לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ככה נראה עימות עם פושע מין


היי אנשים.

לפני כחודשיים יצרתי קשר עם הפרקליטה האחרונה שיצגה אותי בבית המשפט. אמרתי לה שאני מעוניינת לקבל את כל הפרוטוקולים מהמחוזי...

הגעתי לפרקליטות המדינה וצילמתי את כללל התיק מבית המשפט. הוא מוחבא בחדרי ועדיין לא עברתי עליו. לא מסוגלת...

קיבלתי גם את העימות המתומלל שערכה בנינו המשטרה לפני כ-6 שנים.

הנה הוא לפניכם (הבהרה- כל מה שיהיה כתוב בתוך הסוגריים המרובעים [ ] זה פירושים שלי, כל מה שהדגשתי- הודגש בתמלול המקורי עם מרקר [כנראה דגשים של אחת הפרקליטות שלי בעקבות סתירות שמצאו בדברים שאמר וגם חיזוקים שנאמרו ע"י בנוגע לטענתי שה.נ. ניסה לXנוס אותי] וכל מה שכתוב בכתב נטוי אלו דברים שאחת הפרקליטות כתבה בתמליל בכתב יד)


ורק לשם המחשה - אותו אדם שניסה לXנוס אותי (ה.נ.) מזכיר במראה את עזאם עזאם-






*זהירות, יתכן טריגר*

פ"א (פרטי אישום)- 57046/03

יחידה: ציון

עימות L.L.B + ה.נ., חשוד בXינוס 7.1.2003


חוקר: מה המצב?

ה.נ.: בסדר

חוקר: אתה רוצה לשתות משהו?

ה.נ.: כן למה לא.

חוקר: מה?

ה.נ.: (לא נשמע)

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: מה אני אגיד לך...

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: אני אמרתי לך מה אצלי (לא נשמע).

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: בסדר, שיהיה פה מישהו בחדר.

חוקר: אה?

ה.נ.: שיהיה פה מישהו.


_________________________________

מכניסים אותי לחדר משרדי פשוט עם שולחן, מחשב קלסרים וניירת. לפני זה ירון כהן החוקר מסביר לי שיש בחדר מצלמה ומכשיר הקלטה. הוא לא מבקש, אלא דורש ממני להטיח הכל בפרצופו כולל להכנס לפרטי האירוע עצמו, ואם אפשר שאפרט באוזניו למה הוא גרם (דהיינו מצבי הנפשי, ניסיון ההתאבדות, האשפוז במח' הסגורה...).
הוא אומר שאם לא אעשה זאת אז העימות לא יהיה שווה כלום. סיפר לי על נשים שהגיעו לעימות נחושות וברגע שראו את הפוגע הן השתתקו ובקושי הבינו מה שהן אמרו. הוא התחנן שלא אהיה כזו... :-/ אמר אפילו שלא אתבייש לצעוק עליו אם צריך....


- אני מתיישבת בכיסא הפנימי שמאחורי המחשב, דקה אחרכך מכניסים את ה.נ. עם אזיקים בידיים וברגליים ובליווי שוטר. השוטר מושיב אותו בכיסא שמולי ופותח לו את האזיקים בידיים.

השוטר נעמד ליד הקיר בנינו ומתחיל לשאול-

חוקר: אתה מכיר את הבחורה הזאת?

ה.נ.: (לא נשמע)

חוקר: אתה מכיר אותה?

ה.נ.: (לא נשמע) [כנראה אמר "לקחתי אותה ברכב" או משהו דומה]

חוקר: מתי?

ה.נ.: הסעתי אותה לפני שישה חושדים, שבעה חודשים.

חוקר: הסעת אותה?

ה.נ.: הסעתי אותה פעם, פעמיים, שלוש. לא יודע.

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: אבא שלה אמר לי.

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: בקשה.

חוקר: (לא נשמע) שארם א-שייח.

ה.נ.: (לא נשמע)

חוקר: עזוב מה אמרו לי.

ה.נ.: אני הסעתי אותה, אני הסעתי אותה לירושלים.

חוקר (פונה אלי): את מכירה אותו?

אני: כן.

ה.נ.: אני לירושלים הסעתי אותה.

חוקר: מאיפה את מכירה אותו?

אני: מאיתנים

חוקר: מה מאיתנים, מה היה באיתנים?

אני: (לא נשמע)

חוקר: (לא נשמע) [עד כמה שזכור לי פה הוא ביקש ממני להוריד את היד מהפה כי "הוא לא יכול לשמוע אותי טוב"]

אני: הוא היה הנהג של ההסעות.

חוקר: כן.

אני: כי כל יום היה הסעות של הילדים ואני הייתי מצטרפת אליהם.

חוקר: כן.

אני: זהו.

חוקר: ומה קרה?

אני: באותו היום...

חוקר: מה?

אני: לא היה ילדים בהסעה.

חוקר: כן.

אני: הוא היה צריך ללכת לחניה שאני לא מכירה ב**** [שכונה סמוכה לאיזור מגוריי] ושם הוא סיפר לי עוד... זה המשיך ו... התחיל לנשק אותי... ו...

חוקר: ומה עוד?

אני: זה היה בטרנזיט מאחורה, היו חלונות כהים וזה היה בין הכיסאות. לא היה לי בדיוק לאן לזוז.

חוקר: מה היה בין הכיסאות?

אני: היה... כאילו... ישבתי ליד החלון והוא ישב לידי.

חוקר: כן.

אני: פתאום הוא התחיל לנשק אותי

חוקר: איפה הנשיקות (לא נשמע).

אני: בפה.

חוקר: (לא נשמע)

אני: ליד האוזן, צוואר, בפה. ואז הוא הרים לי את החולצה ונגע לי בחזה. הורדתי את החולצה למטה והוא הרים אותה שוב.

חוקר: כן.

אני: ואז הוא הוריד לי את המכנסיים.

חוקר: בכוח?

אני: לא. התנגדתי אבל זה לא היה בכוח. הוא לא הפעיל עלי אלימות.

חוקר: את התנגדת? במה זה התבטא?

אני: אמרתי לו, כשהוא רכן מעלי, אמרתי לו "לא רוצה, תפסיק". הוא ירד מעלי, ישב שניה בצד ואז חזר, כאילו לא אמרתי כלום.

חוקר: כן.

אני: ואז אני לא זוכרת... הוא שאל אותי אם אני בתולה ואמרתי שכן. לא יודעת למה הוא שאל את זה... אחרכך... הוא לקח טישו וניקה אותי...

חוקר: מה זה ניקה אותך? מה היה? ניקה אותך ממה?

אני: מהZרע שלו

חוקר: והוא החדיר?

אני: לא

חוקר: אז איפה היה עלייך Zרע?

אני: על הבטן, מתחת לחולצה. ואז הוא אמר "אני מאחר.. אני מאחר", משהו כזה והסיע אותי בחזרה לבית. הוא ביקש שלא אספר לאף אחד, הבטחתי שלא אספר ובאמת התכוונתי לזה. למחרת חזרתי לאיתנים עם אותה הסעה ואותו נהג.

חוקר: איתו?

אני: כן. אז היו ילדים בהסעה וגם המלווה הייתה. לא דיברנו. הגעתי לאיתנים, לא סיפרתי לאף אחד ו... הייתי במתח, כאילו...

חוקר: מה אתה אומר ה.נ.?

ה.נ.: אני אומר שאני הסעתי אותה.

חוקר: נו? אבל הנה, היא אומרת לך בפנים שעשית לה כך וכך.

ה.נ.: אני לא עשיתי לה כלום.

חוקר: כלום?

ה.נ.: כלום.

חוקר: מה היא משקרת?

