לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2004

אני לא מבין אותה...


 

מה כבר ביקשתי?

שתעמוד לידי כשאני אוכל.

מה היא חושבת , שזה כל כך כיף לאכול לבד?

להיות כל היום לבד?

 

בזמן שהיא , ושאר ההולכים על שניים בבית הזה,  שאני מרשה להם ( ברוב טוב ליבי) להסתובב לי בין הרגליים ולהפריע לי לבלות את רוב יומי בשינה במקומות שאני בוחר לישון עליהם (וכן, לישון למעלה על המַגבר זה הכי כיף!! sue me ), מסתובבים להם בחוץ, עושים חיים ונהנים, אני נשאר לבד בבית.

ובזמן הז, כשהם מבלים בחוץ  ואני לבדי, הם רוצים שאעשה גם דברים מועילים כמו לרדוף אחרי זבובים וג'וקים ולאכול אותם (יאק! מי אמר להם שאנחנו אוהבים לעשות את זה? ).

ואני, אני מבקש (מיילל ליתר דיוק) רק שתעמוד לידי בזמן שאני אוכל.

 

ומה זאת אומרת, מה פתאום ומהיכן למדתי את זה?

מה את חושבת, שבזמן שאת נהנית לך בחוץ אני יושב ומסתכל על הקירות?

את חושבת שהמצאת את האינטרנט? שרק לך יש חיים ברשת ? ומה אני? עז? (לא, חתול) אז גם אני שם, עם החברים שלי, ומהם שמעתי ולמדתי.

ולא, אל תשאלי אותי אם יש לי בלוג.

יש גבול לחדירה לפרטיות, וזה המרחב הפרטי שלי!!

 

אז בבקשה, תפסיקי להיות כל כך אגוצנטרית ומרוכזת בעצמך (יוני, יוני, כל היום  יוני, כמה אפשר כבר...? ) תתרכזי בלגרד לי בין האוזניים ומתחת לסנטר ולעמוד לידי כשאני אוכל.

בתודה מראש ובברכה...

 

נעים מאוד, אני "כתם". מיאוווווו 

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2004 11:09  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בעיניים פקוחות ב-27/12/2004 18:34



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)