לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

...כשהכל מחניק וחונק... *תמונות קשות*תמונות קשות*תמונות קשות*



אז על מה נכתוב ונספר? על הלימודים החדשים שלי? על החברים המקסימים שלומדים איתי? על החיים במעונות? על השיחות השבועיות שיש לי עם היועצת בלימודים (אם את קוראת פה, אז ד"ש ;-))? על המורים הנפלאים והרגישים שמלמדים אותנו? על העבודה שעבדתי בה וכבר הספקתי להתפטר? על קשיי השינה והחלומות הרעים? על הנפילות?

...על הנפילות...


או שפשוט אעשה מיקס מרֹב הדברים שנכתבו:

מזה כחצי שנה אני משלימה בגרויות באונ' העברית ומתגוררת במעונות.
יצרתי קשרים טובים עם רוב החברים שלומדים איתי.

חלקם כבר הפכו אותי לאשת סודם וסיפרו לי על המשברים הכי קשים בחייהם...
סיפורים של Xונס, בעיות סמים, אלימות במשפחה, תקיפות מיניות, חזרה בשאלה, מעצרים, משפחות אומנות, גילוי עריות ועוד.
זוהי רק חלק מרשימת הדברים שחברים שלי שיתפו אותי בהם...

(אני חושבת שזה רק מוכיח עד כמה סיפורי ההתעללות האלו קיימים מתחת לאפנו... ויש בנינו שמעדיפים לעצום עיניים, לאטום אוזניים ולמלא את פיהם מים. כי הכי פשוט להתעלם הא? )


אחרי שהם מספרים לי על חוויות הסמים שלהם, על הטראומות, על הקשיים, הגירושין, המעצרים והאבידות שחוו, הם פונים אליי ושואלים: "ואת, מה איתך? ספרי איזה משהו...".

ואני? אני שותקת... וכי מה כבר יש לי לספר?


מצד אחד הם טוענים שאני האדם הכי שפוי ורציונלי בכיתה.
מצד שני, הם כבר הספיקו למצוא לי שם חיבה... מוות. כן, כך הם קוראים לי כי הם קלטו כבר את ההומור השחור משחור שלי... ובאמת שאני מקבלת את זה בהומור...




למרות כל הצחוקים והכיף שיש לי בכיתה עם החברים, עדיין יש נפילות....

לא אלאה אתכם בפרטי הסיפורים, אלא פשוט אשים את התמונות שידברו בעד עצמן-









***תמונות קשות!!!***
























...במקלחת במעונות...






























7.......







...חתך אחר... אחרי מבחן שהיה לי.














































אז ככה:
במידה ויש שאלות - תשאלו כל עוד השאלה לא נכתבת בצורה שיפוטית, מתנשאת או דבילית וחסרת הבנה/תוכן (כמו: "איכככ... מה זה התמונות האלו??? את חולת נפששששש!!!11111").


זה הבלוג שלי (ש-לי למען ה'!!!) ואני רשאית לא לאשר תגובות.

זכותי

(או כמו שאחי הקטן נ' כתב פעם שהיה קטנטן "סְכוּטִי" ).




התמונות האלו לא באות לומר שאני "במצב קשה"/אובדני או כל דבר אחר.

אני מתפקדת, קמה בבקרים (לאחר לילות טרופים...), מנהלת סדר יום שגרתי (אם כי עמוס למדי... ) ובעיקר שורדת.

אני עדיין מעבירה הרצאות כשיוצא לי.... חודש שעבר למשל העברתי הרצאה למתנדבים עתידיים בער"ן ת"א, לפני כחודשיים העברתי הרצאה במסגרת יום עיון לעורכי דין פליליסטים בעיקר (עוזרי שופטים) והיה פשוט מדהים ומעולה, ומופיעה לעיתים בכנסים כאלו ואחרים, ערבי התרמות וכל זה.... (אתם יותר ממוזמנים ).


וטוב לי בלימודים... פשוט טוב. גם אם זה גוזל לי את רוב שעות היממה.... (זו הסיבה שאני מתקשה לחזור לטלפונים/מיילים ולהיפגש עם חלקכם. עמכם הסליחה ומקווה שאתם מבינים ).



מקווה ששלומכם שפיר.
התגעגעתי לכולכם






L.L.B
נכתב על ידי L.L.B , 12/3/2010 01:31   בקטגוריות חיים ומוות, חתכים, מלחמה עצמית, צלקות, אופטימי, לימודים, שחרור קיטור  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kane20 ב-13/11/2011 04:15
 



L.L.B - בחורה מופרעת



"...אבל אני יודעת איך זה כשרוצים למות. כמה שזה כואב לחייך.

איך זה כשמנסים להשתלב ולא מצליחים.

איך זה כשאת מכאיבה לעצמך מבחוץ, בשביל לנסות להרוג את הדבר הזה שבפנים..."



© "נערה בהפרעה"






כלכך כואב לי... כלכך...




נכתב על ידי L.L.B , 30/4/2009 23:53   בקטגוריות אובדנות, חיים ומוות, מלחמה עצמית, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18.12.2002 - 6 שנים מאז לכתך (תמונות קשות)


והחור שנפער בי מאז עדיין מדמם...





אני עדיין בוכה כשאני מדברת ומספרת עלייך ריקי שלי ♥

הכאב הזה כלכך מוחשי, כלכך חד...




אפילו יותר ממה שעשיתי לעצמי ביום חמישי האחרון...-


(יתכנו תמונות קשות. ראו הוזהרתם!!!)

















































בין חיטוי להרדמה


ההרדמה. לילה טוב זרוע...


הנקודות האדומות בצדדים אלו הסימנים של המחט


נפוח


ו... הופ. למלאכת התפירה


נכנס...


