לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

אם את באמת חברה טובה שלי


אז את תעשי את זה בשבילי! תכתבי  פוסט עם כל התחושות שחויתי כאן!
 
כעת מנמנמת נסיכ...
אופס עליתי רגע לבדוק שאני מדווחת אמת
...תי, ישנה לה בשלווה תינוקית בפוזיציית צד ....
בוני מפריעה לי למלא את חובתי האזרחית
נו פור קרייסט סייק אי אפשר לכתוב פוסט בשם בשקט?!

 
...שמאל, כשכולנה מזועזעת מהעובדה שלבשה למיטה את אותו הטרנינג I'm the queen
שהסתובבה עימו באויר הפתוח. חשה את טעמו המתוק מרגש מפחיד של הג'אנג'ה. בנסיון הירואי לחלוק על חוקי הטבע ולשבת זקופה כדי לדווח מהשטח הבתולי, מתעלות הסטלה הראשונית - את מצבה החדש, היא הייתה פולטת:
 
 אני לא יכולה לזוז, קוקסטה את אחראית מעכשיו, אל פחד רוצה קרקר? הפה שלי יבש פחד, זה בא עם דפיקות לב? כן, אין מנוס מדפיקות לב. ואו אני ממש לא יכולה לזוז, ממש אין לי כח להזיז שום איבר וגם הגוף קצת מטושטש, הכל בסלואו מושן, אני רואה רק לכיוון אחד.
אוי, ואי אני לא מרגישה טוב, אוי אני מרגישה נמלים כאלו, או חום, או נמלים והסחרחורת, אוי ואי, אני מרגישה שאני מתעלפת. אוי זה בא לי טוב הקרקר הזה, לא חשבתי, כמעט נרדמתי, למיץ יש טעם שונה, את בטח נהנית לראות אותי ככה. החדר, החדר קצת מסתובב לי ואני מרגישה קצת קור נכון?
 
תארי לך איך זה לצאת באמסטרדם אחרי דבר כזה?
 
 
אח ככה אני חוזרת להיות תקשורתית, חיחי חי מה ככה לשכב והכל עבר פתאום?
 
גם אם הייתי מספרת את זה לג' - הוא לא היה מאמין לי!
לונדון, הגמד, אשתו והפחדן הכרוני, כורסאות עור, סרטים, בלוקבאסטר, הוא הרי מקבל סרטים עוד לפני שהם יוצאים בכלל, על מה דיברתי?
רגע מה שאלת הרגע? כי נרדמתי לך באמצע משפט
 
לילה טוב
קוקסטה
נכתב על ידי , 11/7/2003 23:56  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-24/12/2005 21:49



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)