לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

הכי הכי הכי הכי


 

רציתי את השיער שלה.

ארוך,

גלי,

מתנפנף לכל עבר

עוטר את ראשה באופן הכי מושלם שיכול להיות, כמו בשירים.

עטור מצחך זהב שחור, ואצלה הזהב היה זהוב לגמרי.

 

לא היה כמעט עיתון שלא הופיע באחד מדפיו או בשעריו

מניפה את השיער ומחייכת חיוך גדול בשיניים צחורות.

 

פארה פואסט (היתה תקופה, בהתחלה שקראו לה בארץ בטעות, פאוקט) - מייג'ורס, אישתו אז של

"האיש השווה מליונים" (שהרי לא יכלו לקרוא לו "איש ששת המליונים" כמו במקור) ויחד הם היו הזוג המושלם של

הוליווד.

 

והיא היתה הפנטזיה שלנו, היא היה הפנטזיה שלי.

השיער שלה, לפחות.

 

עברו שנים.

הזהוב התעמעם , הרעמה כבר לא תמיד היתה כמו בעבר, וגם אני עברתי דבר או שניים,

ואתמול בלילה, משהו של תקופתי, של שנות הנעורים שלי התפוגג ונמוג לתוך האין סוף.

 

וכן, אני יודעת גם מייקל ג'קסון אבל הוא אף פעם לא היה

שום פנטזיה שלי...

 

שבת שלום חברים יקרים, עם זכרונות של ימים עברו וימים נוכחים...

נכתב על ידי , 26/6/2009 15:40   בקטגוריות פיוטית שחבל על הזמן  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמלש ב-30/6/2009 00:11



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)