לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2004

And while I'm at it...


 

הייתי רוצה את זה כך:

 

שיבוא אלי מחיים נורמליים.

שגרה.

לא מחיים של התנהלות כאוטית אחת אחר השניה, בבית ובעבודה...

שיבוא אלי מזוגיות לא רעה. טובה אפילו...

ממקום בו הוא מוערך ומאמין בהערכה שניתנת לו על ידי הסביבה.

שיבוא אלי כשהוא מאמין באהבה שמקבל ומאותו המקום , יכול לתת אותה...

שיבוא אלי עם חיים מלאים ומספקים ועם זאת פניוּת נפשית לאותה הפינה בה שנינו צריכים אחד את השני.

שיבוא אלי יכול לקבל.

שיבוא אלי יכול לתת...

 

עברתי שלב.

אני לא זקוקה יותר לפן הטיפולי שבקשר.

אני לא זקוקה יותר שיזדקקו לי עד כלות.

אני יכולה להיות שם לגמרי ויחד עם זאת לחיות את חיי.

אבל כשאני שם, במסגרת הזמן שאנחנו בוחרים ויכולים להיות יחד, אני כל כולי.

וכך אני רוצה גם אותו...

 

וכשאני קוראת את מה שכתבתי למעלה, אני יודעת, בברור מוחלט, שיש לי את כל זה, ובמקום שבו היה לי תמיד.

בבית.

רק ששם חסר לי, מתוכי ובתוכי, הדבר החשוב לי ביותר...

וכמו שאמרתי לקוקסטה אתמול בערב, אני לא מאמינה ובוטחת בעצמי שאוכל להרגיש ולהחזיק ברגש הזה, בתוכי, לתמיד...

נכתב על ידי , 29/11/2004 09:46  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/12/2004 08:56



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)