לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2005

אני יודעת שאני חוזרת על עצמי


 

וזה אולי אפילו כבר משעמם  לקרוא את הריטואל הזה של הימים הנמוכים והכבדים הללו, שמתחילים דווקא באור בהיר ושמח ובלי שום סיבה או טריגר הנראה לעין הופכים לאחרים.

אני יודעת שישנם אלו שקשה להם לראות אותי כך.

אני מרגישה לעיתים שאני  מתישה ומשעממת את עצמי עם המעגל הפנימי הזה.

 

 מוכן ומחכה בטיוטות פוסט עליז ומצחיק (לעניות דעתי הקובעת בבלוג זה ) שתכננתי להעלות היום, אבל כשבאתי לכתוב פרצו הדמעות שהיו אצורות שם מהבוקר וידעתי שלהעלות את הפוסט ההוא עכשיו, זה לעשות שקר בנפשי מול הכתיבה שלי כאן.

 

  בשלוש השנים האחרונות (פחות חודשיים) אלו הימים הרעים ביותר שאני זוכרת (וכן, אני זוכרת את הירידות במצבי הרוח והכאב הפנימי הבלתי פוסק שבא ממקום של צורך שאינו מתמלא. זה סוג של קושי עכשיו. סוג אחר של "רע"),  והעובדה שהיום אני יכולה לקבל ולהתמודד עם ימים כאלה בקלות רבה יותר יחסית, מבעבר לא הופכת אותם באופן טבעי לקלים יותר .

 

באתי לישרא כדי לכתוב בראש ובראשונה רגשות.

כל מה שעולה בראשי וכל מה מרגיש בליבי.

ואם לעזאזל אני לא אוכל לכתוב את הרע הזה כאן , אז מה בעצם אני עושה כאן בכלל...?

 

(לא שמישהו בא בטענות. זה רק אני אל עצמי... )

נכתב על ידי , 23/6/2005 11:36  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorge ב-27/6/2005 19:55



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)