לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Dancing days are here again


I saw a lion he was standing alone with a tadpole in a jar

Avatarכינוי:  מנקת המקטרות

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011


דיכאון סמוי . אתה מדוכא ואתה מודע לזה.אבל אתה חייב להוריד פרופיל.

וזה לא שאני עושה את עצמי שמחה-אני באמת שמחה ברגעים מסויימים.

אבל אני לא רואה את עצמי מראה לכולם את התחושה שבפנים.

במיוחד באופן כזה מתמשך,בחיי כל כך הרבה זמן-זה לא הוגן כלפיהם.

ואני הכי צריכה להיות מאושרת-אבל אני מאלצת את עצמי-אני מאלצת את הפנים שלי לחייך ואת הקול שלי לצחוק.

אני רוצה להיות לבד אבל מפחדת מעצמי.

רק העבודה עושה לי טוב.

חברים עושים לי רע. אני לא רוצה להיות איתם או לשמוע מהם.

אבל אני מתגעגעת אליהם כל כך.

אני מתגעגעת להיות עצמי ולשמוח כמו פעם.

אבל זה כל כך קשה.

אני לא מאמינה ששנה שלמה לא חשבתי עליו ועכשיו הוא בכל מקום בשבילי.

לרוב הוא בסיוטים שלי אבל לפעמים גם בחלומות הכי מתוקים.

הוא מופיע בכל פינה... הכל בוער כמו זיכרון חי.

אני רוצה לברוח מעצמי וממנו.

ורק העבודה עוזרת.

החברים לא.המשפחה לא.

ואני יושבת וכותבת סיפורים דימיונים על נסיכים וקשת בענן כדי לרומם את מצב הרוח.

אבל שום נסיך לא יוכל להציל אותי מעצמי.

ושום קשת בענן לא תוכל לצבוע זכרונות אפורים של אונס ובכי...

ולחשוב שבסופו של דבר, לו בכלל לא היה אכפת.

נכתב על ידי מנקת המקטרות , 3/6/2011 01:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנקת המקטרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנקת המקטרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)