ה.נ.: אני אומר לך שיש מישהו מסביר לה בדרך... אני יצאתי, העבודה שלי בבית שמש, אם יש מישהו מהנהגים... [שימו לב, מדבר בלי קשר...]

חוקר: אבל מה שהיא אומרת זה שקר?

ה.נ.: אני אומר לך שקר. אין עלי מילה אחת, אין עלי מילה אחת. אני ה.נ. אם תבדוק אותי.

חוקר: למה היא לא באה להגיד את הדברים האלה על הנהג השני?

ה.נ.: לא יודע, לא יודע.

חוקר: רבתם?

ה.נ.: מה?

חוקר: אתה והיא רבתם?

ה.נ.: לא יודע.

חוקר: אני שואל, רבתם פעם?

ה.נ.: לא. אני לא נהג קבוע שמה, אני נהג קבוע בבית שמש.

חוקר: אז למה היא לא באה לנהג אחר?

ה.נ.: לא יודע.

חוקר: מה?

ה.נ.: לא יודע, לא יודע. אני יצאתי משמה, (לא נשמע) כאלה מסתכסכים שאני לקחתי מהם את העבודה.(* עם מי הסתכסך? מי עוד עבד בחברה? לדברי הבוס רק הוא וה.נ.)

חוקר: נו אז מה, ויש לה קשר לנהגים שהסתכסכת איתם?

ה.נ.: לא, לא יודע. לא, לא, אני משקר (לא נשמע).

חוקר: נו בסדר,אז מה זה קשור לזה שהיא טוענת שעשית לה?

ה.נ.: אני לא עשיתי לה כלום, אני לא עשיתי לה כלום. אני לא נגעתי בה. אתה יכול לבדוק אותי. אני אבא של ארבעה ילדים, הגדול בן שש. [ומה זה קשור בדיוק??]

אני (* פונה אליו ומזכירה לו): (לא נשמע) ...דיברת על הילדים שלך ועל המשפחה שלך, קיוותי שזה אולי יעשה איזה משהו, אתה זוכר? סיפרת לי על אשתך, על הילדים.. אמרת לי את השמות שלהם והגילאים. דיברנו על זה, אתה זוכר?

ה.נ.: לא יודע לפני שישה חודשים מה דיברנו.

אני: (לא נשמע)

ה.נ.: אם זה מה שדיברנו בזמן הנסיעה מאיתנים לבית שלך (לא נשמע) זה לא אומר שנגעתי בך. תחשבי טוב, את מפילה אותי בתיק (לא נשמע).

אני: אתה אומר את זה כי...

ה.נ.: את מפילה אותי בתיק.

אני: כי אתה יודע שאני לא יכולה להוכיח את מה שקרה, החלונות היו כהים ואף אחד לא ראה.

ה.נ.: לא, לא, לא.

אני: אבל אני זוכרת שכן ראו את זה. אמרתי לך "ה', תפסיק. אנשים רואים". רציתי שתפסיק ואתה אמרת לי לא לדאוג, שאף אחד לא רואה.

ה.נ.: יש לך תמונה? אני לא נגעתי בך. בילדים שלי, בילדים...

אני: אל תישבע בהם, מסכנים.

ה.נ.: שהילדים שלי כולם במיטה אחת מתים אם אני נגעתי בך. אני ארבע עשרה שנה הסעתי לא רק ילד אחד... אמרתי לך אתמול [פונה לחוקר] אתה מוכן לתת לי איזה מישהו, אני מוכן להוציא לך כמעט חמישים-שישים. יש איזה שישים משפחות שהסעתי להם את הילדים. חמישים-שישים משפחות.

אני: אז להם לא עשית כלום. אני הייתי המסכנה שנפלתי בפח.

ה.נ.: חס וחלילה. קודם כל מי שעולה איתי זה באחריותי עד שאני מביא אותו הביתה.

אני: נכון.

חוקר: נו?

אני: בגללך אושפזתי לשלושה חודשים במחלקה הסגורה! בגללך ניסיתי להתאבד, אתה יודע את זה? חודש לפני מה שקרה נשבעתי שאני לא רוצה יותר למות. [בעקבות המוות של ריקי ז"ל]

ה.נ.: את יכולה להגיד מה שנוח לך.

חוקר: היא משקרת?

ה.נ.: תאמין לי אני לא נגעתי בה, יא חביבי.

חוקר: אני שואל שוב- היא משקרת?

ה.נ.: אני לא יודע, משקרת.... משקרת על עצמה, אבל אני לא משקר.

אני: משעמם לי בחיים עם כל הצרות שיש לי, משעמם לי לשקר לבנאדם?

ה.נ.: בחייאת, אמרתי לך בילדים שלי. אני ארבע-עשרה שנה לא היה לי דבר כזה. אני הסעתי חצי מירושלים.

חוקר: אז למה היא כל הזמן אומרת...?

ה.נ.: לא יודע למה.

חוקר: למה היא לא באה ואמרה על מישהו אחר?

ה.נ.: אני לא יודע, לא יודע מה יש לה.

חוקר: מה הקשר לנהגים?

ה.נ.: (לא נשמע)

אני: באמת?

ה.נ.: (לא נשמע)

_______________________________

בקטע הזה של העימות נכנס שוטר אחר לחדר וצועק על החוקר; "למה לקחת לי את המצלמה? בדיוק שאנחנו צריכים אותה?. תביא אותה אבל עכשיו".
החוקר מוציא את מצלמת הוידאו מהחדר ויוצא איתה לבחוץ.
ברור לי שזה מתוכנן... אני גם יוצאת מנקודת הנחה שהם לא יעיזו להשאיר אותנו לבד בחדר בלי מצלמות, אז מן הסתם יש עוד איזה מצלמה נסתרת...


ה.נ. ואני לבד עכשיו בחדר...

המשך עימות:

אני: אתה יודע טוב מאוד מה עשית.

ה.נ.: נשבע בילדים שלי עכשיו.

אני: אתה הרסת לי את החיים, שלושה חודשים אני הייתי במחלקה סגורה אחרי שהעבירו אותי מהמתבגרים.

ה.נ.: אני לא יכול לדבר איתך. [הוא כנראה חיכה לשוטר שיחזור, לא לקח בחשבון שכל העסק הזה מתוכנן...]

אני: העבירו אותי מחלקה. אני אומרת לך ניסיתי להתאבד, רציתי לקפוץ ממגדלי עזריאלי ותפסו אותי שוטרים.

ה.נ.: אם יש לך בעיה וניסית להתאבד אז זו בעיה שלך.

אני: בעיה שלי? ומי גרם לזה?

ה.נ.: חס וחלילה.

אני: מי גרם לזה?

ה.נ.: חס וחלילה

אני: אתה גרמת לזה! חודש לפני זה אחות במחלקה נפטרה ואני נשבעתי שבשבילה אני לא אמות, נשבעתי שלא אפגע בעצמי ולא שום דבר אחר.

ה.נ.: שתהיי...

אני: אתה באתה והרסת לי את הכל. את הכל אתה הרסת לי!

ה.נ.: חס וחלילה.

אני: חס וחלילה??

ה.נ.: חס וחלילה. [שימו לב, במקום להגן על עצמו ולנסות להוכיח "איך זה לא יתכן שהוא נגע בי בניגוד לרצוני", הוא ממחזר מילים...]

אני: ביקשו ממך באמצע הדרך לחזור להביא ילד ששכחת באיתנים ולא הסכמת.

ה.נ.: בשביל זה יש לי עוד הסעה. (זאת אומרת שהוא כן זוכר את היום הזה?)

אני: עוד הסעה, כן.

ה.נ.: יש לי עוד הסעה. מודיע במחשב, אני לא...

אני: כן, נכון, ואתה איחרת.

ה.נ.: חס וחלילה, אני לא מוכן לחזור עוד פעם ושישלחו אותו לכניסה לעיר...

