לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

כמו קוביית דומינו


 

לפעמים הדברים דומים לקוביית דומינו שמזיזים ממקומה.

שאר הקוביות לאו דווקא נופלות כולן בבת אחת, אבל הן פתאום מסתדרות אחרת.

 

הייתה לי תוכנית אחרת לאתמול.

לא הייתי אמורה להיות שם.

אבל מהרגע שהזזתי את קוביית הדומינו שלי,

הייתי שם.

שמעתי.

עיכלתי לאורך היום את הדברים והגבתי כפי שהגבתי.

 

ולאחר שהדברים נרגעים ומתבהרים (ושנת לילה עמוקה וטובה בצידה) אני מסתכלת עליהם לאחר זמן וחושבת לעצמי:

על זאת היתה המהומה?

על זאת היתה ההתרגשות?

כן.

על זאת.

 

ואני יכולה לחשוב את זה כך, רק בגלל שיכולתי לומר את הדברים שהפריעו לי באופן הברור ביותר וללא שום חשש.

בראש ובראשונה לעצמי.

ואחר כך גם למי שהייתי צריכה לומר אותם.

 

ואת זה , לא יכולתי לעשות בעבר.

ואם יש משהו שמשמח אותי בכל פעם מחדש זה לראות את הבחירה שלי להתייצב מול הדברים ולומר את שלי.

כי יותר מדי שנים ברחתי.

מעצמי.

 

 

והיום יום חדש, כמו שסקרלט אמרה (וגם מקוקו, אחרת אסתבך איתה...).

השמיים כחולים.

השמש זורחת.

א. הצעיר מבריז מבית הספר בתואנה שהמורים אצלם שובתים (הם לא, אבל זה באמת לא משנה ).

ואני , לאחר שנת לילה מצויינת וממלאת, פונה לעבר הזריחה.

 

(ג'יזס, שמישהו יחזיק אותי או שאני אקיא את עצמי לדעת! )

נכתב על ידי , 9/5/2005 08:09  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-13/6/2005 00:32



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)