לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אני לא היחידה שפוגעת בעצמה


 

כן, תתפלאו לשמוע, אבל אחוז עד אחוז וחצי מהאוכלוסיה שלנו פוגע בעצמו.

 

והנה חלק מהם -

 

 

א.ל. - ידיד טוב שלי מהאשפוז ב'איתנים'.

זה החתך האחרון שלו. הוא איבד המון דם ובשל כך אושפז במחלקת טראומה.

בעקבות אותו חתך הוא לא מרגיש כיום את שורש כף היד וכנראה שזה יהיה לצמיתות :-(.

 


חוסר תחושה



 

 

 

 

 

זאת היד של ד.כ., שכן שלי שמתגורר קומה מתחתיי (ובסמיכות לשכן הבנזונה ההוא).

אנחנו מכירים שנים. הוא אפילו למד איתי ביסודי שנה אחת, אבל מאז לא דיברנו ובקושי בירכנו האחד את השניה לשלום במדרגות...

התחלנו לדבר שוב לפני מספר חודשים באוטובוס, כשגנבו לו את הסלולארי... ראיתי שיש לו על היד צלקות שטוחות. הוא סיפר לי שהוא במעצר בית עם אזיקון אלקטרוני (תמונות בהמשך) בגלל שתפסו אותו מוכר סמים.

 

כמה ימים אחרי אותו מפגש אקראי באוטובוס הוא התקשר אלי ואמר שחתך את עצמו. ביקש שאבוא איתו למרפאה...

"זה כמו עין!"



לפני התפרים



אחרי...




 

הוא גם משתמש בקראק (קוֹק) ואפילו הציע לי, אבל אני, צדיקה שכמותי, סירבתי בנימוס :-]


קוק טהור

 


אז הוא הסניף לבד.


*סניף סניף*


וזה האזיקון האלקטרוני שלא ירד מרגלו כמה חודשים טובים והלך איתו לכל מקום. היו גם פעמים שהגיעו אליו לבית שוטרים באמצע הלילה (כמה פעמים הייתי אפילו עדה לכל ההתרחשויות הללו) כי חשבו שהוא מנסה לחבל באזיקון או שחשבו שהוא עדיין לא הגיע לבית...


אזיקון אלקטרוני

 

אז ד.כ. הוא בחור נורא-נורא-נורא מוכשר. נשבעת.

 לפני מס' ימים הוא הלך לעשות משו "יצירתי" עם החתכים וזה מה שיצא -

 

מפתח סול

 

 

 

וזו פיצי שלי  שאני כ"כ אוהבת .

 

היא נמצאת עמוק בתוך הלב והמחשבות שלי ויוצא לי לחשוב עליה לא מעט.

תמיד כשאני מביטה ביד שלה הלב שלי נצבט .


תמונה שפיצי עשתה עליה זומין



פיצי שלי... :(



כואב. מאוד כואב...

 

 

 


 

לפני מס' חודשים נסעתי באוטובוס (ובאותה הזדמנות - קניתי אוטו לפני חודש! איזה כיף לי!!!) יחד עם חברתי ח' ולאחר כמה דקות עלתה בחורה והתיישבה לא רחוק מאיתנו. על זרועה היו שתי שורות של פירסינגים. אמרתי לח': "זה פגיעה עצמית". היא אמרה שלא יכול להיות. הרי זה רק פירסינגים אז מה הקשר?

הצעתי שאלך ואשאל אותה (חסרת טאקט שכמוני ).

התיישבתי על ידה (למזלי האוטובוס היה ריק) ושאלתי אותה אם אני יכולה לראות את היד שלה. היא קפצה כנשוכת נחש והסתירה אותה מאחורי הגב. הבנתי את הפחד שלה מזרה שכמוני, ומה גם שההסתרה הזו רק חיזקה את ההשערה שלי שזה אכן פ"ע [פגיעה עצמית] ואמרתי: "אל תדאגי, את לא היחידה שפוגעת בעצמה" והראתי לה את היד שלי. היא הייתה בהלם. לא ציפתה לדבר כזה. הוציאה את הסלולרי שלה והתחילה לצלם. בדרך היא שאלה למה אני עושה את זה לעצמי ועניתי שאני חושבת שמאותן סיבות שהיא עושה זאת.

הייתי צריכה לרדת בדיוק והיא אמרה: "רגע, איך אני יכולה למצוא אותך?" (או משו דומה). אמרתי לה שתחפש בגוגל L.L.B ותגיע לבלוג שלי.

 

 

לפני כמה שבועות מצאתי מקרה את הבלוג שלה. בכותרת היא כתבה משו בסגנון: "פגשתי בחורה מדהימה באוטובוס שאמרה לי: "את לא היחידה שפוגעת בעצמה"".

 

לפני שבועיים בערך היא הגיעה למקום עבודתי ועמדה לצד לקוח שבדיוק קיבלתי (היא ידעה איפה אני עובדת כי כשנפגשנו באוטובוס הייתי עם המדים של העבודה). ראיתי אותה בזוית של העין והתעלמתי. רציתי לתת לה את מלוא תשומת הלב אחרי שאסיים עם הלקוח. היא כנראה חשבה שאני עסוקה מדי בשבילה ויצאה.

לא ויתרתי. אמרתי ללקוח שלי שימתין רגע ורצתי אחריה. שוחחנו כמה דקות, הצגתי את עצמי והיא את עצמה. אמרה לי שיוצא לה לחשוב הרבה על המפגש הקצרצר שהיה לנו באוטובוס ושהיא הייתה רוצה לשוחח איתי. נתתי לה את מס' הסלולארי שלי והמתנתי שהיא תיצור קשר. עברו ימים והיא לא התקשרה...

שבוע אח"כ ראיתי בבלוג שלה את הפוסט הזה.

נבהלתי ברמות שאני לא יכולה לתאר אפילו...


 

בסוף הצלחתי ליצור איתה איכשהו קשר, הבעיה היחידה היא שאנחנו מתקשות לשמור עליו כי שעות עהעבודה שלה הפוכות משלי.

אני מגיעה לעבודה ב-8:00 ומסיימת ב-20:30 (ולפעמים יותר מאוחר...) והיא מתחילה לעבוד ב-3:00 בלילה ומתחילה ב-7:00.

הלוואי עלי שעות כאלה!!!

 

_______________________________________

 

 

זמן לא רב אחרי שפתחתי את הבלוג מצאתי את הפוסט הזה שרק המחיש לי כמה התופעה נפוצה...

 

 

 

יש עוד אנשים יקרים וחשובים שאני מכירה ושפוגעים בעצמם, אך החלטתי לספר רק על אלו לבנתיים.

 

 

וזכרו - בפעם הבאה כשאתם נתקלים בפ"ע התייחסו אליהם ברגישות. מספיק כואב להם...

 

שבוע טוב ומגניב,

 

 

L.L.B

לקטע המלא...
נכתב על ידי L.L.B , 13/10/2007 22:24   בקטגוריות חתכים, סמים, עונש, צלקות, אינטרנט  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-29/7/2009 22:18
 





38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)