לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חתך חדש נולד ;-(


 

יצאתי שלשום (יום ג') מפגישה עם המטפלת שלי הפוכה, כאובה ומבולבלת... הרגשתי די אובדנית ובנוסף לזאת, הרגשתי שאני הולכת להיעלם. . .  הרגשתי שאני הולכת לחוות (שוב) נתק.

 

חתכתי בשביל לחזור למציאות וכדי שהדחף האובדני יעבור (והוא אכן עבר...).

אחרי החתך הגעתי ל-ט.ר.מ., שם בדקה אותי רופאה נחמדה מאוד. כשהיא ראתה את החתך היא התיישבה ליידי קודם כל וביקשה שאסביר לה למה עשיתי אותו... כשהיא יצאה מהחדר כדי להביא את כלי התפירה, היא כנראה התייעצה עם אחד הרופאים הבכירים. 

אותו רופא אמר לה שלא תיקח צ'אנס ושלא תתפור אותי, שתביא לי הפנייה למיון כי לדעתו אני זקוקה לפסיכיאטר (???).

כשהיא אמרה לי את זה עלו לי דמעות בעיניים... ביקשתי שתתפור אותי ושלא תשלח אותי למיון. הסברתי לה שהרגשתי רע ובגלל זה חתכתי ושעכשיו אני מרגישה יותר טוב ושאין שום סיבה שאראה פסיכיאטר. הוספתי ואמרתי שאני לחלוטין יכולה להבין את המחשבה שעומדת מאחורי הרעיון לשלוח אותי למיון (הפחד שאתאבד...), אך בד בבד ביקשתי שתפתח את הגיליון הרפואי שיש לי שם ושתראה שתפרו אותי לא פעם ולא פעמיים ועובדה שאני עדיין כאן...

 

היא ממש התנצלה ואמרה שהיא מפחדת ושהיא לא מכירה אותי (והיא צודקת בסכ"ה). אבל נפגעתי בעיקר מהיחס של הרופא שאמר לה את זה... (טוב, הוא דוגמא לאנשים שלא מבינים שומדבר בפ"ע [פגיעה עצמית]).

 

הבהרתי לה שאני לא אגש למיון והיא ביקשה שאעשה זאת בכל מקרה. לקחתי את ההפניה ונסעתי לעבודה... אחרי כמה שעות הסתכלתי על החתך וראיתי שהוא עדיין מדמם יחסית והבנתי שתישאר לי צלקת מאוד מכוערת אם לא אתפור את זה...

 

נסעתי למיון בערב.

 

גם שם (למזלי הרב) נפלתי על אח שהתייחס אלי יפה :-). הוא קיבל את פניי במיון והתחיל לשאול שאלות על סיבת ההגעה. כשאחת האחיות קראה לו לבוא לאכול, הוא בתגובה ענה לה שהוא לא יוכל להגיע עכשיו כי  "יש לו פה מקרה מעניין" (מילים שלו).

 

הוא לא עזב אותי לרגע ולא כי הוא פחד ששוב אפגע בעצמי או משו, לדעתי הוא פשוט היה בהלם מכל העניין. מה גם שהייתי מאוד כנה ופתוחה איתו והסברתי לו כל מה שהוא רצה לדעת על פ"ע . (ת'אמת הוא לא ידע על זה כמעט כלום...)

 

 

אחרי התפירה, הבנתי שהפסיכיאטרית תגיע רק עוד כמה שעות לחדר מיון אז ביקשתי לשחרר את עצמי. אך כשהבנתי שכנראה אצטרך לשלם יותר מ-500 ש"ח על השיחרור העצמי (^*%&+!(^#@#@!!~@#*) ויתרתי על התענוג והמשכתי לחכות לפסיכיאטרית... אחרי מסך שכנועים מפרך, הפסיכיאטרית נענתה לבקשתי והסכימה לשוחח עימי בטלפון במקום שאחכה לה (כמובן אחרי שהיא דיברה עם הפסיכולוגית שלי).

 

זה היה מוזר... עזבו את זה שהיא שאלה את כל השאלות המפגרות שפסיכיאטרים שואלים, היה איזה קטע שהיא אמרה: "ומה יקרה אם שוב תעשי את זה כשתגיעי לבית?"

הבנתי שהיא ממש אהבלה... הסברתי לה שזה לא פעם ראשונה שאני פוגעת בעצמי ושברוב הפעמים תופרים אותי בלי שום בעיה ושולחים אח"כ בית, אבל רק לעיתים רחוקות אני מגיעה בעקבות זה לחדר מיון וגם שאני לא חושבת שאני אוכל למות מחתך כזה (או אחר. אלא אם כן זה יזדהם או שאפגע [בטעות] בכלי דם משמעותי).

 וכמובן - סיגריות, סמים ואלכוהול הרבה יותר מסוכנים מחתכים...

 

היא גם אמרה ש"חשוב שהמטפלת שלי ואני נעבור שוב על החוזה הטיפולי...". הבנתי את כוונתה וביקשתי שלא תתערב לי בטיפול כי היא אפילו לא מכירה אותי ואם המטפלת שלי יודעת שהחתכים מצילים אותי לפעמים ממעשה אובדני ואף נותנים לי להרגיש טוב יותר, אז אין שום סיבה שבעולם שהיא (או כל אדם אחר) תמנע זאת ממני.  (השתמשתי ממש במילים אלה).

