לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

L.L.B


L.L.B - לא מדברת כאב. מראה אותו. וזיכרו - אין סכין חדה יותר מגעגוע!
Avatarכינוי:  L.L.B

בת: 40

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

החתך האחרון... (נשמע כמו שם של סרט ;))



 


 

 

שבת שלום חת(י)כים שלי...

 



נכתב על ידי L.L.B , 29/9/2006 17:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-14/11/2006 23:50
 



מתמורפוזה עם הרבה דם.


החלטתי ללכת בסוף לסרט. לבדי.

 

התייעצתי על זה עם המטפלת שלי היום וניסינו לחשוב עם מי אוכל ללכת...

אף אחד.

 

ניסינו לחשוב עם מי הייתי רוצה ללכת, אולי עם ח', חברתי הטובה.

בעצם גם לא.

 

פחדתי מפלאשים (והיו), פחדתי שאזכר בדברים שלא זכרתי (2 דברים), פחדתי שאתפרק (התאפקתי שלא), פחדתי שאשתגע (לבנתיים זה לא קרה), פחדתי שאפחד.

 

 

 

הגעתי מוקדם מן הצפוי לסינמטק שבבנייני האומה מכלמיני אילוצים... ישבתי שם עם חולשה איומה כי תרמתי דם לפני כן. הרגשתי רעע...

 

ואז בסביבות השעה 19:30 התחילו להגיע אנשים... אישה אחת. ואיש. ואיש ואישה. ועוד אישה, ועוד, ועוד אחת... וזה לא נגמר!

 

ואז אני רואה פתאום את כבוד השופט אורי בן-דור (השופט שהאריך לי בעצם את צווי האשפוז כשהייתי ב"איתנים") ומסביבו לא מעט אנשים. רציתי לפנות אליו, אבל החלטתי להמתין.

 

ואז ראיתי עוד גבר שהיה מוכר לי משומה...לא יודעת למה, אבל איך שראיתי את אותו גבר המילה הראשונה שעלתה לי לראש היתה "איתנים".

בהתחלה חשבתי שהוא היה מאושפז יחד איתי באיתנים (במבוגרים)... אבל לא הצלחתי להיזכר ממש...

נו מילא.

 

 

נכנסתי לאולם והתיישבתי לי לבדי. בן דור התיישב לידי בדיוק יחד עם אשתו.

"זוכר אותי כבודו?" אני שואלת חצי במבוכה.

"מממ... אם תזכירי לי אני אזכור" (כנראה שהגיל עושה את שלו... סבבי)

"בשנת 2001 עד 2002 הארכת לי כל כמה חודשים את צווי האשפוז באיתנים".

"למה היית שם תזכירי לי?"

"ניסיונות אובדניים, פציעה עצמית..."

"נו ואיך הייתי?"

"היית בסדר גמור. שתדע לך שאני מאוד מכבדת ומעריכה אותך מאז... אתה שופט מאוד מיוחד שמדבר עם כולם בגובה העיניים. אני מכירה לא מעט בני נוער שאמרו לי זאת".

"תודה תודה... אני משתדל. אבל ככה צריך להיות, לא?"

"כן, ככה צריך להיות. אבל לא כולם חושבים כמוך... אני זוכרת שבפעם האחרונה שהארכת לי את הצו ביקשת שאכנס לחדרך ואשב על הכיסא שלך. שוחחנו ארוכות וכמעט בכית אפילו... חייבת לומר לך עכשיו כבודו, הרגשתי מאוד לא נעים. מי א-ני?! שאשב בכיסאו של השופט בן-דור?!" 

"ואיך את מרגישה היום?"

"בסדר..."

"החיים יפים?"

"שאלה קשה שאלת אותי. אל תכשיל אותי"

 

 

-הסרט מתחיל-

 

עיניים מספרות.

 

שפתיים לוחשות.

 

 

זה מה שרואים.

 

ארבע נשים בקלוז-אפ שגורם לגוף שלי לרעוד מספרות את סיפורן האישי והחודרני (תרתי משמע).

 

כ"כ רוצה לכתוב מה היה, אבל המילים נתקעות לי.

 

נאלמת.

 

 

פתאום באמצע הסרט אני נזכרת. האיש שראיתי בחוץ ה השופט צבי סגל!!! ראש ההרכב!!! (פרטים נוספים עליו תוכלו למצוא פה ופה).

ומי זה שיושב באותה שורה שלי באולם? ליד אשתו של בן דור?

