לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

אתמול בלילה...


 
בשעה 24.30 בדיוק נסגר המחשב, ולאחר עוד כמה דקות במרפסת עם כתם על הידיים (הבוגד החמקן סרב לישון איתי שוב...) הלכתי לישון  בשעה מוקדמת מאוד (1.00 בלילה)  וישנתי יותר מ 5 שעות, שזה שיפור עצום לעומת שעות השינה שלי בשאר לילות השבוע, והדיווח היבש הזה הוא כדי להבהיר שאתמול בערב הייתי ילדה טובה....
 
והיום בלילה שוב יהיה לילה ללא שינה, אבל הפעם הסיבה היא באמת טובה...
טיול לילי במדבר יהודה...
לתחנה שלנו (שאובייקטיבית אני יכולה לומר שהיא הכי שווה...) יש מספר ארועים מסורתיים במשך השנה (מעבר להרצאות ולמפגשים הקבועים):
הרמת כוסית בראש השנה ופסח עם כיבוד שאנחנו עושים והופעה או משהו דומה, סופ"ש נושאי  עם בני הזוג לרוב בחורף (השנה הנושא היה "גוף ונפש"), טיול בנות (בעוד שבועיים) וטיול לילה בקיץ...
 
לפני שנה היינו בטיול דומה בזכרון יעקב.
היה מיוחד וקסום לשוטט ברחובות של המושבה הוותיקה, להתחיל את הסיור בבית הקברות ולשמוע את הסיפורים קורעי הלב על הדרך הארוכה, הקשה, שעברו העולים לזכרון יעקוב, על השקרים שהאכילו אותם אנשי הברון וגרמו להם להפסיד את כל כספם, על הרעב הכבד שגבה מחיר בנפשות רכות, על המניפולציות שפקידי הברון עשו להם, על נסיונות ההתמרדות שדוכאו ביד קשה, על העובדה שעד היום למעשה אנשים בזכרון יעקוב חייבים
כספים לברון רוטשילד...
 
הביקור בבית דניאל (לנגה) , הזוג שבא מאנגליה עם הרבה כוונות טובות שכולן עלו בעשן ומתו ממלריה כשהם משאירים אחריהם יתומים קטנים ועל קורות המשפחה הזו שחלק מבניה נמצאים מאז וגם היום בצמתים חשובים של המדינה (שופט עליון, רופאים, מוסיקאים) , וכל זאת כשהכל חשוך לגמרי מסביב, נתן תחושה אחרת לסיפור העצוב אך גם הרומנטי שסיפר המדריך.
ולי, מנקודת מבט של אחת שלימדה את החומר ההזה בעבר, היה מעניין ומרתק ביותר...
לאחר הסיור במקום, התיישבנו, בשעה 2.00 לפנות בוקר בגן הציבורי , הוצאנו את העוגות, הפירות והקפה ועשינו לנו הפסקת קפה נהדרת...
 
הטיול היום יהיה למדבר יהודה, נחל חוורים באור הירח , ארוחת ערב, ולאחריה מעגל מתופפים בשירה ולסיום קפה ועוגות לאור הירח...
ולא הזכרתי את האנשים כי זה הרי ברור לגמרי...
יש לי הרגשה שיהיה טיול קסום...
 
**********************************************
ג. נמצא ביום האחרון ואולי הקשה ביותר במסע בחו"ל.
במקום בו הרוע הגיע לתמצית המזוקקת ביותר שלו, ב"פלנטה האחרת" , ולא משנה שהיה שם, ובמקומות האחרים, כבר לא מעט פעמים, כל פעם קשה לו יותר...ובמיחוד השנה, כשהדברים שהתגלו לו , על העבר, נשארו פתוחים ולא ברורים לגמרי...
וכשינחת לפנות בוקר ונפגש בבית אני אראה שוב את המבט הזה בעיניים שלוקח לו לעיתים שבועות עד שהוא עוזב אותו לגמרי...
שמחה שחוזר.
 
היו לי 10 ימים מרתקים...
לא כל מה שציפיתי שיקרה קרה, אבל קרו הרבה דברים אחרים שאני , בגלל מי שאני, חווה אותם בעוצמות גדולות ומלאות...
היה לי טוב ב 10 ימים אלה. היה לי נהדר
יהיה לי עוד יותר איתו...
********************************
הפגישה עם ד. מקבלת את המקום הנכון לה אצלי...לא חופרת בראשי, לא גורמת לי לתחושות שאין להם בסיס במציאות...הנאה פשוטה ובסיסית...
 
שיהיה סופ"ש מלא הנאה לכולם, נתראה בצד השני שלו... 
 
נכתב על ידי , 17/7/2003 15:50  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-20/7/2003 14:03



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)