 

היא הבינה עם מי יש לה עסק ואמרה שאפשר לשחרר אותי.

 

 

 

 

כמובן שאח"כ שוחחתי כמה פעמים עם המטפלת שלי שדאגה לי נורא, אבל השתדלתי להרגיע אותה (או לפחות ניסיתי... ).

 

 

 

 


לפני

 

 

ב-ט.ר.מ

 

 

ב-ט.ר.מ



אחרי ט.ר.מ ולפני המיון






מס שניות לפני התפרים



במיון


אחרי...

 

 

 

 

 

 

 

 

ערב טוב שיהיה,

 

L.L.B

 

 

 


* 400 מתאבדים מדי שנה.

 

* תוכנית לאומית לבלימת מגמת ההתאבדויות.

 

 

 

 

 

נ.ב. - כמו שאתם יכולים לראות, מרגע זה עד לזמן בלתי מוגבל תגובותיכם יצטרכו לקבל קודם אישור ממני  על מנת למנוע אאוטינג.

 

תודה על ההבנה :)
 

נכתב על ידי L.L.B , 22/2/2007 20:39  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-8/3/2007 21:11
 



האנשים בפריפריה גוססים... עזרה בדרך.


 

אלפי ילדים מוכים

ביצוע: יציאת חירום

אלפי ילדים מוכים שאין להם קול

נרקומנים עם עיניים מתות.

על כל חלום ורוד יש אלף שחורים

 זה מדהים... איך אנשים עוברים ולא רואים

, עושים עצמם כאילו לא מרגישים

. זוועות כל כך ברורות שזה שקוף

ועצוב.

 

 אז בואי נסתכל, נִתאדה, נתבונן

רגע נתעכב על מה יש ומה אין.

 בואי נסתכל, נתאדה, נתבונן

רגע נתעכב על מה יש ומה אין.

 

כמו שקט מדומה בבתי חולים - שקט מדומה בתוך הבתים.

נשים מוכות בוכות חרש אל תוכן

 כמובן... שכל שליט עושה טרור בביתו

ויוצא לטפח גינה.

 אלפי בני זונות שצריך לעצור

כבר היום.

 

 אז בואי נסתכל, נתאדה, נתבונן

 רגע נתעכב על מה יש ומה אין.

אז בואי נסתכל, נתאדה, נתבונן

רגע נתעכב על מה יש ומה אין.

 

אלפי ילדים מוכים שאין להם קול

נרקומנים עם עיניים מתות

על כל חלום ורוד יש אלף סיוטים

ואימהות

בוכות...

 בוכות...

בוכות...

 

 

כמו שקט מדומה בבתי חולים -

שקט מדומה בתוך הבתים.

נשים מוכות בוכות חרש אל תוכן

 כמובן... שכל שליט עושה טרור בביתו

 ויוצא לטפח גינה.

 

 אלפי בני זונות שצריך לעצור כבר היום...

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עזרה בדרך מילים ולחן - נעם רותם

 

כל מי שאיבד קורת גג, כל מי שברח מהבית

 כל מי שזקוק לאשפוז, כל מי שלא אכלה כבר יומיים

 כל מי ששבר שמירה אחרי עשר שעות על הרגליים כל מי שנרקב באיזה תא,

 כל מי שנתנו לו חודשיים עזרה בדרך עזרה בדרך, עזרה בדרך שלך.

 

כל מי שלא רואה לזה סוף, כל מי שחי כמו עבד כל מי שגדל ברחובות

כל מי שלקחו לה ילד כל מי שויתר על כליה בשביל להציל את היתר

 כל מי שעכשיו בצבא, כל מי שעכשיו בבית ספר עזרה

בדרך עזרה בדרך,

עזרה בדרך שלך.

 

כל מי שעישן קופסא, כל מי שאני מכיר כל מי שפעם עוד ניסה,

כל מי ששילם על זה מחיר כל מי ששפך דם במצב של זה הוא אני

 כל מי שהוא שמאל רדיקל, כל מי שימין קיצוני

עזרה בדרך

עזרה בדרך,

עזרה בדרך שלך.

 

כל מי שאיבד את הכל, כל מי ששכח את הדרך כל מי שבשוק האפור,

 כל מי שהיה פעם מלך כל מי שנקרע מבפנים ובכל זאת בוגד בכל ערך

כל מי שזורק את החיים שהוא קיבל במתנה כל ערב.

 עזרה בדרך

 עזרה בדרך,

 עזרה בדרך שלך.

 

http://www.keshet-tv.com/Item.aspx?GroupID=2572&ItemID=51232&ProgID=2409

 

 

 

 

-בא לי להקיא עם כל השחיתויות, העברות הפליליות וההתנהגות הגועלית של כל 'היושבים למעלה'- גלזר, רָמון, קראדי, קצב... פשוט תתביישו אם זו הדוגמא שאתם נותנים לפשוטי העם.

 

להושיט יד לפשע במקום לסובב לו את הגב???

 

 

 

 

היי מדינה, לשלוח לך ניידת?

 

 

 

 

 

ימים קשים עברו על כוחותינו ... 

 אז התנתקתי קצת מעצמי ועברתי למדינה הגוססת שלנו...

 

מותר לא?

 

 

 

L.L.B

 

נכתב על ידי L.L.B , 18/2/2007 23:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-2/4/2007 15:14
 





38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)