לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

לבד על המרבד


 

אמנם אין לי מרבד אבל החלק הראשון נכון

ובעוד ג. הבןזוג וא. הצעיר משוטטים ברחובות לונדון ומצליחים להשתחל (בשיחוק אלוהי ממש) למושב VIP

בחזרה הגנרלית ליום ההולדת של המלכה,

אני נהנית מכל רגע מהיותי,

לבד.

 

בעוד ג. הבןזוג נאלץ ללכת לקנות לו חליפה כי לארוע הזה יש קוד לבוש שדורש כמובן

חליפה ועניבה (ואני מתה לראות את א. הצעיר לבוש כך),

אני משוטטת לי השבוע בבית,

איתי ועם החתולים,

מדברת אליהם ואל העולם באופן כללי, שרה ולעיתים אף רוקדת

בין החדרים.

 

אני יודעת שההנאה העמוקה שיש לי השבוע מהלבד הזה שלי

קשורה באופן ברור לעובדה שהיא זמנית וקצובה בזמן

ואולי אם היתה להפך, היתה מרגישה אחרת.

מצד שני, אני לא לגמרי בטוחה...

 

ואתמול, ג. הבכור חזר הביתה לסוף שבוע,

ואני כבר לא לגמרי

לבד על המרבד...

 

שבת שלום חברים יקרים, החוץ פחות חשוב, העיקר הוא התחושה הפנימית...

 

נכתב על ידי , 5/6/2009 14:07   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-5/6/2009 21:13



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)