לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

שוטר אידיוט


יום רביעי בצהריים.

אני משחקת עם מימי בחדר של אחים שלי
(תכירו את מימי -
)

ואבא נכנס לחדר: "התקשר אלי בבוקר מישהו מהמשטרה... בקשר אלייך".

אני מסתכלת עליו, בטוחה שהוא צוחק עליי...

"מה? למה שיתקשרו אליך בקשר אלי?". הפרצוף שלו מרצין פתאום ואני מתאבנת. מבינה שמה שהוא הולך לספר לי ממש לא מצחיק.

"התקשר אלי איזה שוטר ושאל אם הוא יכול לזרוק את הדבר הזה שלך שנמצא אצלם לפח... נו את יודעת, בקשר לנהג מונית".

הצבע אוזל לי מהפרצוף.

שתבינו, אבא שלי לא ידע (עד יום רביעי לפחות) שומדבר על נהג המונית מפורים. אבל כלום!! ופתאום מתקשר אליו שוטר אידיוט ומספר לו?????

באיזו זכות??


"זה בסדר, את לא צריכה להתבייש ממני... כשהוא אמר נהג מונית הוא התכוון לנהג מאיתנים נכון?"

"נכון..." ~שקר גמור~


אבא אמר לו שהוא יכול לזרוק את זה (הכוונה למכנסיים) וגם שאל אותו על הדרך כמה הוא קיבל. השוטר האידיוט אמר "שנה וחצי", למרות שזה לא ממש נכון... הוא קיבל רק שנה בפועל.
אבל היי, מה זה משנה באמת?

השוטר טרח גם לומר לאבא שלי בסוף השיחה: "אתה לא חייב לספר על השיחה הזו לבת שלך. אתה יודע, שזה לא יעשה לה רע וכל זה..."



כן מפגר, וזה שדיברת עם אבא שלי על דברים שהוא לא אמור לדעת עשה לי ממש טוב...



לא העזתי להישיר מבט לעברו של אבי. הרגשתי בושה, הרגשתי עירומה... הרגשתי מושפלת.







אבא אמר לי את שמו של השוטר והתקשרתי מיד לחתנת המשטרה שבאיזור מגוריי. שוחחתי שם עם אחד החוקרים והוא אמר לי שאותו שוטר הוא 'אחראי חפצים' או מה שזה לא יהיה...

ניסיתי להתקשר אליו אך לא היה מענה...

רעדתי בחדר מעצבים ובכיתי בטירוף. הייתי מזועזעת מהאטימות, מהטיפשות ומרעוּת הלב...

התקשרתי למטפלת שלי (ּ♥ּ) וסיפרתי לה מה קרה. היא נחרדה לשמוע וניסתה לעודד עד כמה שניתן. אמרה שצריך להתלונן עליו ומה שהוא עשה זו עבירה פלילית. אז, בשיחה איתה, עוד התלבטתי אם להגיש תלונה עליו במח"ש... אחרי שיחת הטלפון שלי איתו, ההתלבטות הפכה להחלטיות. אני הולכת להתלונן עליו.

בסיום השיחה איתה ניסיתי שוב להתקשר אליו והפעם הוא ענה. הסברתי לו מי אני והזכרתי לו את השיחה עם אבי בבוקר.
הוא (כמובן) זכר אבל טרח לומר במהירות: "אבל זה בסדר, הסתדרתי בקשר למכנס שלך. העניין נסגר מבחינתי"

"נסגר מבחינתך? כי מבחינתי העניין רק נפתח. אני לא מבינה למה התקשרת לאבא שלי במקום אלי?"

"מה את רוצה, השם שלו הופיע פה בדפים..."

"איך למען השם השם שלו הופיע שם אם בכלל לא דיברתי עליו בחקירה??"

"...הוא היה כתוב בדף למעלה"


- הסבר קטן - מכירים את הדפים שיש בחדרי מיון נכון? אז אם תשימו לב, בראש הדף ליד שמכם, מופיע שם האב. האם זו סיבה ליצור קשר איתו אם זה לא צויין באותו הדף? ברור שלא!


"לידיעתך, אבא שלי בכלל לא ידע על הסיפור הזה ואתה סיפרת לו עכשיו משהו שהוא בכלל לא היה אמור לדעת".

"טוב גברתי, מה את רוצה עכשיו? די, זהו. נגמר!...


אני בשוק. הוא מרים עלי את הקול שלו!


"...אני לא מבין מה הבעיה שלךְ, התקשרתי אלייך כמה פעמים ולא הצלחתי לתפוס אותך אז התקשרתי אליו. מה את עושה מזה עניין???"

- שקרן! הוא לא התקשר!! ונצא מנקודת הנחה שכן- למה לא השארת הודעה?? למה לא ניסית שוב עד שאענה???


"מה את לחוצה? לא סיפרתי לו שום דבר"

"מספיק זה שהוא יודע על המכנס, מספיק זה הוא יודע שהוא נהג מונית ומספיק שאמרת לו כמה הוא קיבל..."

