לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2005

דחיינית


 

אני רוצה לכתוב פוסט שמתרוצץ בראשי עוד מאתמול בערב.

אני צריכה להתקלח לאחר שיעור פילאטיס ולהכניס (סוף סוף לאחר דחייה של שבועות)  את הפנדה למוסך (משהו קטן שקשור לווינקרים והאורות שנכבים בכל פעם שאני מאותת ימינה או שמאלה) .

אני צריכה לעשות משימה מסויימת (מביכה בפשטותה) בסדנא שאני משתתפת בה.

אני צריכה לעשות דברים בבית שכבר 4 חודשים אני מבטיחה לעצמי להתלבש עליהם סוף סוף.

אני צריכה לחזור ולחפש עבודה במרץ.

 

אני צריכה להזיז את עצמי מכאן!!

 

אני כזאת דחיינית של דברים שפשוט בא לי לצרוח לפעמים.

ובכל פעם שאני מוצאת את עצמי עומדת שוב מול הדחיינות שלי, הכעס והמועקה שצומחים בי מתוכה ומחוסר האונים שלי לקום לעשות מעשה מתערבלים בתוכי עד כדי מחנק.

 

וכדי לנסות ולטפל בבעיה קניתי (לפני שבועות רבים)  ספר שאמור להסביר את הסיבות לדחיינות ומבטיח להראות את הדרך להתמודד ולצאת ממנה(כך כתוב על הכריכה).

 

אבל את קריאתו דחיתי לעת עתה...

 

(וזאת היתה חשיפה של חלק אפל נוסף בפמה...)

נכתב על ידי , 19/6/2005 10:35  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorge ב-27/6/2005 19:51



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)