לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

מצחיק


 

מצחיק שכתבתי מילים לפוסט על חוזק, שלווה, שלמות ובטחון עצמי ודקות ספורות לפני שהעלתי אותו לאוויר העולם הן כבר לא היה רלוונטיות...

מצחיק איך שדברים שכתבתי בפוסט שמחכה בטיוטות למחר על היכולת לאהוב בלי לכאוב ולקבל את הדברים בשיוויון נפש מתוך רגיעה ונינוחות התהפכו והשתנו בבת אחת...

מצחיק  שהיום שנפתח ונמשך בחיוך ובמצב רוח טוב עד עולז הסתיים בדיוק ההפך...

מצחיק שדברים שחשבתי שלא מפריעים לי יותר חסרים לי בדיוק כבהתחלה...

מצחיק שאני עדיין יכולה לקרוא דברים שכתבו/נכתבו בידי ועל אחרים ולבכות מתוך הצורך שלי שיכתבו לי ועלי כך...

מצחיק שאני יכולה לכעוס עליו כל כך בדיוק ביום השנה לפגישה הראשונה שלנו...

מצחיק שאני עדיין שואלת את עצמי לפעמים מדוע אני עדיין כאן, איתו...

מצחיק שלאחר יום שקט ורגוע , שעתיים שבהן התהפכו דברים מצד לצד, גורמת לעוצמות רגשיות כל כך גדולות בתוכי , שמותירות אותי תשושה כאילו עבר עלי מכבש.

מצחיק שחשבתי שאלו תחושות שנשארו בעבר וגיליתי שאני זוכה לחוות אותן שוב.

מצחיק שזה דווקא משמח אותי.

מצחיק שלעפמים אין בי כוח...

 

מצחיק/לא מצחיק.

 

אני הולכת לישון.

נכתב על ידי , 10/11/2004 22:47  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעיניים פקוחות ב-15/11/2004 23:36



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)