לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

הדברים שאני אוהבת (לפרוייקט האוהבים)


 

ואתחיל עם הדברים שכתבתי לפני כמעט שנתיים:

 

אנשים. את החברים שלי.

חברים שעוד יהיו לי.

לראות את "כתם" ישן בכל מיני מצבים מצחיקים להפליא...

את "כתם" (האהבה שלי לחיות , זה בהחלט לא מובן מאליו...).

מוסיקה.

את הלילה.

לכתוב.

לרקוד.

לשבת במרפסת עם כוס קפה קר ולהריח את צמחי התבלין.

ללכת.  

 

ואמשיך , אינטואיטיבית בלי לחשוב הרבה על הדברים הנוספים :

 

לשבת בבית הקפה האהוב עלי ולקרוא יחד עם כוס קפה חזק ומוקצף.

קפה.

סופלה שוקולד של דיקסי.

אוכל.

נהיגה. מהירה בכביש המהיר בחלון פתוח עם מוסיקה מתאימה בקולי קולות.

הליכה בחדר כושר תוך כדי צפיה בתוכניות טלווזיה שטויות להחריד.

הגוף שלי תוך כדי עבודה בשיעורי עיצוב ופילאטיס.

הגוף שלי איך שהוא נראה לאחר שיעורי עיצוב ופילאטיס.

הגוף שלי.

סרטים.

הצגות.

לטייל. בחו"ל בעיקר.

לטוס.

לנסוע.

להכיר מקומות חדשים.

נופש בטן/גב במקום מפנק.

מסאג' (24/7 מבחינתי).

לכתוב.

לקרוא בלוגים ולהגיב.

לשחק משחקי מחשב ממכרים (סוליטר, כדורים שבולעים אחד את השני  וכו').

שיר או קטע מוסיקלי או סצינה בקולנוע שחונקת אותי בגרוני.

צמרמורת של עונג.

סקא (גור החתולים החדש שלנו).

כתם וסקא משחקים.

התכנסויות משפחתיות חוצות גילאים.

המשפחה שלי.

שעות הבוקר המוקדמות.

ים.

הרים.

בגדים. נעליים. ספרים.

לקנות בשוק ולהרגיש מליון דולר.

להתאפר.

להקשיב.

לשוחח.

עייפות שנמסכת בכל הגוף לאחר יום מלא פעילות.

אדרנלין זורם בעורקים.

 

ונגיעה אחת קטנה.

 

(עד כאן בינתיים. דברים נוספים שיעלו בזיכרוני או שאגלה מחדש, יתווספו לרשימה).

 

עכשיו אני הולכת להתחיל ולממש .

חדר כושר למשל...

 

ובעצם, זאת דרך נוספת להכיר אותי.

נעים מאוד. פמה

נכתב על ידי , 22/5/2005 16:57  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-23/5/2005 10:12



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)