לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"ברגע שהלילה יורד את חוזרת 150 שנה אחורה"


"הרחוב חשוך. מעט אור מפנסי הרחוב מסתנן דרך עלי הפיקוסים הגדולים ושורשי האוויר הארוכים שלהם.
יד ימין מאוגרפת על צרור המפתחות, חודיהם המשוננים מבצבצים בין האצבעות. יד שמאל מהדקת את התיק לגוף. אוי, מישהו הולך מאחוריי. רגע, לעבור למדרכה הנגדית, לעצור רגע, לתת לו להתקדם. שילך כבר, נו.
מדי כמה שניות המבט פונה אחורה, בולש בצללים שבין הגדר החיה לבניינים....
לקטע המלא...
נכתב על ידי L.L.B , 1/6/2009 00:14   בקטגוריות אונס, חיים ומוות, חרדה, סוטים, קיפאון, תקשורת, ביקורת, פסימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-16/7/2009 02:40
 



אני ואקדח + תמונות של השכן שניצל מינית


 

ושוב כמו בפעם הקודמת ירדתי מהאוטובוס וראיתי אותו...

 

מתחילה ללכת אחריו ולצלם... באיזשהו שלב היה נדמה שהוא מרגיש שאני מצלמת, אבל לא היה אכפת לי.

 

הצלחתי לעקוף אותו ונכנסתי לבניין לפניו. הוא התעכב בחוץ עם איזה חבר שהוא פגש.

 

 

אני עומדת בכניסה לבניין מצד ימין, באותו מקום מפחיד שלפני 11, 12 או 13 שנים הוא נגע בי. עצר אותי כשבאתי לעלות למדרגות לכיוון הבית שלי,

הניח את ידי על איבר מינו (בזמן שהוא יושב על אופניים) וחיכך אותה בחזקה. בזמן שהוא שר לי שיר... עד היום אני לא מסוגלת לשמוע את השיר הזה..).

אני ממש זוכרת שאמרתי לו "די.. תן לי ללכת. מישהו יכול לראות אותנו..." (אני לא מאמינה שהגנתי עליו... )

 

והוא המשיך בשלו תוך כדי שהוא אומר: "אף אחד לא יראה. אל תדאגי".

 

בטח שלא אדאג, הרי הוא היה שם בשביל לשמור ולהגן עלי, נכון?

 

 

בכל מקרה, אני עומדת שם בפינה הימנית וממתינה לו.

 

"זהו", אני אומרת לעצמי. "אני הולכת להתעמת איתו עכשיו", ובראש מדמיינת מה המשפט הראשון שאומָר לו - אתה יודע שאני שונאת אותך?

 

 

הוא נכנס לבניין, לא מסתכל אפילו לכיוון שלי, אני פותחת את הפה, רוצה להטיח בפניו הכל...

 

 

 

ווקופאת.

 

 

 

אלוהים, אני כזו דפוקה....!

 

איך לא פחדתי לדבר עם השופטת  ואיתו כן?

 

איך???

 

 

 

אז במקום להטיח אני ממשיכה לצלם. עושה שתי תמונות נוספות ועולה לביתי... שנמצא ממש קומה מעליו...

 

 














 

 

 

אני ואקדח/ טורי איימוס (תרגום חופשי)

 

 

השעה חמש,
בוקר יום שישי

לילו של חמישי
רחוקה מלישון.

אני עדיין ערה ונוהגת
לא יכולה ללכת הביתה
מן הסתם
אז רק אשנה כיוון
בגלל שבקרוב הם ידעו איפה אני גרה...

 

הייתי אני ואקדח, עם איזה מישהו על הגב

והשמיים נסגרו לי שהוא פתח את מכנסיו.

 

 

 

וזה מוזר מה שעובר

בראש ברגע שכזה,

שלא הייתי עוד ברומא

אז מוכרחה לצאת מזה...

 

וכן, לבשתי חצאית אדומה,

מה זה אומר?

שאתה וחבריך

יכולים להסתער.

 

זו אני ואקדח, עם איזה מישהו על הגב

אבל לא הייתי עוד ברומא אז אני יוצאת מזה עכשיו

 

 

ואני יודעת מה זה אומר

אני ואמא במטבח

לפני שנתיים, והיא אמרה לי

"מותק, זה תלויי רק בך-

את תאהבי את העולם,

את תקבלי בחזרה"

כשאני שכובה על מכסה מנוע

וקוראת לה לעזרה.

 

זו אני ואקדח, עם איזה מישהו על הגב

אבל לא הייתי עוד ברומא אז אני יוצאת מזה עכשיו

 

 

האם אתה מכיר את קרולינה?
איפה שהביסקוויטים רכים ומתוקים.
אלה הדברים שעוברים לך בראש
כשיש לך גבר על הגב.
כשדוחפים אותך פרוסה ומעוכה על הבטן...


 

 

 

 

 

 

 

 

משפט השבוע שלי -

"אנ'לא בורח, פשוט כואב לי לסלוח
מסתבר שאני לא בוחר מה לשכוח."

 

 

 

L.L.B

 

 

 

 

ובקשה אישית ממני אליכם - כנסו ללינק הזה, הורידו את השיר והפיצו לשאר מכרכם.

 

תודה

נכתב על ידי L.L.B , 7/9/2007 15:48   בקטגוריות אובדנות, חיים ומוות, ילדוּת, ניצול מיני, עימות, עבר, צלקות, קיפאון  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-8/4/2008 00:00
 



38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)