אני: אתה זוכר מה היה באותו היום, אתה הסעת אותי...

ה.נ.: אני הסעתי אולי ילד ל*** [שכונת מגורים] אולי ילד של [שכונת מגורים נוספת]. אני לא יודע, זה נמסרה הודעה במחשב.

אני: אתה לא זוכר שהיינו לבד גם?

ה.נ.: לא.

אני: אתה לא זוכר הא?...

ה.נ.: יכולים לבדוק באיתנים.

אני: בטח שיכולים לבדוק... יכולים לבדוק שאף ילד לא היה איתנו ברכב.

ה.נ.: סליחה רגע, יכולים לבדוק ולברר מה שנוח להם. אני בצד שלי.

אני: אז מה אתה בעצם אומר, שהיו ילדים בהסעה באותו היום או לא?

ה.נ.: לא זוכר, לא זוכר. בדקנו אני והוא במחשב, אמרו לנו שיש הסעה מאיתנים ל**** [שכונת מגוריי] ויש הסעה ברבע לחמש מהמפעל בעטרות. ("עם מי בדקת? איפה רואים זאת?")

אני: אין לך בעיה לשקר למרות שלפני שניה נשבעת בילדים שלך. אין לך בעיה עם זה שיקרה להם משהו? זה מראה שאתה לא אוהב אותם. אתה לא אוהב אותם אם אתה אומר את זה. אתה נשבע בשקר.

ה.נ.: לא...

אני: ואתה יודע שאסור להשבע בשקר. אסור להשבע בשקר.

ה.נ.: באלוהים אמרתי לך, באלוהים.

אני: אתה עוד יותר... [אני קמה מהכיסא, נותנת אגרוף על השולחן ומרימה עליו את הקול... ראבק, הבנאדם משקר לי בפנים!!]

ה.נ.: בסדר, בסדר אל תרימי את הקול. את צועקת כמו מטורפת את צועקת.

אני: אני לא צועקת.. אבל אוכל אותי מבפנים שאתה משקר. אתה הרי זוכר מה היה שם, זוכר טוב מאוד.

ה.נ.: לא אני לא זוכר.

אני: אתה לא זוכר?

ה.נ.: לא היה לי כבר כלום. אני הסעתי את ירושלים, בית שמש... הסעתי את פתח תקווה. (מה זה קשור? איך זה שאתה לא שואל אותה למה היא מעלילה עליך? למה לא אומר לה שהיא זו שהורסת לו את החיים? במקום זאת מאחל לה בריאות??)

אני: לא אכפת לי את מי הסעת!

ה.נ.: (לא נשמע)

אני: אבל לי אתה הרסת את החיים!

ה.נ.: חס וחלילה.

-החוקר חוזר חזרה לחדר-

אני: אבל זה מה שעשית! חס וחלילה, לא חס וחלילה, זה מה שעשית.

ה.נ.: לא... חס וחלילה... תהיי בריאה את והמשפחה שלך.

אני: אני אהיה בריאה, בטח. אחרי מה שעשית לי.

ה.נ.: מה עשיתי לך? שתהיי בריאה והמשפחה שלך.

אני: כן בטח, לא עשית כלום.

ה.נ.: תהיי בריאה, אני לא עשיתי כלום.

אני: אני לא בריאה, אוקיי?

ה.נ.: זו בעיה שלך.

אני: זו בעיה שלי שאני לא בריאה?

ה.נ.: לא, אני אומר לך שתהיי בריאה למשפחה שלך.

אני: ולעצמי, לזה שהרסת אותי?

ה.נ.: ולעצמך. חס וחלילה אני לא הרסתי לך., אני לא הרסתי לך. אני אומר לך אני הסעתי. יבוא מישהו עכשיו יגיד לי שלפני שנה הסעתי את הבן שלו ואני אזכור אותו. אגיד לו שכן, הסעתי את הבן שלו. (אבל הרי הכחשת!!)

אני: ואת מה שאני אומרת אתה לא זוכר?

ה.נ.: אני הסעתי אותו, אבל אי אפשר לבוא ולהגיד לי אתה באת וגנבת לי את הבת.

חוקר: אתה לא גנבת אותה. היא אומרת שXנסת אותה.

ה.נ.: חס וחלילה, יש בדיקות תקחו אותי לבית חולים. תקחו אותי...

אני: חבל באמת שלא הלכתי לבית חולים עם התחתונים המסריחים האלה, היו לוקחים את זה למשטרה. חבל שהכנסתי אותם למכונת כביסה. חבל, נגעלתי ממך... הגעתי הביתה וכל הגוף שלי היה אדום מלא יודעת מה.

ה.נ.: חס וחלילה, אני לא נגעתי בך. אני בסך הכל הסעתי אותך ונסעתי... (אז זוכר את הנסיעה?)

אני: אתה זוכר שהיינו לבד או לא?

ה.נ.: למה את צועקת עלי?

אני: כי אתה מעצבן אותי!!

ה.נ.: זה לא אומר שאם את צועקת אני אפחד.

אני: (לא נשמע)

ה.נ.: אם את צועקת, לא אני לא כועס. מה זה כועס... אם את צועקת אני לא דואג ואני לא מקבל את זה. אני לא מקבל... אם את רוצה לצעוק בבקשה, אני לא צועק עלייך. את רוצה לצעוק, בקשה. אני אומר לך אני נהג חמש עשרה שנה, מ-88' אני על ההגה. [שוב מדבר בלי קשר...]

אני: נו?

ה.נ.: אני לא יודע מה קורה שמה (לא נשמע)

חוקר: למה היא באה ואומרת את זה?

ה.נ.: אני לא יודע. אני פעם נסעתי (לא נשמע) ומוריד אותה אחרונה.

חוקר: נו?

ה.נ.: אני מוריד אותה ב**** [שכונת מגוריי] (לא נשמע) (זוכר אותה היטב!!)

חוקר: בסדר, אבל היא טוענת שעשית לה דברים בכוח.

ה.נ.: אני לא נגעתי בה.

חוקר: אני אומר שאתה שכבת עליה.

ה.נ.: חס וחלילה יא עומרי, מצטער שלא עשיתי בדיקה. אני אבא של ארבעה ילדים, הגדול בין ארבע-חמש, אתה תהרוס לי את החיים. [שימו לב מה קורה לשקרנים לחוצים, איזה שטויות הם מוציאים מהפה. הרי לפני זה הוא אמר שהגדול שלו בן 6...]

חוקר: אני לא הורס לך שום דבר.

אני: אתה הרסת, אתה הרסת לעצמך!

חוקר: אתה עשית. מה, אני הייתי אתכם באותו היום? לא הייתי!

ה.נ.: אני אמרתי לך אתמול שתתקשר למשרד ויגידו לך איזה סידור עבודה היה לי באותו יום. [הוא עדיין חוזר על הטענה שהוא לא זוכר שהוא הסיע אותי לבד באותו יום, למרות שלפני זה הוא אמר שכן זוכר את אותה נסיעה...]

חוקר: בסדר...

ה.נ.: נכון או לא?

חוקר: אין קשר לסידור.

ה.נ.: אני לא יודע... עשיתי הסעה לאיתנים...

חוקר: אתה עשית את ההסעה שלה?

ה.נ.: אני עשיתי, עשיתי.

חוקר: אתה עשית.

ה.נ.: (לא נשמע)

חוקר: אתה לקחת אותה באוטו לבד?

ה.נ.: לבד אני לא זוכר, אני לא זוכר אם היא באה לבד.

חוקר: (לא נשמע)

ה.נ.: (לא נשמע)

חוקר: עישנת איתה את הסיגריה?

ה.נ.: מה זאת אומרת עישנתי סיגריה?

חוקר: שעישנתם סיגריה, את זה אתה זוכר?

