לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

1/2005

מי אני , מה אני והכי חשוב, מי הייתי...


 

אני חושבת שהבוקר היתה לי הארה.

הבנתי מדוע בכל פעם שאני שומעת בטלפון  את קולו של סוכן הביטוח של המשרד (שאין לי ספק שהוא איש חביב לכשעצמו) קורא לי: פמה מותק, כל מה שאני רוצה זה להניח את שתי ידי על צווארו, ול ל ח ו ץ!

 

אתמול בערב הייתי בסדנא חווייתית (מילה אחרת ל " יש משהו שאני חייבת לגרום לכם לקנות אותו") שעוסקת בגילגולים הקודמים שלנו(והיו, אם למישהו יש ספק, והרבה) ובחוויות שאנחנו מביאים איתנו לגלגול הקודם, שמפריעות לנו לחיינו, מקבעות אותנו באותן מקומות ואותן טעויות, ולאחר מותנו, הנפש בודקת אילו דברים עלינו לתקן ולפי זה היא בוחרת את הגוף אליו היא נכנסת (זה בערך מה שהסבירה לנו המנחה/המגלגלת/המתקשרת, אל תתפסו אותי במילה בבקשה).

 

אז ישבנו שם, קבוצה של 20 אנשים (ששלמו 50 ש"ח כל אחד - והיה גם קפה, עוגות, עוגיות ופירות יבשים בגלל ערב טו' בשבט) שרובם עוסקים/לומדים תחום זה או אחר שקשור לחלק הזה של הרוחניות (משתתפים בקורס של "קבוצת החמש". נשמע מסתורי, אין ספק), ואחרים , כמוני למשל, שלא היה להם משהו חשוב/מעניין יותר לעשות באותו הערב וגם רצו לבדוק אולי התחום הזה מדבר אליהם (אדם רוחני אנוכי), ושמענו מפי לואיז המגלגלת על פלאי הגלגולים הקודמים שלנו , על תיקונים שעושים בחיים האלה על דברים שעברנו בעבר, על תקשור וכו'.

החלק המעניין ביותר היה כמובן סיפוריהם של אנשים שהתנסו בכך, והפלא ופלא, לא מעט מתלמידיה של לואיז המופלאה היו בחבורה הזאת והם יותר משמחו לשתף אותנו, את החדשים מקרוב באו בפלאי התהליך.

 

לאחר שהבנו את עיקרי התורה (שהקורס עליה מתחיל ביום א' הקרוב, מהרו והרשמו) יצאנו להפסקה קצרה ולאחר מכן עברנו לחלק החוויתי של הערב, בו הבטיחה לואיז המגלגלת שנוכל , בהדרכתה להגיע למקום מסויים בגלגול קודם שלנו , לחוות אותו לעשות תיקון במידת הצורך.

בגלל גודל הקבוצה, היא ביקשה שנלך למקום שעושה לנו טוב פן תפרוץ הקבוצה כולה בקולות בכי ונהי לאחר שנחווה את סיוטינו הגרועים ביותר בעברנו.

 

התרווחנו במקומנו.

פשטנו ידיים ורגליים, עצמנו עיניים.

לואיז, עמעמה את האורות ונשארנו עם אור הנרות (שרק להדליק את כולם זה full time job) ויחד עם מוסיקה מתאימה החלה להוביל אותנו בדמיון מודרך לכיוון גלי האלפא של מוחנו , הם הם הגלים שאיתם אנחנו נישאים לעבר עברנו...

 

כשהחזירה אותנו לואיז המדריכה, לאחר דקות ארוכות מאוד של שהייה בגלגול זה או אחר שפעו אנשים סיפורים על מקום , מקרים, פגישות עם אנשים אלו ואחרים ואף דמעות היו פה ושם.

בחיוך רך ובניד ראש מבין , הקשיבה לואיז לסיפוריהם הנפעמים של החווים הנרגשים כשהיא מזכירה לנו, בעדינות, שהקורס (2800 ש"ח ל 14 פגישות) יתחיל ביום ראשון הקרוב וחבל על כל רגע.

עוד זמן מה עמדו אנשים בקבוצות , משוחחים איתה ובינהם על החוויות שעברו בערב הזה.

 

ואני? אין לי מושג.

אני נרדמתי עמוקות  מהרגע שפסענו לתוך היער (הדמיוני המודרך) ועד שטיפסנו במדרגות (הדמיוניות המודרכות) בחזרה לבית...

 

ואיך זה מתקשר לסוכן הביטוח של המשרד ?

אה, פשוט מאוד.

בתחושתי (ובגלל שאני מרגישה בלונדון, ובמיוחד בטאוור כמו בבית), הייתי אחת מנשותיו של הנרי השמיני.

והוא, הוא היה הנרי...

 

***********************************************************

וברצינות.

 

יש הרבה דברים שאינם מובנים לנו בחיינו.

תחושות של דה ז'וו.

אנשים שאנחנו מתחברים אליהם בקלות ואחרים שכלל לא.

מקומות שאנו חשים בהם בבית ומקומות שאנו חשים בהם מועקה גדולה כל כך שרוצים פשוט לברוח מהם.

טעויות שאנחנו חוזרים עליהם שוב ושוב כאילו לא למדנו דבר.

 

כולנו מחפשים את הדרך לשלמות שלנו. לקבלה.

מתוך האמונה שכשהשלמות הזאת תהייה חלק בלתי נפרד מתוכנו, מאתנו, נמצא גם את השלווה, את המנוחה.

את האושר.

 

יש מגוון רחב מאוד של דרכים והתנסויות להגיע לכך, ומתוך כך כל אחד יכול מצוא את מה שמתאים לו.

אתמול בערב הוצעה דרך מסויימת שאני מאמינה שמתאימה ללא מעט אנשים, אבל אני באופן אישי, ועם כל הדרך הרוחנית (כן, גם אני ברוטוס) שאני עוברת בשנתיים וחצי האחרונות, קשה לי להתחבר אליה.

וכמו שאומר ג'ורג' בסיינפלד: זאת אני , לא אתם...

 

בריאות חברים יקרים.

בגלגול הזה.

בגלגול הבא.

ובכל הגילגולים שהייתם...

נכתב על ידי , 25/1/2005 11:50  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-8/2/2005 23:02



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)