומוות, חרדה, חתכים, ילדוּת, מלחמה עצמית, ניצול מיני, עבר, פסימי, שחרור קיטור  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-22/6/2008 04:25
 




דפים:  
38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)