ה.נ.: אני עישנתי סיגריה בזמן שאני נסעתי.

חוקר: אני לא שואל אם נוסע... אתה עצרת?

ה.נ..: לא עצרתי.

חוקר: אתה זוכר שנגעת בגוף שלה?

ה.נ.: לא נגעתי בגוף, לא דיברתי איתה, לא אמרתי לה מילה. הסעתי אותה. יש ילד ב**** [שכונה בירושלים], יש ילד ב****. [שכונה נוספת בירושלים]

חוקר: ולא לקחת אותו.

ה.נ.: יש ילד ל*** [שכונה בירושלים] שאני לא יכול להגיד לבית חולים שאני לא לוקח את הילד.

אני: אמרת לי "תעלי לאוטו מהר, אין לי ילדים לקחת. תעלי שלא יגידו לי פתאום שאני צריך לקחת ילד". [כנראה שברגע שהוא גילה שאין לו ילדים לאסוף מאיתנים לבתים, הוא החליט שהוא רוצה לXנוס אותי ]

ה.נ.: חס וחלילה. מה אני אשם ילד בהסעה שמה, זה נכנס לך בראש?

חוקר: אז מה?

ה.נ.: אני לא אשם שהילד שם באיתנים.

חוקר: אני שואל אותך שאלה, היא אומרת (לא נשמע).... מה אתה אומר על מה שהיא אמרה עד עכשיו?

ה.נ.: אני לא אומר. לא נגעתי בה.

חוקר: לא נגעת?

ה.נ.: לא נגעתי בה, לא דיברתי איתה מילה. סך הכל אני הסעתי אותה.. נכון שהסעתי אותה אבל אני לא זוכר איזה יום הסעתי אותה.

חוקר: היא משקרת?

ה.נ.: הסעתי אותה ל**** [שכונת מגוריי]. אני לא אומר שהיא משקרת. היא משקרת על עצמה. אני לא נגעתי בה.

חוקר: יש לך משהו להגיד לה לסיום?

ה.נ.: לא (לא נשמע).

חוקר: יש לך משהו להגיד לו?

*חסר דף, כי לשאלה הזו אין המשך משום מה :-/ *


______________________________________


לאחר מכן החזירו לו את האזיקים לידיים והוציאו אותו משם.

יצאתי מהחדר, התיישבתי על הריצפה בחוץ ופשוט התפרקתי... פרצתי בבכי וכל הגוף שלי רעד (בעימות התאפקתי לא לבכות).
(כל זה היה ב-2003 ואני זוכרת את זה לפרטי פרטים כאילו שזה היה אתמול).


המלווה מהמרכז סיוע רצה אלי, התיישבה על ידי ואמרה שהייתי פשוט גדולה... לטענתה שמעו את הצעקות שלי עליו עד בחוץ


החוקר גם ניגש אלי ואמר שהייתי פשוט עשר. הוא לא האמין שיהיה לי אומץ מולו. היה בטוח שאשתתק, שלא אוציא מילה מהפה.

אמר לי גם שלפי שפת הגוף שלו הוא משקר בטוח ואין לי מה לדאוג...




אז זהו, שהיה לי ועוד איך...





חבל שבתמלול לא ציינו את זה שהוא קרץ לי עין (!!!) כשהשוטר יצא מהחדר.
 לא כתבו גם איך הוא היה נראה... אדום כולו, מזיע בטירוף, עיניו התרוצצו בחוריהן וקצף התקבץ סביב שפתותיו - כל אלו הם תגובות אופייניות ללחץ.


כמו שכבר הבנתם את העימות לא היה לי בעיה לקרוא. הדבר העיקרי שהיה לי קשה איתו זה איך למרות כל השקרים והשטויות שיצאו לו שם מהפה החליטו בעליון לזכותו מחמת הספק...




עד כאן L.L.B להיום... שבורה ומפורקת (עכשיו אחרי שהוצאתי את הכל על הכתב אני מרגישה כאילו אני אחרי העימות ההוא... מותשת ועייפה...)







נכתב על ידי L.L.B , 7/7/2009 01:24   בקטגוריות אובדנות, אונס, בית המשפט., התאבדות, סוטים, עבר, עונש, עימות, פסימי  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שר!טה ומ!זרה ב-8/10/2009 20:28
 



פרוייקט "גיבורות"- במידה ועברת תקיפה מינית- כנסי.



בנות, אליסיה שחף מתכוונת לעשות תערוכה שבה יוצגו תמונות של נשים שעברו פגיעה מינית.

במידה ואת מעוניינת להיחשף למען מטרה חשובה ונעלה זו - המשיכי לקרוא את תוכן הדברים הבאים שנכתבו ע"י אליסיה.






"פרויקט "גיבורות" הוא פרויקט אמנותי של האמנית צלמת אליסיה שחף בשיתוף פעולה עם מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית - השרון.

הפרויקט נולד מתוך רצון לתת במה וניראוּת לנפגעות תקיפה מינית בחיזוק, הבעת הערכה, העצמה ובעיקר – בניסיון לחולל שינוי תפיסתי וחברתי.

נפגעות תקיפה מינית הן גיבורות. נשים שהיו בגיהינום ושרדו אותו, שחיות יום יום את הטראומה, את התחושות הקשות ומנסות, בדרכים שונות, לחיות את חייהן, למצות אותם ולתפקד במציאות היומיומית.
המציאות הזו היא טריוויאלית וברורה מאליה לכאלה שלא חוו פגיעה ומאמץ יומיומי עבור נפגעות תקיפה מינית.

אני מזמינה נשים שמעוניינות לספר את סיפוריהן דרך עדשת המצלמה. ראשית, למען עצמן וכן, גם למען הנפגעות הרבות שחוששות, שמתביישות, שמסתירות ובדרך זו גם לשבור את קשר השתיקה.

אתן הגיבורות. ואני רוצה להראות לעולם את הכוח שלכן, את העוצמה והתעוזה.

כמה מילים עלי: צלמת בוגרת מגמת צילום (1995) והסמינר לאוצרות ותרבות (2003) בקמרה אובסקורה. מצלמת רקדנים ורקדניות, שחקני תיאטרון, מופעים, מציגה בחללי אמנות שונים, עברתי את קורס המתנדבות במרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית – השרון, נשואה ואמא לשניים.

אפשר לראות את תיק העבודות שלי ופרטים נוספים באתר שלי: www.draft.co.il

כותבת על אמנות, בעיקר צילום, באתר "עומק שדה" ברשימות www.notes.co.il/ali


אתן מוזמנות ליצור קשר: אליסיה שחף [email protected] "








חשוב ביותר!!

במידה ואת מכירה נשים נוספות שלדעתך יהיו מעוניינות להצטרף לפרוייקט החשוב, אנא העבירי להן את תוכן הדברים.

תודה.
נכתב על ידי L.L.B , 6/5/2009 22:34   בקטגוריות עבר, תקשורת, אופטימי, אקטואליה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אופק ב-24/5/2009 17:34
 



שיחה עם יועצת ביה"ס היסודי


יום ראשון, ה-26.10.2008.
אני מרימה טלפון ליועצת ביה"ס היסודי שלי, ש"ל. כמה ימים לפני כן שוחחנו במייל... מצאתי את המייל שלה אחרי אינספור שיטוטים ברשת ולבסוף הגעתי אליו דרך הבן שלה (אל צ'אלו אותי איך )
בעצם... את המייל שלחתי לה מייל לפני שנתיים בערך, אבל רק אחרי שנה וחצי היא ראתה אותו... (כן-כן, מה שאתם שומעים).
אומרים שהכל מִן אללה.

