לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

צריכה לאסוף את הנשימה...


 
קצת מסוחררת, מעופפת, לא ממוקדת...אבל מרגישה מצויין
 
סיפרתי לפני כמה ימים שהתברר שמשהו אצלו לא כשורה, והרופאה שלחה אותו לבדיקות.
ביום שילישי אמר לי במייל שהיום יהיה בחופש כדי לעשות את הבדיקות. החלטתי לנסות שוב.
כתבתי לו: "אני מציעה שוב למרות שאני משערת מה תהייה התשובה...אשמח אם תבוא לבקר אותי לאחר הבדיקות ...ואם לא, אז זה גם בסדר...".
להפתעתי הרבה, הוא לא שלל את האפשרות על הסף וענה לי שאם זה יסתדר אז הוא יגיע...
לא בניתי על זה. לא הרמתי תילי תילים של תקוות, אפילו לא כתבתי את זה בפוסט כי, כי זה לא ממש היה בראשי...
היום בבוקר זה אפילו לא היה הדבר הראשון שחשבתי עליו...
 
ואז קצת אחרי 11.00 הוא מתקשר ואומר שעוד 10 דקות הוא אצלי....
התרגשתי.
יותר מ 9 חודשים עברו מאז הפעם האחרונה שהתראנו...
עליתי לחניה והוא חיכה שם...היה לי מרחק ללכת עד למכונית ולא יכולתי לראות אותו אבל ראיתי שהוא מסתכל....
נכנסתי למכונית.
לא היה כלום.
התחלנו לדבר...
לאחר זמן מה לקחתי לו את היד והחזקתי אותה.  הוא אמר, למה לא עשית את זה קודם? מצחיק אחד...
 
סיפר לי על הבדיקות.
לא כל כך טובות. הרופאה אמרה לו שהוא בדיכאון...
אמרתי לו שאני יודעת את זה כבר זמן מה...שאל למה לא אמרתי לו, עניתי שחששתי איך יקבל את זה ויתחיל להתווכח איתי אם הוא כן, או לא וזה נראה לי מיותר...
קיבל כדורים ומתחיל לקחת אותם. שמחתי.
דברנו עוד על דברים שונים.
הרגשתי טוב, בלי לחץ , התרגשות נעימה כזאת...
מעבר לזה לא היה שום דבר, וגם לא רציתי...אחרי 9 חודשים אני רוצה קודם לדבר...
 
לפני שנסע נתתי לו נשיקה על הלחי ושאלתי אותו עם הפעם הבאה זה יקח כל כך הרבה זמן...
לא, ענה, עם האוכל בא התאבון...
יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא...
אני יודעת שהפגישה הזאת היתה לי טובה...
גם הנסיון הנוסף שעשיתי, וזה היה יותר בשבילי, לראות שאני מסוגלת ליזום שוב ולעמוד בסרוב ודחייה, לראות איך אני מרגישה בתוך הפגישה, ולראות איך אני לאחריה...
 
הרגשתי ומרגישה מצויין...
 
מחייכת אבל עם הרגליים מאוד על הקרקע...
בלי צפיות מופרזות. בלי ציפיות בכלל...
מה שיהיה יהיה...
 
פמה שלא יכולה להוריד את החיוך מהפנים שלה...
 
(חברים וקוראים יקרים, יהיה עוד פוסט אחד היום...אני יודעת שיותר מדי פוסטים זה מעיק אבל אני חייבת לכתוב גם על נושאים אחרים...ראו הוזהרתם...)
נכתב על ידי , 17/7/2003 11:57  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טבסקו ב-19/7/2003 19:03



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)