לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

ימים שכאלה...



לפעמים כשהקור של המזגן חודר לעצמותי וצופד את עורי, גורם לי להרגיש כמו בובה שמישהו אחר מנענע את גפיה...מרגישה כאילו משהו בתוכי רוצה לגעוש אבל לא יכול...אין לי זמן, אין לי זמן, אין לי זמן...
 
אלו ימים שכאלה שבהם אני מרגישה כאילו תלויה על חוט, כאילו אין לי חיים משל עצמי ואין לי שליטה עליהם...הדברים הם השולטים בי ואני במין תקופה של המתנה וציפיה למשהו...למה? יודעת ולא יודעת...
סוג של דיכדוך שלא מפריע להמשיך לחיות איתו. נמצא איתי כל הזמן, חבר טוב, מחבק אותי, מערסל אותי ונותן לי להתכנס בתוכו למרות שלא כל כך רוצה...אומר לי : חכי, זה חייב לבוא אחרי הימים הסוערים שהיו לך...אחרת לא תחזיקי מעמד...

אז הכל יותר איטי, כמו ב slow motion, שטוח וקצת חסר חיים...אני כמו הולכת "על יד"...אתמול זה הפריע וכאב יותר, היום פחות...היום אפילו כאב הראש שפועם ברקות לא ממש מפריע לי...הוא שם וזה כנראה חלק מהעניין...
בזמן שאני מחכה שהימים האלה (ירידה בביוריתמוס?) יחלפו, מנסה להאחז בכל מה שעושה לי טוב ואפילו אם צריכה להתאמץ בשביל זה, ורק חוסר המנוחה הזה שמערבל בי את הדם בעורקים מדיר את הנסיון להגיע לשלווה ורגיעה מסויימים...

 המחשבות שרצו בתוכי אתמול בזמן ההליכה היו מטורפות לחלוטין. אחת אחר השניה, בתזזיתיות היסטרית ללא שום הפסקה בין אחת לשניה, ללא יכולת שלי לעכל אותן, מה הן אומרות לי, מה אני רוצה...פשוט השאירו אותי חסרת נשימה...
זוכרת שתיים מהן:
למה דברים, נקטעו באמצע, או לא התקדמו כפי שרציתי ונמוגו...
ולמה אני לא מספרת לד. מה עבר עלי בחודשים האחרונים, שבהם היה לי כל כך קשה... ולמה פתאום אני רוצה שידע?
נקודות למחשבה...
 
עדכון ד. במלאת שבוע לפגישה.
מצב הרוח שלי בנוגע אליו, מצויין.
מדברים כל יום, יותר או פחות, לפעמים גם מיילים, תחושה של רגיעה, שלווה, של דברים שזורמים ונעים ביחד כפי שזה עכשיו...
וכך טוב לי .
 
אחותי נכנסה לישרא.
קראה, התרשמה, לא מצאה כמובן את הבלוג שלי והבינה שיש דברים בגו.
שלחה לי מייל שהיא מבינה שקשה לי להיות ישירה ושהיא אוהבת...
כנראה שאפגוש אותה בשבוע הבא ונדבר...
 
באופן חשוד ומסתורי ביותר בוטל לי התור לרפלקסולוגיה היום () אבל מצד שני יש לי שיחה עם טובה אז זה מתקזז...
בשבוע הבא יש לי 3 ימי חופש.
אני חושבת שהעיתוי שלהם הוא ממש בזמן...
יהיה טוב... 
נכתב על ידי , 24/7/2003 16:32  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-27/7/2003 10:24



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)