לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2005

אני רוצה. אני עושה.


 

במסגרת היכולת שלי לומר לעצמי ולעולם כולו "אני רוצה" .

ובגלל ש"הם" (שישארו כאן עלומים מפאת סיבות אלו ואחרות)  לא מוכנים לוותר עלי, למרות  שאי הגעתי ליום המבדקים הראשון(כי  לא קיבלתי זימון ) היתה שקולה כהודעה על וויתור מועמדותי למשרה הכה נחשקת,  ולמרות שביום המבדקים אליו כן הלכתי (ונראה לי רחוק כמו מעבר להרי החושך),  נכשלתי  בראיון באנגלית (כן , כן, אני מודה ).

ובמסגרת חיפושי העבודה הנוספים והרגילים שלי,

(וגם בגלל הערות קוראי הנאמנים על שגיאות אלו ואחרות בכתיבת פוסטים באנגלית  ),

 

החלטתי שאם מתייחסים אלי ברצינות, כדאי שאחזיר ברצינות משלי, וכך נרשמתי לקורס חידוד וניקוי החלודה מהאנגלית שלי, במכון המבטיח שאהיה באוויירה דוברת אנגלית בקניון הקרוב למקום מגורי.

 

וכך, כשאני תופסת שתי ציפורים במכה אחת (כוס קפה יומי בארקפה החביב עלי , מצד אחד, וחידוד המוח הכה דרוש לי, מצד שני) מצאתי לי את התחום הלימודי בוא ארכז את מעייני בשנה הקרובה.

נתחיל באנגלית, ומשם הכל פתוח...

 

מדהים אותי עד כמה אני יכולה להיות, לעצמי, ברורה וממוקדת מטרה כשאני מוצאת אחת שכל כך קרובה לליבי וכאילו נכתב עליה שמי.

 

שבת שלום חברים יקרים, עוד  אכתוב פוסטים באנגלית בנון שלאנטיות של קוסם המפריח יונים

(סתם, סתם, אפשר להרגע )

נכתב על ידי , 17/6/2005 16:19  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-20/6/2005 12:17



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)