האאאאאאאא!!! יעקב צבן! שופט נוסף שהיה בהרכב. מצחיק, רק היה חסר שהשופטת השלישית חנה בן-עמי היתה נוכחת וממש הייתי מרגישה בבית...

 

הרגשתי מוזר... את צבן לא חיבבתי בכלל מתחילת המשפט והוא גם השופט היחידי שביקש לזכות מחמת הספק. היה לו מוזר שקרו לי כלמיני מקרים שדומים אחד לשני באופיים. אני זוכרת שבעיקר היה מוזר לו הסיפור מער"ן (הסיפור השני למטה). איכשהו זה עלה במהלך המשפט ולא יכולתי שלא להתייחס אליו...

 

מצטטת את דבריה של השופטת המקסימה חנה בן עמי: "בהתייחס לאלו ולכל מה שנכתב בחוות דעתו המפורטת של חברי סגן הנשיא צ. סגל, אינני סבורה כי יש באישיותה המורכבת, במצבה הנפשי ובהתנהלותה של המתלוננת, כפי שהם משתקפים מחוות דעתו של חברי י' צבן, ושהינם בוודאי רֵאִי לנסיבות חייה הקשים טרם אירוע התקיפה, כדי לפגום באמינותה בכל הנוגע לארועים הללו.

לפיכך, אני מצרפת דעתי לדעתו של חברי סגן הנשיא צ' סגל.

 

הוחלט בדעת רוב להרשיע את הנאשם במיוחס לו בכתב האישום

 

 

שנאתי אותו שוב כשראיתי אותו בסרט. הוא כ"כ פגע בי אז... עצוב. לדעת ששופט מפקפק באמינותי זה אחד הדברים היותר משפילים שיכלו לקרות לי...

ז"א הוא אמר שהוא מאמין למקרה עם הנהג, אבל מוזרים לו שאר המקרים... הם גם שאלו אותי למה לא התלוננתי נגד אדם אחר שפגע בי (זה היה כתוב בתיק האישי שלי מאיתנים). פגיעה שבעקבותיה הגעתי לחדר מיון עם דימום פנימי... הסברתי שאת המקרה ההוא (זה עם חדר המיון) לקחתי יותר קשה ואני מרגישה קושי עצום לדבר על זה אפילו. ראש ההרכב צ.סגל רכן לעברי ממקום מושבו ואמר שאני לא חייבת לדבר על זה עכשיו, אבל חשוב שאעלה את זה בטיפול ואטפל בזה. הייתי בהלם מהתגובה הזו שלו... כ"כ רגיש!

 

 

אז מה צבן לעזאזל עשה שם?! היה נראה אז שהוא לא מאמין בדיוק למתלוננות (המלווה מהמרכז סיוע סיפרה לי שאני לא הראשונה שהוא מפקפק באירועים שקרו לה...)

 

אולי הוא בא לעשות תיקון. אולי... הלוואי וזה יעזור למתלוננת הבאה.

 

 

 

-הסרט-

 

הבטן עדיין הפוכה והראש בעננים... מרחף לו בעולמות שונים.

 

 

הולכת לשירותים.

 

חייבת...

 

רק עוד אחד.

 

אחד קטן.

 

בלי תפרים.

 

 

 

 

חותכת...

 

עמוק.

 

יותר...

 

ויותר.

 

ואז הדם לא מפסיק לרדת. אני מנסה לעצור והוא ממשיך וממשיך. אני לא מבינה מאיפה יש לי כ"כ הרבה דם בגוף. הרי תרמתי היום דם לעזאזל!!!!!

 

אני מדביקה לחתך גליל שלם של טישו ויוצאת בריצה מהשירותים.

הכרתי לא מעט אנשים באולם ולא היה לי כוח לאף אחד (חוץ מבן דור שהייתי חיבת להוקיר לו תודה). ראיתי מישי מהמרכז סיוע (גאיה אם אני זוכרת נכון) שליוותה אותי פעם לפגישה בתחנה בריאות הנפש עם הפסיכולוגית הקודמת שלי (איה), ראיתי מישי שהיתה מנחה באיזה קבוצה שהשתתפתי בה בעבר. ועוד כלמיני...

 

"רק שלא יראו רק שלא יראו", אני מתפללת בליבי

 

רצה למד"א (ט.ר.מ)

תפרים... שוב... עצוב

 

תופר אותי אותו רופא שהעיף אותי למיון בפעם הקודמת שהגעתי לט.ר.מ., הוא זכר אותי ואת כל הסיפור שלי וכמעט התנצל על ששלח אותי אז למיון. הוא אמר שהוא נבהל. פחד שאתאבד...

