לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2004

התפכחות מסויימת...


 

אולי לפעמים חלומות לא מתגשמים כל כך בקלות.

 

ההסתגלות המחודשת לעדשות.

מצד אחד די בקלות. ברוב הזמן אין לי תחושה של גוף זר בתוך העין, וגם ההכנסה וההוצאה שלהן קלה ומהירה יותר ממה שזכרתי מאז.

מצד שני, הראיה פחות טובה (ויתרתי על צילינדר כדי להוזיל את המחיר שגם כך הוא די שערורייתי).

הקריאה איתן  הופכת לסיפור די מסובך , ולאחר זמן מה יש לי תחושה של עייפות בעיניים.

 

וחוץ מזה קוראים לי איתן דברים מוזרים...

היום בבוקר למשל  , אני די בטוחה, הכנסתי עדשה רק לעין אחת והשניה שוכבת לה, אני מקווה, על השיש באמבטיה. או שמטיילת היכנשהו בתוך העין שלי...

מה שברור שאת העולם אני רואה חצי/חצי: חצי ברור וחצי מטושטש.

(ואולי כך עדיף...)

 

והכי משונה, אני מוצאת את עצמי מתגעגעת למשקפיים שלי.

הן חסרות לי.

פתאום מסתכלת עליהן כעל אביזר אופנתי שמשלים את המראה שלי.

מסתכלת עליהן אחרת...

דברים שרואים "עם" רואים אחרת "בלי"...

 

וכמו שאמרתי אתמול לאחותי, אולי  לפעמים מספיק לדעת שאפשר...

 

פמה שלא הולכת הבית למצוא את העדשה החסרה או לחזור למשקפיים אלא תשאר היום  עם מבט חצי מטושטש על החיים...

 

 

(והעדשות ישמרו לנסיבות מיוחדות יותר...)

נכתב על ידי , 13/12/2004 09:54  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/12/2004 02:42



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)