זה מה ששלחתי לה אז, ב-3 אפריל 2007 20:16:

"מה שלומך ש'?
את זוכרת אותי? אני L.L.B... למדתי ב"*****" לפני פחות מעשר שנים...
האמת היא שאני פונה אלייך כי חשבתי שאולי תוכלי לעזור לי.
את בעצם האדם הראשון שידע על הניצול מיני שעברתי. את האדם הראשון שעימת אותי עם כל מה שקרה...

מוכר לך? האם הצלחתי לרענן את זיכרונך או שעדיין לא...?
במידה וכן, אשמח אם תאמרי לי. יש לי מספר שאלות אלייך.

חג שמח שיהיה,

L.L.B"

וזה מה שהיא ענתה (שימו לב לתאריך...)

26 אוקטובר 2008 01:37

"L.L.B היקרה, אני ממש מתביישת שלא קראתי את המייל עד עכשיו. איכשהו עליתי על זה רק הערב. כמובן שאשמח לעזור ככל שאוכל. האמת היא שבמשך השנים הללו חשבתי עלייך הרבה. אם זה עדיין רלוונטי תוכלי גם להתקשר. המספר: *********

אני מחכה לטלפון שלך. עד כמה שזכור לי אפילו כתבתי את תקציר השיחות שלנו.

אני אחפש את זה.

להשתמע! ש"ל"

אז הכנתי שאלות כתובות כי ידעתי שיהיו קטעים בשיחה של בלאק-אאוט (ורציתי להיות מוכנה ולא לגמגם לה ) והרבה טישו.

אני מנסה לרענן את זכרוני ולראות מה אני בעצם זוכרת ממנה, מאותה יועצת...

דבר אחד זכור לי בעיקר- החיוך שלה. היא מסוג האנשים האלה שלא משנה מה תמיד, אבל ת-מיד יהיה להם חיוך מרוח מאוזן לאוזן על הפרצוף (גם אם זה הכי לא קשור לסיטואציה. אני תוהה מה היא עושה בהלוויות למשל )

אני גם זוכרת שהיא העבירה לכיתה שלנו כמה פעמים שיעורים ב"חינוך מיני" עלק.

באחד השיעורים אחת הבנות מהכיתה רצתה להסתלבט ושאלה את היועצת "מה זה לגמור", היועצת ענתה לה שלגמור זה להגיע לאורגזמה, פורקן.
וחברה שלי אמרה: "כן, אבל איך זה נשמע בדיוק?..."

והיועצת ענתה: "זה משהו כזה- "אהה...הההההה"

ואשכרה גנחה!!

אני פשוט זוכרת איך נשפכנו מצחוק בכיתה



אוקצור, מה שאני עוד זוכרת זה שהניצול מיני מצד השכן פסק (כיתה ח'), התחילו לי ירידות חדות במצבהרוח...
הפכתי לבחורה מסוגרת מאוד, תוקפנית בצורה מילולית, עם התקפי זעם ובכי בלתי נשלטים.

אני ממש זוכרת איך בהפסקות הייתי מניחה את הראש על השולחן ופשוט בוכהסתם כך...


ממה שהבנתי כנראה שאחד המורים שם לב לזה (הגיע הזמן באמת... אחרי שנים שלא ראיתם ) ויידע את היועצת.


זכור לי שבמשך כמה פגישות שהיו לי איתה היא ניסתה להוציא ממני מה עובר עלי...

כמובן שסירבתי לשתף, רק הסכמתי לומר ש"זה סוד ואסור לי לספר"...

היא תמיד הייתה שואלת - "ולמי כן היית מוכנה לספר?" ותמיד היא קיבלה את אותה תשובה - "אם היה לי כלב, הייתי מספרת לו..." (איזה פוסטמה הייתי אלוהים... )


 

סיפרתי לה רק לאחר כמה וכמה פגישות את הסיפור עם השכן ועד היום אני זוכרת את המשפט הבא שלה: "L.L.B, את יודעת איך קוראים למה שעברת נכון? זה נקרא ניצול מיני".

אני גם זוכרת איך קפצתי מהכיסא כשהיא הוציאה את המשפט הזה מהפה ואמרתי:
"לא... לא.. אני לא כמו אותן בנות שרואים בטלויזיה ושקוראים עליהן בעיתון. לא..."

הייתי פשוט בהכחשה טוטאלית!!

ומאז אני בעצם לא ממש זוכרת מה היה עם היועצת, אני רק זוכרת שהיא העבירה את העניין לפקידת הסעד נעמה ינון (על הZין שלי ) שאולי גם עליה ארחיב מתישהו.

חזרה לטלפון.

הרמתי את השפופרת כאמור ב-26.10.08 וחיכיתי...

ה"הלו" שלה נשאר אותו הלו...

כאילו הזמן קפא מגיל 13... דיסקסנו בהתחלה על שטויות, סיפרתי לה שחזרתי מחו"ל חודש לפני, שעבדתי בסלקום כשנה וחצי ועוד כלמיני שטויות (היא בטח חשבה שמזה הסתדרתי בחיים . אז זהו- שלא )

סיפרתי לה גם על האשפוז עקב הניסיונות האובדניים והיא הייתה בשוק. אבל ממש...
(מסכנה ).

ואז התחלתי עם השאלות... השאלה הראשונה ששאלתי הייתה איך התחילו הפגישות שלנו, למה היא ניגשה אלי?

ואז היא אמרה דבר שמאוד הדהים אותי - "L.L.B, המפגשים שלנו התחילו הרבה לפני שגיליתי על מה שעברת. את לא זוכרת? היינו נפגשות המון בחדר שלי בגלל כל הבעיות שהיו בבית עם האלימות של אבא כלפיכם.. את באמת לא זוכרת את זה? אני יכולה גם לומר לך שאת התלמידה שראשונה שיצרתי איתה קשר כלכך אינטנסיבי וארוך..."

שוֹק (ועכשיו כשאני חושבת על זה - אם בשנים שהשכן ניצל אותי מינית היו לי שיחות עם היועצת, איך היא לא שמה לב למען ה'??????????)

איך למען ה' לא זכרתי את זה?? אני עם הזיכרון המעולה שלי...

איך לעזאזל חשבתי עד היום שהמפגשים שלי איתה התחילו רק אחרי שהובא לידיעתה שאני "מתנהגת מוזר"?

נמשיך.

שאלתי מה סיפרתי על השכן, מה בדיוק אמרתי ואיך..

"אחרי שהסיפור עם השכן עלה, השיחות לא ממש זרמו. את כל הזמן פתחת וסגרת את הנושא הזה וכל הזמן האשמת את עצמך. אני גם ממש זוכרת שנורא אהבת בעלי חיים... דיברת על זה המון... אם לומר את האמת כשהובא לידיעתי שאת עוברת משהו על רקע מיני תחילה חשדתי באבא" (היא לא היחידה שחשדה בו... ).

שאלתי אותה מה בדיוק סיפרתי על השכן...:
"זכור לי שסיפרת שהוא גדול ממך בשלוש שנים ושהוא פגע בך בעיקר בשבתות"
(את הפרט הזה הדחקתי ושכחתי עם השנים. הוא חזר לתודעתי בפלאשבק לפני קצת יותר מחצי שנה )

היא אמרה גם שכל הזמן דיברתי על האלימות בבית ושפעם אמרתי לה שכשאימא מכינה לאבא קפה, אז אני יודעת שעכשיו הם לא רבים ושהכל טוב (זה מדהים... בפעם הראשונה שהשכן פגע בי אני זוכרת שהוא שאל אותי אם אני יודעת מה אימא עושה לאבא ובתמימותי עניתי "קפה"...)

היא הוסיפה ואמרה שהיה חשש שהוא יחזור לפגוע בי, אז היא פשוט אמרה לי מה לומר לו כשהוא ינסה שוב... לטענתה חזרתי והדגשתי שאני לא רוצה שהעניין יוודע להורי, ממש פחדתי מזה..