 

 

נוסעת לבית.

 

 

תרמתי דם היום. פעמיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על הסרט -

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=759527&contrassID=2&subContrassID=13&sbSubContrassID=0

 

 

 

סורי שלא מצליחה להעלות תמונה של החתך המדובר. עייפה מדי בשביל להקטין אותה וכל החרא..

 

נכתב על ידי L.L.B , 25/9/2006 23:48  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-20/12/2006 18:21
 



קצת אופטימיות לא תהרוג אפ'חד ;)




 


 

 

שנה טובה נטולת חתכים, מחשבות אובדניות, בכי, כעס, ריבים, מלחמות, כאב, רִיק, אובדן וכל מ'שתרצו.

 

 

רק טוב אחיי ואחיותיי!

 

 

 

 

וקצת פירות פסיכוטים. על מה בא לכם?

 


 

 



 

 



 



 


 

 




תפוח עץ. פשוטו כמשמעו.


רימון בולימי

 

 


 

 

גם תפוחים מתאבדים

 

 



 

תפוח מלנכולי. טוב, גם אם אני הייתי תפוח הייתי נכנסת לדיכאון עמוק (וקופצת מהעץ בסוף)

 

 

בנינו? הוא נראה הכי שווה


 

 

גוד שנה שתהיה!!!

נכתב על ידי L.L.B , 22/9/2006 01:38  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-25/9/2006 23:48
 



"ניסיונות אובדניים" - מה, איך, מתי... (אפילוג חלק ג', קצר)




 

 

3) חוזרת קצת אחורה... אני במחלקה כבר 3 חודשים, אני מתחבאת מאחורי הדלת בחדר המחורבן שנתנו לי במחלקה, שאותו חלקתי בתחילה עם מ' האנגליה השתקנית שלובשת תמיד 236 שכבות של בגדים כולל מעיל כחול ענקי (ואפ'פעם לא מתקלחת) ועם א', הערבייה הפסיכוטית ששומעת קולות 24/7 (א': "אבא שלי אנס אותי אתמול". אנחנו: "א', אבא שלך לא היה יכול לאנוס אותך אתמול כי הוא לא היה פה בכלל".
א': "אה, נכון").

אני שמה שקית ניילון על הראש, עוטפת היטב את החריצים מסביב לצוואר עם מסקנטייפ ומחכה... נשימות קטנות בהתחלה. האויר הופך לחם ומגעיל, הפרצוף שלי מתחיל להזיע. אני קצת מסוחררת ושומעת ציפצוף כזה באזניים, (כמו שמרגישים שנוסעים לים המלח). הנשימות מתחילות להיות כבדות וארוכות... מנסה למשוך נשימה, ועוד נשימה.. הזמן עובר לו לאיטו. אני מתחילה לחוש "עייפות כבדה" ובלתי מוסברת, כנראה מחוסר חמצן. אני שומעת ברקע "L.L.B... איפה היא... לא שם... גם לא שם. חיפשתי..." ואז, שרית האחות נכנסת לחדרי ומחפשת אותי... מתחת למיטה - נקי. בארונות - נקי. מתחת לשמיכה - נקי. מאחורי הדלת - לא נקי. לא נקי?! היא נותנת צווחה קטנה וקורעת את השקית מעלי, צווחת לרופא תורן ולאח הנוסף שנמצאים במחלקה באותה משמרת שיגיעו מהר עם כלמיני מכשירים. הם רצים אליה ושם הם לוקחים לי סימנים (דופק, ל"ד, אישונים וכל החרא). אני בחדר הרגעה.

 


 

 

 

 

המשך האפילוגים יבוא גם יבוא...

 

 

(אני עושה מחר 'דו שיח' בכפר סבא. אתם מוזמנים סבבי)

 

- 'דו שיח' - מספרת את סיפור חיי האישי בפני סטודנטים, עו"סים, פסיכולוגים/פסיכיאטרים, רופאים, אנשי מקצוע, מתמודדים, משפחות של וכד'...

 

מחר זה בפני מועדון חברתי של מתמודדים עם הפרעות נפשיות.

 

נכתב על ידי L.L.B , 17/9/2006 02:05  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיטן ב-10/4/2007 02:38
 



לדף הבא
דפים:  

38,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.L.B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.L.B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)