לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...



Avatarכינוי:  Just Karinka

בת: 31

ICQ: 343632155 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כל כך הרבה התחלות חדשות


פעם ראשונה, מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי יומולדת וראש השנה באותו יום.

זה די נחמד..

לקבל שתי מתנות, אחת ליומולדת ואחת לראש השנה.

תודה על כל המזל"טים, המתנות ותודה לכל מי שזכר אותי.

תודה על ה-3 עוגות, [אם כבר להשמין בקילו אז זה היום ההכי מתאים]..

היה נחמד, מאוד נחמד..

והעיקר, שסוף סוף אני בת 15 [הגיע זמן, לא?]


למרות שאני לא אוהבת את כל החגיגות האלה, היה נחמד לראות את המשפחה..ולדעת שהגעתם במיוחד בשבילי..

 

 


הינה אסיה, עידכנתי, במיוחד בשבילך :)

 

נכתב על ידי Just Karinka , 13/9/2007 19:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Karinka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Karinka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)