אבל כשביטאתי באוזניה מחשבות אובדניות ("לא ראית טעם בחיים...") היא יצרה
קשר עם אימי.

-פאוזה-

כששואלים אותי מתי התחילו לי המחשבות האובדניות בפעם הראשונה אני ישר עונה "בינואר 2001, כשהייתי מאושפזת במח' האורטופדית אחרי הניתוח שעברתי בברך".

לא זכרתי כלל וכלל שהיו לי מחשבות אובדניות גם בשנים שלפני זה .
העובדה הזו ציערה אותי נורא משומה...

-

שאלתי אותה מה היה בשיחה עם אימי בדיוק והאם היא הביאה לידיעתה את דבר הניצול המיני.

היא אמרה שלא ורק אמרה לה שאני נמצאת במצוקה ושיש לי מחשבות על המוות, ביקשה שישימו לב אלי (לדבריה אימא הייתה המומה והתקשתה להאמין).

היא אמרה שברגע שהבנתי שהיא דיברה עם אימא - ניתקתי איתה כל קשר וסירבתי לבוא ולשוחח איתה בחדרה.

זה מצחיק, אבל כשהיא אמרה לי את זה בשיחת הטלפון התחלתי לכעוס על מה שהיא עשתה (למרות שאני לא זוכרת את זה בכלל ).

שאלתי אותה למה היא עשתה את זה, למה היא בגדה באמוני. היא אמרה שהיא הייתה חייבת, בגלל שדיברתי הרבה על המוות...

היא גם זכרה שנראתי כמו בן, שהתלבשתי כמן בן, שהתנהגתי כמן בן ושהשתמשתי הרבה באלימות מילולית באותה תקופה שבה הסיפור התגלה.

שאלתי אותה מה היא חשבה על כל מה שסיפרתי לה... יודעים מה היא ענתה? "לא ידעתי שלילד בן 12 יכולה להיות זיקפה" (!!!)

אתם קולטים??? יועצת בית הספר, זו שהעבירה לנו שיעורים בחינוך מיני, זו שאמורה לדעת הכל על גוף האדם- מוציאה מפיה משפט כזה אידיוטי

לא ידעתי מה לומר לה, הייתי פשוט בשוק. אז שתקתי...

שאלתי אותה אם היא זוכרת איך הגבתי אחרי שהיא אמרה איך קוראים למה שעברתי. היא אמרה שהיא זוכרת טוב מאוד (ואף תיארה את תגובתי).

"...ככה הגבת אחרי שאמרתי לך שקוראים למה שעברת ניצול מיני."

היא אמרה את המשפט הזה ואני עפתי 11 שנים אחורה, לחדר שלה.
אני פתאום רואה אותי שם יושבת מולה, ממוללת את אצבעותיי, עיניי טמונות בריצפה, רגלי נעה בעצבנות.
אני חוזרת לחדר הזה שלה ופתאום מרגישה את מה שהרגשתי אז, כשהיא אמרה את צמד המילים האלה...

פי מתייבש והיא מרגישה שאני לא איתה.
"הכל בסדר L.L.B? אמרתי משהו שלא היה צריך להיאמר?"
"לא.. אני בסדר. החזרת אותי פשוט אחורה עם המילים האלה והקול שלך..."

אני מתחילה להרגיש מוצפת... מאחלת ליועצת כל טוב ושאם תיזכר בפרטים נוספים שתיצור עימי קשר.

היא מאחלת לי חזרה כלמיני 'תרגישי טובים' כאלה ואני מנתקת (או שאולי מנותקת?).



אני יושבת בחדרי המומה מהשיחה. לא מאמינה שעשיתי את זה (והרי עשיתי דברים קשים יותר בעבר...)...

10 דקות לאחר מכן מתקשרת אלי ח', חברתי הטובה ביותר.
שואלת מה קורה... אני מאלצת את עצמי להישמע צלולה. היא קולטת שמשהו קרה...


"מה קורה L.L.B? למה את נשמעת ככה? אל תגידי לי ששוב חתכת..."
"לא לא חתכתי, אבל אני לא רחוקה מזה..."

אני מנסה להתחמק מלספר לה על היועצת, אבל היא אלופה בלהוציא ממני דברים.
אני מספרת לה בקצרה, בלי להיכנס ליותר מדי פרטים...

היא תוהה בשביל מה הייתי צריכה לשוחח איתה או כמו שהיא אמרה "למה את צריכה לחזור אחורה כל פעם?? את רואה איך זה עושה לך רע אז פשוט תחסכי את זה מעצמך וזהו!"

אבל ח' שלי, החצי השני שלי...- היא לא מבינה שכל פיסות המידע הזה, החלקים בפאזל הזה שנקרא החיים שלי חשובים לי מאוד מאוד. אני מנסה להסביר לה את זה אבל היא לא מקשיבה, היא כועסת, אולי בצדק ואולי לא.
"תתחילי לחיות במקום לעשות מהעבר מרכז חייך. תהפכי את זה לתחביב... תחשבי אם זה מה שאת רוצה לעתיד שלך." המילים שלה מכאיבות כלכך... דמעות נקוות בעיניי .

"את שמה לב L.L.B, שאת נמצאת בטיפול כבר מלא זמן ואת נשארת אותו הדבר.
אולי זה אומר שהטיפול הזה לא טוב בשבילך, שהוא לא יעיל!"

מנסה להסביר לה שלא כך הדברים עובדים, מנסה לצטט לה משפטים מספרי פסיכולוגיה שקראתי ולומר לה שטיפול בנפגעי תקיפה מינית הוא לרוב לא טיפול קצר, הוא יכול להיארך שנים ויכולים לצוץ במהלכו המון רגרסיות וקשיים.

מה שאני מצליחה לומר לה זה רק "את לא מבינה ח'..." והיא מתפרצת לדברי ואומרת:
"אני בחיים לא אוכל לומר לך אני מבינה, כי מעולם לא נXנסתי ומעולם לא היו לי מחשבות אובדניות. כל מה שאני אומרת לך אני אומרת מהלב כי את חשובה לי וכי אני רוצה שתמשיכי הלאה בחיים ותצליחי. אני מודה לאלוהים על היום שבו הכרתי אותך ומודה לו על מי שאת. את בנאדם מיוחד ואני לא רוצה שיהיה לך רע..."

היא ממשיכה עם המילים הללו ואני מתחילה לבכות... מה זה לבכות? עוד שניה יוצא לי דם מהעיניים!! ;-(

אני מנתקת את השיחה והיא מנסה להוציא ממני בשניות האחרונות הבטחה שלא אפגע בעצמי.
אני אומרת לה שאני לא יכולה להבטיח לה שום דבר.
מה לעשות, לא מסוגלת לשקר לה.

אני מנגבת את הדמעות, מכחכחת בגרוני וניגשת לאימא שלי, מנסה להבין ממנה מה היא זוכרת מאותה שיחת טלפון שהייתה לה עם היועצת.
היא לא מבינה על מה אני מדברת... "היועצת מעולם לא דיברה איתי על זה שאת רוצה למות" (???).

עכשיו אני מבולבלת... אבל אז אני אומרת לעצמי שכנראה אימא מדחיקה. וזה בסדר, אני לא כועסת עליה או משו.

היא מנסה להבין למה אני שואלת. אני מספרת לה על שיחת הטלפון... אני מספרת לה בשתי מילים ותו לא. אין לי כוח להיכנס לזה שוב...

היא מחבקת אותי חזק ומבקשת (בפעם הטריליון) סליחה על זה שהיא לא ראתה מה שעובר עלי, סליחה על זה שלא הצילה אותי כל השנים שבהם עברתי את הניצול.