"לא... אבל לא סיפרתי מה הוא עשה לך!!" - הוא שוב מרים את קולו. ובהזדמנות זו אדון שוטר, הייתי רוצה להודות לך על שלא סיפרת לו מה הוא עשה לי. תודה רבה באמת. מה הייתי עושה בלעדיך???

"אוקיי, הייתי צריך לדעת משהו ואבא שלך נתן לי תשובה. אז למה את צריכה עכשיו לחזור על זה??? נגמר, מה את לא מבינה?? טוב... גבירתי, אין לי עוד מה להגיד לך ואני לא מבין מה את רוצה ממני. שיהיה לך יום טוב!".


~ניתקתי בלי לומר שלום אפילו~



בשניות שלאחר מכן אני מוצאת את עצמי בוהה במכשיר הטלפון, מנסה לעכל את מה שהתרחש כאן עכשיו.

לא רק שהוא לא התנצל או אמר "אני מצטער, חשבתי שהוא יודע/עשיתי טעות/לא התכוונתי לפגוע בך", הוא עוד מעיז להרים עלי את הקול שלו!









L.L.B, כועסת ופגועה
נכתב על ידי L.L.B , 15/11/2008 22:31   בקטגוריות אונס, עונש, ביקורת, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Rose Quartz ב-3/12/2008 21:29
 



חנן גולדבלט - אז איך בעצם הכל התפוצץ



קראתי לא מזמן לראשונה את העדויות בהכרעת הדין של הנשים שנפגעו ע"י חנן.



אני קוראת את העדות הקשה של ש.ש, אותה חברה שסיפרה לי בזמנו מה חנן ניסה לעשות לה בזמן לימודי המשחק שלה...


אותה חברה שהייתה שותפה לעשיית הסרט עלי במסגרת פרוייקט הגמר שלה בבי"ס... (נאלצתי לערוך שינויים קלים בהודעה ההיא, מפני שרשמתי אז את שמה)





מתוך עדותה של ש.ש. -

"ההחלטה להתלונן

3.; ש.ש סיפרה כי בהיותה בכיתה י"ב, כאשר הכינה סרט במסגרת מגמת קולנוע, הכירה בחורה שעברה אונס והיא, ש.ש, סיפרה לבחורה על האירוע עם הנאשם. הבחורה ניסתה לשכנע אותה לפנות למשטרה, אך היא החליטה שלא להתלונן, כי היא חששה שלא יאמינו לה. היא הסבירה כי סרבה לחשוף את זהותה של הבחורה בטענה שאותה בחורה "סבלה די ועברה מספיק".

לדבריה, יום אחד, סיפרה לה אותה בחורה כי גילתה באינטרנט הודעה הקשורה במעשים דומים שעשה הנאשם, ואמרה לה שהיא יצרה קשר עם כותב ההודעה – ע', בעלה של מ.ב.ש בעקבות זאת שלחה לו ביום 8.7.05 ש.ש הודעה במייל .....""



הסבר - כמו שקראתם בלינק למעלה, חברה טובה שלי מאיתנים, נ"ש עשתה עלי סרט דוקומנטרי בן 15 דקות במסגרת מגמת קולנוע.


נשארתי בקשר טוב לאחר סיום הפרוייקט עם ש.ש הצלמת ור.ב הבמאי. באחת משיחתנו היא זרקה שאלה לאויר "את יודעת שגם אני עברתי הטרדה מינית נכון?". עניתי לה שאינני יודעת על מה היא מדברת ושהיא מעולם לא סיפרה לי דבר כזה.


היא סיפרה לי את כל מה שקרה לה עם חנן בזמן לימודי המשחק שלה... הייתי בשוק. כל מה שחשבתי על אותו אדם נמחק פתאום כלא היה.

אני זוכרת שהיאגם אמרה שבאחד הפעמים היא נסעה לאיזו הצגה בתיאתרון או משהו, ושם היא ראתה איזו דמות מפורסמת (שאת שמה אני לא אכתוב מפני שלא ראיתי שדיברו על זה בעדויות) והיא ניגשה ודיברה עם אותו מפורסם... כשהוא הבין מש.ש. שהיא לומדת משחק אצל חנן גולדבלט הוא שאל אותה בחצי צחוק חצי רצינות - "תגידי הוא עדיין מתעסק עם קטינות?"


בו ברגע שהיא סיפרה לי את זה היה לי ברור שהיא לא היחידה שנפגעה...


שאלתי אותה אם היא יודעת על נשים נוספות שנפגעו, היא ענתה שלא נראה לה... אמרה שהיא חושבת שהיא היחידה.


כבר באותו לילה כשהגעתי לביתי (את השיחה ניהלתי איתה כשהייתי בבייביסיטר) הרצתי חיפוש בגוגל תחת השם חנן גולדבלט. לא מצאתי שומדבר שיעיד שמשהו לא תקין מתרחש בלימודי המשחק שלו...

(תנסו היום להריץ חיפוש תחת שמו ותראו לכמה תוצאות תגיעו) . אבל לא ויתרתי, תחושות הבטן שלי אמרו שמשהו מסריח קורה פה...

