לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2005

ושוב, מבורכת


 

ובאורח פלא, כשפתחתי ביום שבת בבוקר את המחשב היה בראש בדף הבית שלי MSN המאמר של עדי כליף על החיים מתוך החצי המלא שלהם.

וקראתי אותו פעם אחת.

ושניה.

ושוב.

ועוד אחת.

לאורך השבת כולה.

והשארתי אותו למעלה.

שיהיה שם כל הזמן.

שאני אזכר.

שאני אזכור.

 

ובתוך כך, הצורך הבסיסי לעשות דברים מוחשיים פשוטים, של יום יום, כמו לצבוט את עצמי ולראות שאכן אני חיה, ואכן אני מרגישה.

וכל זה בא מתוך אותה תחושת קהות חושים והסתכלות מהצד על כך האובדן שקרה ברגע אחד מדגיש , באופן כל כך בולט

את חוסר האונים שאנו נמצאים בו לעיתים.

 

והחיים שלנו מעורבבים בהם כאב ושמחה, וצחוק ודמע ואפשר לשקוע באחד אבל עדיף ומחזק יותר להחזיק בשני.

לא רק בימים כאלה, מול אובדן כזה, אלא גם בתוך הפרטים הקטנים שמחברים לנו את הדקות והשניות ביום יום...

 

ואני קוראת שוב את עדי כליף וחושבת עליה.

 

יוצאת למרפסת וממלאת את מלוא ראותי באוויר ואור.

חיים.

 

שבוע טוב חברים יקרים. רק לשמור על עצמנו והאהובים עלינו

 

(ותודה על המילים שנאמרו כאן. הייתי זקוקה לעידוד, הרגשתי אותו)

נכתב על ידי , 6/3/2005 08:12  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-18/3/2005 23:32



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)