לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

אני רוצה!


 

בזמן האחרון, בימים האחרונים ממש למדתי לומר בקול רם , צלול וברור את שאני רוצה.

ואין כוונתי לדברים פשוטים וטרוויאליים כמו  רצון לקנות משהו לעצמי או לבית, אלא רצון במובן גדול ורחב יותר שבו אני נדרשת לומר זאת למישהו זר ובעצם, לפני כן ובראש ובראשונה, לומר זאת לעצמי.

 

אני רוצה את "זה".

 

ו"זה" במקרה דנן, הוא משהו שקשור לעבודה.

 

לומר לאנשים שאני מתראיינת אצלם למשרה מסויימת, שאני רוצה אותה, ואפילו מאוד.

לא לשתוק ולחכות שיבינו את זה מתוך דברי.

לא ללכת לראיון בגישה של "אני אעשה כמיטב יכולתי והם כבר יראו ויבינו שכדאי".

אלא לבוא לשם ולומר את הדברים באופן הברור ביותר: אני רוצה את "זה".

והסיבות, כבר רבות ומגוונות.

 

לפני זמן מה עניתי למודעת "דרושים" לעבודה ששונה ורחוקה מאוד ולגמרי מכל מה שעשיתי עד כה.

עבודה שמקובל לראותה קשורה ושייכת לאנשים שצעירים ממני בשנים רבות, ופתאום התברר לי שלא כך, אלא ישנו ביקוש גם לאנשים בגילי.

זה לא היה משהו שהיה חלום שלי מאז ומתמיד, אבל כשהייתי צעירה לא חשבתי בכלל שיש לי סיכוי, שיש בי משהו , חיצונית ופנימית שיכול להתאים לעבודה הזאת.

ומה השוני הפעם?

האמונה בעצמי.

ומכאן ההעזה לנסות.

 

ימים ספורים לאחר ששמעתי על כך, ראיתי את הפרסום בעיתון, עניתי , שלחתי ומשם התגלגלו העניינים די מהר.

זומנתי והיום אני הולכת ליום מבדקים ארוך ומתיש.

אולי בגלל חוסר אמון ביכולת שלי לעבור את השלב הזה ולהמשיך הלאה, שמרתי על הזימון בסוד וסיפרתי רק לשתי חברות טובות.

אפילו מפני שני האנשים החשובים בחיי היום, שמרתי את זה בסוד (הם יחזרו כל אחד מהחו"ל שלו, וישמעו על כך בכל מקרה. אָחרי).

 

ככל שעברו הימים והתקרב מועד יום המבדקים, הלכה והתגבשה בתוכי ההכרה שאני רוצה את זה.

לא מתוך פנטזיה ילדותית/רומנטית על אופי העבודה אלא מתוך הבנה פנימית שזה משהו שמתאים לי מאוד לחיי היום, משהו שאני יכולה להינות ממנו ולתרום מעצמי.

 

ואתמול ישבתי וכתבתי בטוש על דף נייר גדול:

"אני רוצה להתקבל ל..." ותליתי על המקרר לזוועתו הגדולה של א. הצעיר ("אמא, תגידי את נורמלית? לא יכול להיות שאת באמת מתכוונת ל...")

 

כן.

הפעם הבעתי באופן חזק וברור את הרצון שלי.

בפני עצמי.

 

ועם הרצון הזה אני יוצאת הבוקר ומבקשת מכם, חברים וחברות יקרים  להחזיק לי אצבעות.

(ומצטערת, הפעם אני לא אוכל לפרט כאן יותר).

 

תודה

נכתב על ידי , 23/5/2005 06:17  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-26/5/2005 20:01



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)