לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

חישבתי את קיצי לאחור...


 

קצת מצחיק אותי לקרוא עכשיו את הפוסט הזה.

מצחיק אותי כי היום אני נמצאת במצב הפוך לגמרי.

והיום אני עוד בסדר.

אתמול, אתמול רציתי בשלב מסויים, פשוט למות.

אני לא זוכרת שחטפתי אי פעם את זה בצורה כל כך קשה, שהשכיבה אותי, פשוטו כמשמעו במיטה ליום שלם, בלי אפשרות לקום, אפילו לשבת במקום אחר, לדקות ספורות.

 

בהתחלה חשבתי שאני אשמה.

לשתות מוחיטו על בטן ריקה, לרקוד כאילו אין מחר ולאכול 3 אמפנדס על אותה בטן ריקה זה לא מהדברים המומלצים כנראה להרגשה פנימית טובה...

אבל לאחר שהקאתי את נשמתי בשעות הבוקר המוקדמות, נרדמתי מעולפת וחזרתי להרגיש רע , רע, רע, כמו שמזמן לא זכרתי את עצמי כך, כולל כל הסשן האפשרי של קילקול קיבה (והמבין כבר יבין), ונוסף על כך, חולשה נוראית, אפילו התעלפות קלה ודרמטית באמצע הלילה בזמן נסיון הקאה שלא צלח, כאבי שרירים וחום נמוך,  וכל אלו ריתקו אותי למיטתי למשך כל יום האתמול והבהירו לי שכנראה בוירוס בטן עסקינן.

 

וכך העברתי את יום האתמול כשאני בוהה ארוכות בטלווזיה (למדתי רבות על דרכי הזיהוי הפלילי במשטרות לאס וגאס ומיאמי, קצת על תוכנית החלל האמריקאית,  רצתי למליון עד כמה זוגות חביבים באוסטרליה, התרגשתי עם גי'טה מונטה ברומניה), מנמנת (יחד עם "כתם" לצידי) מעת לעת במין שינה עמוקה של תשישות וחולי, נאנקת ומייללת מתוך כאבים ומקבלת תשומת לב ודאגה וטיפול מסור ממשפחתי האוהבת ( במיוחד מא. הצעיר שהביע דאגה עמוקה להמשך קיומי עלי אדמות...).

 

היום נשארתי בבית .

מרגישה יותר טוב, מסוגלת לעמוד ולהסתובב קצת.

תכננתי לצאת להליכה אחר הצהריים אבל הבנתי שהייתי אופטימית מדי, וההליכה היחידה שלי תהייה לרופא לקבל ימי מחלה, כי בסופו של דבר לגוף לוקח זמן להתאושש אפילו מווירוס בטן ובעבודה מצד שני, שום דבר לא מתמוטט מהעדרותי...

 

והחלק של חצי הכוס המלאה הוא הקילו וחצי שנשר ממני בלי מאמץ ובכוונתי לדאוג שגם לא יחזור אלי...

נכתב על ידי , 14/11/2004 12:27  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-16/11/2004 16:12



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)