לאחר מכן עשיתי משהו שאני מעדיפה לא לפרט (כדי לא לתת רעיונות. אהמממ... ) שבסופו אימא מצאה אותי איפשהו, צהובה.
"L.L.B למה את צהובה? הכל בסדר?"

אני מנסה להסתיר את היד, שלא תראה שחתכתי. הרי רבע שעה לפני זה הבטחתי לה... אבל אני לא עומדת בזה ומתמוטטת על הריצפה. היא צורחת לאבא שיבוא מהר. הוא מגיע ומנסה להבין מה קרה. הם מדברים איתי אבל אני לא מצליחה לענות, רואה אותם כפול. כמה שניות לאחר מכן אני גם לא שומעת מה שהם אומרים לי. יש באוזניי ציפצוף מחריש אוזניים. כמו צופר.

אבא מרים אותי מהריצפה ומניח אותי על המיטה. אימא מרימה לי את הרגליים ועל הדרך מפשילה לי את השרוול ורואה את החתך.
"היא חתכה".
אבא מציץ ואומר שצריך לנסוע לט.ר.מ. אני ממלמלת לו שאין צורך כי החתך לא עמוק (באמת שלא!), אבל הוא מתעקש ואימא צועקת "תראי את הפנים שלך! ירד לך כל הצבע!!"

הוא מכניס אותי לרכב ומתחיל בנסיעה. ח' מתקשרת.. אני לא עונה. היא מתקשרת שוב כעבור כמה דקות ואני עונה.

"חתכת כלבה?"
"כן, חתכתי..."
"ידעתי. אינשאללה פעם הבאה תחתכי ת'עורק הראשי ותמותי".
(לא להיבהל אנשים, ככה מתנהלות לא מעט שיחות בנינו. הכל בצחוק כמובן )
אחרי כחצי דקה אני אומרת לה שאני לא מסוגלת לדבר כי היד שאוחזת בטלפון נרדמת לי. כנראה שאיבדתי לא מעט דם...

אנחנו מגיעים לט.ר.מ ומי הרופא שנמצא שם? נכון, ד"ר פרקר הבהמה (יתכנו תמונות קשות) .

איך שראיתי אותו הבנתי מה הולך לקרות... לחשתי לאבא שלי שיתכונן להגיע למיון.
כשהוא שאל למה, הסברתי לו שהרופא הזה מעולם לא הסכים לטפל בי. הוא קורא לכל החתכים שאיתם אני מגיעה לט.ר.מ "ניסיונות אובדניים" ובשל כך מעיף אותי למיון.

"אני רוצה לראות שהוא לא מטפל בך..." (פרקר לא יודע עם מי יש לו עסק )

תורי הגיע וקיבל אותי רופא אחר. כנראה שדקה לפני כן פרקר קלט אותי בזוית עיניו והספיק לומר לרופא שלא יטפל בי, כי זהבדיוק מה שקרה... וכששאלתי את הרופא אם הוא קיבל הנחיות מפרקר, הוא לחש שכן... אבא שלי יצא בזעם וחיפש את מאדרפקר (זה היה משעשע נורא.. ). כשהוא מצא אותו הוא התחיל לצרוח עליו שאין לו זכות לסרב לטפל בי ושאני מטופלת שהגיעה לקבל טיפול כמו שאר האנשים שפֹה ובלה בלה ידה ידה...

כשראיתי שאבא מתחיל לאבד שליטה משכתי אותו משם ואמרתי לו שלא ינסה אפילו כי הרופא הזה אטום.
אז בזמן שד"ר מאדרפאקר רשם לי את ההפניה למיון אבא שלי עמד לידו ולא הפסיק לאיים עליו ולקלל אותו.

בדרך-כלל אני לא מצדדת באלימות המילולית של אבי, אבל הפעם הגיע לבנזונה .

בכ"מ, הגעתי למיון עין כרם ושם ייבשו אותי 5 שעות עד שהפסיכיאטר (מתמחה) הגיע לבדוק אותי.

השיחה איתו הייתה משעשעת כי ניכר היה עליו שהוא מתלמד ולא מיומן בכלל...

בתום שיחתנו הוא התייעץ טלפונית עם פסיכיאטרית בכירה והיא המליצה לאשפז.
התחלתי לצחוק לו בפרצוף ואמרתי לו שהוא יכול לחלום, אני לא מתאשפזת.

הליצן חשב שנולדתי אתמול ואמר "אפשר להוציא לך הוראת אשפוז, את יודעת". "
אתה ידע מה אני יודעת? אני יודעת שאם אני לא קטינה ואם אני לא סובלת ממחלת
נפש אי אפשר להוציא לי הוראת אשפוז או לאשפז אותי בכפייה, אז תשכח מזה".

הוא ביקש לשוחח עם המטפלת שלי ולאחר שיחה של 5 דקות שבה כנראה היא
הבהירה לו שלא כדאי לו להתעסק איתי כי אני מכירה את כל המערכת האשפוזית
מקרוב - הוא נאות לתת לי מכתב שחרור.

הערב הארוך הסתיים בזה שאבא הזמין אותי למסעדה בשרית שווה ביותר ואני בתגובה למחווה המשעשעת אמרתי שכנראה שווה לחתוך, אם זה מה שגורם לו לפתוח את הכיס .

-

* תודה שקראתם עד לפה וסליחה על האורך.
בעצם, זה הבלוג שלי, מותר לי

אני מתנצלת על שלא מעדכנת את הבלוג, כי בשביל לעשות זאת אני צריכה להתפנות רגשית ולרוב זה לא קל .

עדכנתי אותו היום פשוט כי ביום שישי בצהריים חזרתי מסיני (תקנאו ) אז הראש שלי התפנה קצת (נסעתי בשיא הספונטניות עם חברה מקסימה ונזרקנו בביר סוויר בחוף אקווריום (החושה של עאוּדה-שבת-עוף )

יש לי הרבה מה לספר... למשל על זה ששיתפתי את אימא בהפלה שעברתי לפני כשנה, על המריבות הקשות שיש בבית, על זה שאני כלכך רוצה לצאת מהבית (), על הניסיון האובדני הקשה של מאור- ילד מקסים שהיה מאושפז איתי באיתנים ועוד המון דברים.

אבל כמו שאמרתי - לכתוב בשבילי זה להוציא דברים ממגירות כאובות, דברים מציפים... אז בשביל האופטימיות הנה במיוחד בשבילכם תמונות מסיני -








חג שמייח חברים...


L.L.B



נכתב על ידי L.L.B , 29/3/2009 00:44   בקטגוריות אובדנות, אמא, חתכים, ילדוּת, ניצול מיני, עבר, פסיכיאטריה, שכן  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-26/4/2010 21:11
 



חנן גולדבלט - אז איך בעצם הכל התפוצץ



קראתי לא מזמן לראשונה את העדויות בהכרעת הדין של הנשים שנפגעו ע"י חנן.



אני קוראת את העדות הקשה של ש.ש, אותה חברה שסיפרה לי בזמנו מה חנן ניסה לעשות לה בזמן לימודי המשחק שלה...


אותה חברה שהייתה שותפה לעשיית הסרט עלי במסגרת פרוייקט הגמר שלה בבי"ס... (נאלצתי לערוך שינויים קלים בהודעה ההיא, מפני שרשמתי אז את שמה)





מתוך עדותה של ש.ש. -

"ההחלטה להתלונן

3.; ש.ש סיפרה כי בהיותה בכיתה י"ב, כאשר הכינה סרט במסגרת מגמת קולנוע, הכירה בחורה שעברה אונס והיא, ש.ש, סיפרה לבחורה על האירוע עם הנאשם. הבחורה ניסתה לשכנע אותה לפנות למשטרה, אך היא החליטה שלא להתלונן, כי היא חששה שלא יאמינו לה. היא הסבירה כי סרבה לחשוף את זהותה של הבחורה בטענה שאותה בחורה "סבלה די ועברה מספיק".

