לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

הכחול כחול הזה...


 
תכננתי שינה קצרה ומתוקה אחר הצהריים אבל עד שחזרנו מארוחת הבוקר של יום השישי,  קניות, השקיית המרפסת וניקויה (ושוב היא מלאה בעליו של האלמון ההודי ופרחיו האדומים ובעלי הריח המתוק הכבד) וסידור הבית בכללותו, השעה הייתה פתאום מאוחרת אפילו לנימנום קל...
וחוץ מזה, משהו התחיל לנקר בי...משחק הפינג-פונג התכלכל שהשתתפתי בו אתמול בלילה יחד עם רוטב הסטייק הירקרק... 
החלטתי לוותר על השינה ולהוציא את זה החוצה...
 
סקס כמעט ולא מוזכר אצלי בבלוג.
לא שהוא לא קיים. הוא קיים ובעוצמה גדולה מאוד....
אחד הדברים הבולטים שהשתנו אצלי מיד כשהחל התהליך ובאופן דרמטי, היה עניין המיניות שלי, הנשיות ויחס שלי אל עצמי, אל גופי...
זה בא לידי ביטוי בשינוי הטעם בלבוש, ומי שמכיר אותי משנים יודע איך התלבשתי לפני כן ואיך אני מתלבשת היום, וזה לא רק עניין ההרזיה...
זה אופי הבגדים, היכולת שלי ללכת חשופה דהיינו, מחשופים עמוקים, ללא שרוולים (כן, זה חשופה אצל פמה...), צמוד מאוד, ובצבעים עזים, בולטים שאומרים: "תראו אותי...".
זה בא לידי ביטוי בלבוש האינטימי, שהשתנה ממלתחה שמתאימה לנזירות במנזר לכזאת שרואים בערוץ האופנה בפה פעור ונוטף ריר (הגברים... ), חוטיני עדיין אין לי אבל זה בהחלט יגיע...
 
זה בא לידי ביטוי גם באופן האישי/אינטימי שאני מתייחסת לעצמי ולרצון שלי לחוות בסקס...
דברים שאני מעזה לנסות ולעשות, גבולות שאני בודקת ומותחת עוד עוד, חוויות שאני עוברת ורוצה לעבור.
גברים אחרים.
 
כל זה לא בא לידי ביטוי בכתיבה בבלוג.
הסיבות לא ברורות לי לגמרי, ואולי כן...
אולי זה החינוך שטבוע עמוק עמוק בתוכי שלימד אותי שסקס זה משהו שלא מדברים עליו בפומבי... להחוות דברים אבל לא לדבר עליהם, לא לכתוב עליהם באופן ברור...לכתוב על פנטזיות, על רצונות, תשוקות אבל במרומז...
אולי זאת פשוט אני , עכשיו.
 
סייבר סקס הוא אחד מההתנסויות.
עשיתי ועושה סייבר סקס במקומות שונים, היה לי טוב ויש לזה את המקום שלו במגוון החוויות והדברים שאני עושה ועוד אעשה...
אבל לא כאן. לא בישרא.
אני יכולה לעקוץ בקריצה, יכולה לפלרטט בראש טוב, יכולה קצת לחשוף את עצמי ומאוד להינות מכל זה , אבל כשזה מתקדם כפי שהתקדם אתמול בערב, זזתי מיד אחורה.
השתפנתי.
או שלא...
 
למקום הזה יש משמעות אחרת בשבילי. משמעות עמוקה וחשובה. אבל בשלב זה, סקס מופיע אצלי רק במרומז...וזה לא שאני מונעת מעצמי את האפשרות להפתח, כאן,  לגמרי וללכת עם זה עד הסוף .
לא.
כך אני מרגישה וכך טוב לי עם זה . עכשיו.
ואם זה ישתנה, ואם ארגיש אחרת, וארצה להכניס לבלוג שלי, את מימד הסקס באופן ברור, בולט ורב יותר, אז אעשה את זה...ללא חשש...
 
ולמה יש לי את ההרגשה שזה פוסט שמסביר משהו, שאולי מצטדק?
ולמי אני מסבירה?
כנראה שלעצמי....
נכתב על ידי , 25/7/2003 18:34  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-27/7/2003 12:45



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)