לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום לכם זה היומן שלי. פה אני כותבת על עצמי ומה שעל ליבי. פה תגלו את החלק הסודי של החיים שלי. חלק מהדברים לא גיליתי לאיש. מקווה שתהנו....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2011

"מנעי קולך מבכי"


 

 

המון זמן לא עדכנתי פה, והפוסט הראשון מזה המון זמן אני דווקא רוצה להקדיש לו, גלעד, איש יקר, למשפחה שלו

לחברים שלו, לנו.

שסוף סוף חזר. אחרי הרבה זמן. 5 שנים אי שם.. וחזר.


היום אחרי 5 שנים זה קרה והוא סוף סוף חזר. הוא פה. איתנו.


נכון שהמחיר הוא כואב ועצוב אבל מצד שני מה עדיף, להשאיר אותו שם?



אני רק מקווה שעכשיו הוא יקח את הזמן, יוכל לשקם את עצמו את החיים שלו, לבנות את ההווה שלו ואת העתיד שלו.

להשלים את מה שהוא הפסיד, לחזור למציאות לאט.

 

 


"כמה טוב שבאת הביתה" גלעד!



ברוך פודה שבויים.

 

נכתב על ידי , 18/10/2011 12:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 38





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnoopyS*GirL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SnoopyS*GirL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)