לדבריה, יום אחד, סיפרה לה אותה בחורה כי גילתה באינטרנט הודעה הקשורה במעשים דומים שעשה הנאשם, ואמרה לה שהיא יצרה קשר עם כותב ההודעה – ע', בעלה של מ.ב.ש בעקבות זאת שלחה לו ביום 8.7.05 ש.ש הודעה במייל .....""



הסבר - כמו שקראתם בלינק למעלה, חברה טובה שלי מאיתנים, נ"ש עשתה עלי סרט דוקומנטרי בן 15 דקות במסגרת מגמת קולנוע.


נשארתי בקשר טוב לאחר סיום הפרוייקט עם ש.ש הצלמת ור.ב הבמאי. באחת משיחתנו היא זרקה שאלה לאויר "את יודעת שגם אני עברתי הטרדה מינית נכון?". עניתי לה שאינני יודעת על מה היא מדברת ושהיא מעולם לא סיפרה לי דבר כזה.


היא סיפרה לי את כל מה שקרה לה עם חנן בזמן לימודי המשחק שלה... הייתי בשוק. כל מה שחשבתי על אותו אדם נמחק פתאום כלא היה.

אני זוכרת שהיאגם אמרה שבאחד הפעמים היא נסעה לאיזו הצגה בתיאתרון או משהו, ושם היא ראתה איזו דמות מפורסמת (שאת שמה אני לא אכתוב מפני שלא ראיתי שדיברו על זה בעדויות) והיא ניגשה ודיברה עם אותו מפורסם... כשהוא הבין מש.ש. שהיא לומדת משחק אצל חנן גולדבלט הוא שאל אותה בחצי צחוק חצי רצינות - "תגידי הוא עדיין מתעסק עם קטינות?"


בו ברגע שהיא סיפרה לי את זה היה לי ברור שהיא לא היחידה שנפגעה...


שאלתי אותה אם היא יודעת על נשים נוספות שנפגעו, היא ענתה שלא נראה לה... אמרה שהיא חושבת שהיא היחידה.


כבר באותו לילה כשהגעתי לביתי (את השיחה ניהלתי איתה כשהייתי בבייביסיטר) הרצתי חיפוש בגוגל תחת השם חנן גולדבלט. לא מצאתי שומדבר שיעיד שמשהו לא תקין מתרחש בלימודי המשחק שלו...

(תנסו היום להריץ חיפוש תחת שמו ותראו לכמה תוצאות תגיעו) . אבל לא ויתרתי, תחושות הבטן שלי אמרו שמשהו מסריח קורה פה...

ואז הגעתי לפורום נטוש ונידח וראיתי שמישהו פירסם שם הודעה בסגנון "יש שמועה שאומרת שחנן נחקר בקשר לתקיפה מינית שהוא ביצע בלה בלה בלה..." הגבתי לאותו אדם וכתבתי בקצרה על מה שש.ש. סיפרה לי.

לאחר כמה ימים מישהו הגיב לי וביקש ממני את כתובת המייל שלי. הוא סיפר לי שגם אשתו נפגעה ע"י חנן...





דיברתי עם ש.ש. (שבכלל לא ידעה שאני מחפשת כלמיני דברים עליו) וסיפרתי לה את השתלשלות האירועים. פחדתי בהתחלה שהיא תכעס עלי... אבל אז שמתי לב שהיא פשוט בהלם... היא לא שיערה בנפשה שעוד מישהי נפגעה כמוה.


אמרתי לה שאם היא מעוניינת שתיצור קשר עם אותו אדם ואכן כך היה.



היא הסכימה להתראיין ולהתלונן לכתבה רק אחרי שקישרתי בינה לבין אותו בעל והוא זה ששידך בינה לבין נעמה לנסקי, העיתונאית דאז של ידיעות (אישה מקסימה, רגישה ומיוחדת, חייבת לציין).


ש.ש בעצם גרמה לכך שהכתבה תפורסם כבר באותו חודש במוסף "7 לילות".


היא עברה בדיקת פוליגרף ויצאה דוברת אמת. אה, היא גם הייתה הבחורה הכי "טריה" שזה קרה לה. כשהיא סיפרה לי את הסיפור היא הייתה בת 19, הפגיעה התרחשה שנתיים לפני כן.



כשש.ש סיפרה לי את הסיפור התחילה, שאלתי א אותה אם היא חשבה פעם להתלונן נגדו... זה בערך מה שהיא אמרה לי: "נראה לך באמת?? זה חנן גולדבלט! מילה שלי כנגד מילה שלו. למי נראה לך שיאמינו, לש.ש או לחנן הדגול, האהוב והנערץ??? ובכלל, אני משתדלת שלא לחשוב על זה כבר".


אני חוזרת ואומרת- ש.ש סירבה בתוקף להתלונן! היא הסכימה לעשות זאת רק כשהיא גילתה שהיא לא היחידה, שהמעשים של חנן ושיטות הפיתוי הגועליות הם כנראה סדרתיים.




מתוך העדויות - י


"...כשנשאל (החבר לשעבר של ש.ש) כיצד שוכנעה ש.ש, בסופו של דבר, להתלונן במשטרה, הסביר כי:

"ש.ש סיפרה לבחורה על המקרה הזה, ואותה בחורה רצתה לגמול לה בעצם שהיא עוזרת לה, עושה עבודה על המקרה שלה, והיא אמרה שהיא תנסה לעזור לה והיא חיפשה באינטרנט והיא מצאה, היא מצאה שהשאיר הודעה, מישהו השאיר הודעה על, על זה שאם מישהו גם נפגע מחנן, שיצור איתו קשר. עכשיו נוצר הקשר הזה עם אותו בן אדם, הוא היה בעלה של אחת מהנפגעות ככל הנראה. ומאותו רגע גם אני זוכר שנכנסה עיתונאית לסיפור וקידמה את כל זה. ובעצם נמצאו עוד בנות שטענו את אותן טענות...""



7.; ביום 28.6.05, נתקלה נעמה בהודעה נוספת באינטרנט, בעקבותיה התוודעה אל מתלוננת נוספת, ש.ש., המתלוננת באישום הרביעי, אשר עמדה אז לפני גיוסה לצה"ל, וזו לשון ההודעה הנוספת שפורסמה:

".. דברתי היום עם חברה... היא סיפרה לי שלמדה אצל חנן גולדבלט משחק ... הוא ניסה לגעת גם בה... הנבלה אמר לה שאם תשכב איתו (היא היתה אז בת 17), הוא ידאג שהיא תקודם בלימודי המשחק שלה. היא מפחדת להגיש תלונה. מילה שלה מול מילה שלו" (ת/ 86).





... אבל העיקר שחברים של חנן מגוננים עליו ומדברים בשבחו בכל הזדמנות אפשרית.

הרי הוא צח ותמים! הוא מעולם לא מסוגל לעשות מעשים כאלו!!!


צר לי לאכזב אתכם תומכי חנן הנלהבים, אבל לרוב Xונס ותקיפות מיניות לא מתבצעים בפרהסיה, בעיקר לא בנוכחות חברים קרובים...


אלא בחדרי חדרים ובמניפולציות מזוויעות מכאן ועד להודעה דנדשה.





צוחק מי שצוחק אחרון



הכרעת הדין המלאה



גזר הדין שניתן היום (כולי תקווה שבימ"ש העליון לא יעשה פדיחות עם העונש...)



L.L.B


נכתב על ידי L.L.B , 6/11/2008 14:45   בקטגוריות בית המשפט., סוטים, עונש, עונשין, עבר, תקשורת  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוליקה. ב-12/11/2008 20:35
 




דפים:  
38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)