לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     




הוסף מסר

2/2005

הוא הבן יקיר לי


 

ימים שלמים  היינו רק שנינו והיה שם קשר מיוחד.

תינוק נוח להפליא (חברות שלי טוענות עד היום שאני הבנתי מה משמעותו של גידול תינוק רק לאחר הלידה של א. הצעיר) שהפך לילד מקסים , חברותי, חכם, בוגר.

היה תענוג לדבר איתו.

להיות איתו.

 

הוא גדל והפך לנער מופנם, דורש מעצמו ושואף לשלמות, אחראי, אינטליגנטי, מוקף חברים.

 ציוניו בבית הספר היו כל מה שאפשר היה לחלום עליו.

ובד בבד, החלה התרחקות.

שהיתה טבעית ככל שהתבגר ואולי לקח לי זמן להבין ולראות עד כמה היא הלכה וגדלה.

לאורך השנים ידעתי תמיד שערוצי התקשורת ביננו, פתוחים וגם קיבלתי אישור וחיזוק לכך, שבכל פעם שמשהו הטריד אותו, בכל פעם שרצה להתייעץ פנה (פונה) אלינו, אלי מיד.

וגם במצבי חרום (כמו ביום חמישי בערב למשל), נזעק מיד ותפקד באופן המלא והתומך ביותר.

 

וזה מה שהחזיק אותי כשראיתי שמצד שני, ישנה סוג של התנתקות.

של גסות רוח. של בקורת בלתי פוסקת על כל מה שלא נראה לא טוב אצלנו, ויש הרבה.

של אגוצנטריות מוחלטת, כזאת שלא רואה אף אחד מ 10 ס"מ.

של חוסר אפשרות לתקשר ברמה הבסיסית ביותר.

כזאת שמשאירה אותי , כמו עכשיו, כשהלך לעוד שבוע לצבא לאחר דין ודברים לא נעים ביננו, כועסת, עצובה, בוכה.

ועם תחושת כישלון חזקה ביותר.

 

למה זה נוגע בך כל כך , שאלה אותי אתמול חברה.

כי אני מרגישה סוג של בגידה , אמרתי לה.

של נטישה.

 

אני יודעת שאני צריכה לעשות משהו.

 שוב.

אני יודעת שאני אולי צריכה לדבר איתו, כמו שאמר לי בשיחת הטלפון , שהוא היה רוצה שאני אעשה משהו כדי לפייס.

אבל כרגע אני לא יכולה.

אני כועסת עליו יותר מדי.

אני כועסת עלי יותר מדי.

 

הוא הבן יקיר לי.

 

יום ראשון.

אפור.

 

********************

 

8.54

התקשרתי אליו.

קבענו לדבר ביום שישי , כשיחזור מהצבא.

נכתב על ידי , 6/2/2005 08:42  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-14/2/2005 22:30



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)