ואז הגעתי לפורום נטוש ונידח וראיתי שמישהו פירסם שם הודעה בסגנון "יש שמועה שאומרת שחנן נחקר בקשר לתקיפה מינית שהוא ביצע בלה בלה בלה..." הגבתי לאותו אדם וכתבתי בקצרה על מה שש.ש. סיפרה לי.

לאחר כמה ימים מישהו הגיב לי וביקש ממני את כתובת המייל שלי. הוא סיפר לי שגם אשתו נפגעה ע"י חנן...





דיברתי עם ש.ש. (שבכלל לא ידעה שאני מחפשת כלמיני דברים עליו) וסיפרתי לה את השתלשלות האירועים. פחדתי בהתחלה שהיא תכעס עלי... אבל אז שמתי לב שהיא פשוט בהלם... היא לא שיערה בנפשה שעוד מישהי נפגעה כמוה.


אמרתי לה שאם היא מעוניינת שתיצור קשר עם אותו אדם ואכן כך היה.



היא הסכימה להתראיין ולהתלונן לכתבה רק אחרי שקישרתי בינה לבין אותו בעל והוא זה ששידך בינה לבין נעמה לנסקי, העיתונאית דאז של ידיעות (אישה מקסימה, רגישה ומיוחדת, חייבת לציין).


ש.ש בעצם גרמה לכך שהכתבה תפורסם כבר באותו חודש במוסף "7 לילות".


היא עברה בדיקת פוליגרף ויצאה דוברת אמת. אה, היא גם הייתה הבחורה הכי "טריה" שזה קרה לה. כשהיא סיפרה לי את הסיפור היא הייתה בת 19, הפגיעה התרחשה שנתיים לפני כן.



כשש.ש סיפרה לי את הסיפור התחילה, שאלתי א אותה אם היא חשבה פעם להתלונן נגדו... זה בערך מה שהיא אמרה לי: "נראה לך באמת?? זה חנן גולדבלט! מילה שלי כנגד מילה שלו. למי נראה לך שיאמינו, לש.ש או לחנן הדגול, האהוב והנערץ??? ובכלל, אני משתדלת שלא לחשוב על זה כבר".


אני חוזרת ואומרת- ש.ש סירבה בתוקף להתלונן! היא הסכימה לעשות זאת רק כשהיא גילתה שהיא לא היחידה, שהמעשים של חנן ושיטות הפיתוי הגועליות הם כנראה סדרתיים.




מתוך העדויות - י


"...כשנשאל (החבר לשעבר של ש.ש) כיצד שוכנעה ש.ש, בסופו של דבר, להתלונן במשטרה, הסביר כי:

"ש.ש סיפרה לבחורה על המקרה הזה, ואותה בחורה רצתה לגמול לה בעצם שהיא עוזרת לה, עושה עבודה על המקרה שלה, והיא אמרה שהיא תנסה לעזור לה והיא חיפשה באינטרנט והיא מצאה, היא מצאה שהשאיר הודעה, מישהו השאיר הודעה על, על זה שאם מישהו גם נפגע מחנן, שיצור איתו קשר. עכשיו נוצר הקשר הזה עם אותו בן אדם, הוא היה בעלה של אחת מהנפגעות ככל הנראה. ומאותו רגע גם אני זוכר שנכנסה עיתונאית לסיפור וקידמה את כל זה. ובעצם נמצאו עוד בנות שטענו את אותן טענות...""



7.; ביום 28.6.05, נתקלה נעמה בהודעה נוספת באינטרנט, בעקבותיה התוודעה אל מתלוננת נוספת, ש.ש., המתלוננת באישום הרביעי, אשר עמדה אז לפני גיוסה לצה"ל, וזו לשון ההודעה הנוספת שפורסמה:

".. דברתי היום עם חברה... היא סיפרה לי שלמדה אצל חנן גולדבלט משחק ... הוא ניסה לגעת גם בה... הנבלה אמר לה שאם תשכב איתו (היא היתה אז בת 17), הוא ידאג שהיא תקודם בלימודי המשחק שלה. היא מפחדת להגיש תלונה. מילה שלה מול מילה שלו" (ת/ 86).





... אבל העיקר שחברים של חנן מגוננים עליו ומדברים בשבחו בכל הזדמנות אפשרית.

הרי הוא צח ותמים! הוא מעולם לא מסוגל לעשות מעשים כאלו!!!


צר לי לאכזב אתכם תומכי חנן הנלהבים, אבל לרוב Xונס ותקיפות מיניות לא מתבצעים בפרהסיה, בעיקר לא בנוכחות חברים קרובים...


אלא בחדרי חדרים ובמניפולציות מזוויעות מכאן ועד להודעה דנדשה.





צוחק מי שצוחק אחרון



הכרעת הדין המלאה



גזר הדין שניתן היום (כולי תקווה שבימ"ש העליון לא יעשה פדיחות עם העונש...)



L.L.B


נכתב על ידי L.L.B , 6/11/2008 14:45   בקטגוריות בית המשפט., סוטים, עונש, עונשין, עבר, תקשורת  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוליקה. ב-12/11/2008 20:35
 





38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)