...ויוצא...



תם ונשלם.




סליחה ריקי שלי...
אל תחשבי שאני לא זוכרת איך היה לך קשה לראות שאני פוגעת בעצמי... לא פעם אחזת לי את הזרוע ואמרת בקול כואב "מה זה... מה זה...? די, תפסיקי עם זה. לא מסוגלת לראות את זה..."

ותמיד הייתי צוחקת עלייך. איך את, אחות במקצועך, לא מסוגלת לראות חתכים. אמרת שאין לך בעיה לראות דם וחתכים- יש לך בעיה לראות את שלי....


 לא יכולה להפסיק לחתוך כשזה מגיע אלייך... למרות שיודעת שאת הכי רוצה בעולם שאפסיק עם זה.

אבל... לא יכולה שלא

לא יכולה עם הכאב הזה יותר...


עזרו לי להחליט!!!!!










L.L.B



נכתב על ידי L.L.B , 22/12/2008 01:35   בקטגוריות אובדנות, חיים ומוות, חרדה, חתכים, מלחמה עצמית, צלקות, ריקי שלי, פסימי  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-28/3/2009 21:36
 



שונאת את הבית שלי...



"...שוב לטבוע במערבולת של עצמי
שוב לשחות נגד כל הזרמים
שוב להאחז בענפים שבורים
ולהגיע לחוף מבטחים בכוחותי האחרונים..."

© "כשאתה רוצה לברוח"/ יפעת בן-דרור

 

 

 

אוף... משתגעת.

 

אני רק חושבת על זה שעוד שלושה שבועות אני צריכה לחזור לבית שלי ועולות לי דמעות בעיניים.

 

 

אני מתגעגעת להוריי, לחבריי, למשפחתי, לאחי ר' שמשתעמם בבית והכי הכי - לאחי נ' שבצבא... אותו אח ששאלתי אותו בטלפון ביום שישי האחרון אם קרעו לו את התחת בצבא, והוא ענה "הרחיבו לי אותו...".

 

לא קל לו שם ואני משתגעת מרוב דאגה וגעגועים אליו.

 

הוא שלח לי תמונה שלו, אבל זה לא מנחם. כי בתמונה הוא עומד עם הנשק וכובע הסוואה ענק על הראש. אני מבינה שהם שוב עשו איזה אימון ליילי או משו בסגנון.

ובטח שוב הוא נרדם רק לכמה שעות בלילה...

 

 

 

 

ואני, אני לא רוצה את הבית שלי. לא רוצה לחזור ולראות שוב את כל המקומות שבהם הוא פגע בי...

 

 

פעם חשבתי שזה לא מזיז לי. אבל זה בסדר, כי פעם גם חשבתי שאני חזקה וגיבורה. יודעת איך להתמודד.

 

אז אני מתמודדת ע"י זה שאני חותכת וקורעת לעצמי את היד, אני מתמודדת ע"י זה שאני מפנצ'רת לבן כלב את הקטנוע...

 

אבל זה בולשיט. כי בסכ"ה אני חלשה ופחדנית. אני רק רוצה לברוח...

 

 

 

 - אני כרגע בניו יורק. טוב לי פה, באמת שטוב.

 

אבל כשאני חושבת לאן אני צריכה לחזור, כשאני חושבת שאני צריכה להיתקל שוב בפרצוף שלו...

 

 

זה כואב .

 

 

כואב שהוא ממשיך בחייו כאילו כלום... הרצחת וגם ירשת?

 

הכלב בן-כלב רצח לי את הנשמה ופיזר את החתיכות שלה מסביב לבניין, במקלט, בחורשה, במחנה, בשיחים...

ואני צריכה לראות את זה כל יום מחדש- כשאני נכנסת לבניין, וכשאני יוצאת ממנו.

 

 

הוא התחתן, הוא עובד, יש לו ילדה...

ורק אני השמדתי את העתיד שלי בגללו.

רק אני לא מסוגלת לחשוב על הרעיון המטופש של "לימודים/חתונה/עבודה/בית/ילדים".

אפילו לא על לשכור דירה למען השם! (אוי'ש אני כזאת סתומה וילדותית לפעמים..)

 

 

אני נלחמת כל יום בחיים ובמוות. כל יום אני ממשיכה לשרוד ליום הבא... שואלת מה יהיה הסוף. מה יהיה בסוף.

מה ישבור את גבי, מה יגרום לי להגיע לנקודת האל-חזור...

 

 

 

 

 

 לא מפסיקה לטחון לאימא ת'מוח... שתמצא כבר דירה במקום אחר! די!! לא מסוגלת כבר!!!!!!!!!!1111

 

 

"מניו יורק ועד סיישל
בובה יפה בפוזה
היא לא תבכה
אם תרטש לה ת'פנים...

 

כולם רוצים לגעת
אבל היא לא יודעת
מי האחד שמסבך
את החוטים, את החוטים שלה.

 

היא רק רוצה לברוח
רק רוצה לשכוח
שהיא בובה שמסתובבת
בעולם שלך..."

© "בובות"/ שי נובלמן

 

 

 

מצטערת שהפוסט כזה פסימי... מבטיחה שאעלה תמונות שוות ויפות מהטיול הזה ברגע שיהיה לי קצת יותר מקום בראש (המוח שלי מלא במחשבות שליליות כרגע... והוא כלכך כואב!!!!!!!!! [כן, מוח יכול גם לכאוב. זה קורה לי הרבה...])

 

 

 

 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 27/8/2008 02:42   בקטגוריות אובדנות, אמא, חיים ומוות, ילדוּת, מלחמה עצמית, עבר, פסימי, שחרור קיטור  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-9/10/2008 23:18
 




דפים:  
38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)