לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

למי שפיספס - הקרנת הסרט "מתמורפוזה".


 

 

מחר, ה-26.11, יוקרן הסרט התיעודי "מתמורפוזה".

 

 

עוד על הסרט מנקודת המבט שלי (ראיתי אותי פעמיים) תוכלו לקרוא פה.

 

 

 

 

 

ממש אירוני שבשבוע הבינלאומי לאלימות נגד נשים, האנס הסדרתי (והמתוחכם) בני סלע בורח לו מהכלא...  :(

 

 

 

 

 

 

 

לא משנה כמה שנים הוא ישב בכלא, באיזשהו שלב הוא ישתחרר.

לעומת זאת, הנשים שהוא אנס שבויות לעד בתוך כלא שהוא (וכלי זיינו) בנה להן...

 



 



 

 

 

 

עצוב...

 

 ;(

 

 

 

 

 

שבוע טוב (???),

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 25/11/2006 19:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-2/12/2006 21:42
 



(עוד) פוסט חיובי. הפעם בלי תמונות שלי פציעה עצמית.




 

 

 

אז זהו. סוללת לי את דרכי לאיטי ומקווה שלא אפול בדרך (למרות שאני משערת לעצמי שיהיו אי-אלו נפילות...)

 

 

 

הזמנו כבר משטרה לאחד הלקוחות שלנו במרכז שירות וזאת בגלל שהלקוח החליט לעשן בתוך המרכז כי הנציגה סירבה למכור לו טלפון נייד כי הוא לא נשא עימו ת.ז....

 

 

אז הוא השתולל, ניתק לנציגה את המחשב, סטר לאדם שליווה אותו ודיבר בבוטות לשאר הלקוחות: ("ראית מה השומר עשה לך? הוא צילם לך ת'ביצים ות'זין..." - הלקוח המשתולל ללקוח אחר שנבדק ע"י המאבטח בכניסה).

 

הוא אף קרא לאחת האחמ"שיות נערת ליווי... "למה את לובשת מכנסיים? יודעת מה הייתי יכול לעשות לך אם הייתה לך חצאית? את נערת ליווי. בדיוק כמו כולן פה"

 

 

העדפתי לשמור על פרופיל נמוך... כי אם הוא היה נטפל אלי ומקלל אותי, הייתי ישר מתחילה לבכות והסוף היה ידוע מראש - חבישה נוספת בידי השמאלית.

 

 

 

טוב, אז הנה תמונה חמודה של ילדה עוד יותר חמודה שלא הפסיקה להתקרצץ אלי במרכז עד שאביה סיים את העניין שלשמו הוא הגיע -




 

P-:

 

 

 

באחד הערבים יצאתי מחוץ למרכז בשביל להביא דבר מה, וזה הנוף שהתגלה לנגד עיניי (כמובן שבמציאות זה היה הרבה יותר מדהים ועוצר נשימה)

 



 


 

 


 



 

 

(סורי על האיכות, כל התמונות הנ"ל צולמו ע"י הפלאפון שלי. עמכם הסליחה :))

 

 

 

 

 

לילה טוב ופוסט עוד יותר טוב (לפחות מבחינתי ;)))))))),

 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 23/11/2006 22:27  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-2/12/2006 21:19
 



אונסת את עצמי שוב ושוב... (+ משו שמח :))


 

 

בפגישה הקודמת עם המטפלת שלי (לא זו שהיתה היום...) הבנתי משו הזוי. החתכים שאני עושה לעצמי זה כמו xונס באיזשהו מקום.

 

ועכשיו אסביר; אונס זה אקט חודרני, מכאיב, מזעזע. הגוף של האישה מפולח לשניים... היא מדממת. "החפץ" שגרם לזה הוא חיצוני... (איבר מין/סכין).

 

אני חושבת שהחתכים שאני עושה לעצמי דומים איפשהו... גם אז אני מפלחת את גופי לשניים, אני גורמת לו לדמם ומכניסה אותו לסוג של טראומה.

 

 

אני זונה. אונסת את עצמי שוב ושובושובושובושוב... השוני פה, זה שאני שולטת בזה ולא אפחד אחר.

 

 


 




 


 

 



 



 

 

 

 

ועכשיו לבשורות הטובות (כן-כן, יש כאלו) :

 

התחלתי לעבוד כממיינת באחת מחברות הסלולר הגדולות בארץ. נקודת השירות שלנו היא ההכי גדולה באיזור ירושלים... (התכנון הוא שבהמשך אשתלב לצוות הטכני בהדרגתיות)

מ', אשתו של ה"ביג-בוס" דאגה להכניס אותי לשם (בהסכמתו של ה"ביג-בוס" גמובן). מ' היתה המדריכה האישית שלי ב"איתנים"...

 

מוזר שהוא החליט לקבל אותי לשם למרות כל מה שהוא יודע עלי... נמנמ.. אני במקומו לא הייתי מקבלת פסיכית אובדנית שכמוני :-q

 

 

 

עשיתי מבחנים ב"ניסן נתיב" , אחד מבתי הספר למשחק היותר מכובדים ומוכרים בארץ (4 שיעורים, 4 שעות כ"א. סכ"ה 16 שעות!!!) . אבל לצערי הרב לא אוכל להמשיך ללמוד שם.. וזאת מכיוון שהעבודה הנוכחית לא מאפשרת לי :(

הרגשתי ממש רע כשזה נודע לי.

רציתי למות.

רציתי לחתוך.

 

אבל התאפקתי...

 

 

 

אז לימודיי המשחק נדחו למועד לא ידוע. כרגע אני בסלקום/אורנג'/פלאפון ;)

 

 

 

טוב לי בגדול. אני מאושרת בעבודה... אחלה אנשים, אחלה בוסים ואפילו לא אכפת לי שהלקוחות מוציאים עלי את כל הג'יפה שלהם כל עוד הם מכלילים אותי כאחת העובדות בחבְרה... ;)

 

 

 

 

זייו לבנתיים.

 ועמכם הסליחה שנעלמתי פיתום. זה מהעומס גרידא... אני מתחילה לעבוד ב-10:00 בבוקר ומסיימת בסגירה. מגיעה לבית עייפה מאוד, אך מרוצה מאוד-מאוד

 

 



 

 

L.L.B

נכתב על ידי L.L.B , 7/11/2006 23:57  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-16/12/2006 23:53
 





38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)