לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2005

ימי סתיו באמצע הקיץ


 

הבוקר קידם אותי באור אפלולי במקצת , שניסה לחדור מבעד למסכת העננים הלבנים שכיסו את השמים.

בלי להריח את הריח האופייני של הסתיו, ריח של מים אצורים בתוך עננים לבנים וכבדים , עלתה בי תחושה של הסתיו  המנסה לפרוץ בתחילת חודש אוגוסט הלוהט,  ולהזכיר את קיומו ממש מעבר לפינה.

 

אחר כך האוויר התחמם לו במקצת, אבל התחושה הסתווית נשארה בי  לאורך היום, כשאני מעבירה מבט דרך חלונות המשרד הגדולים, הנשקפים לצד צפון ומערב.

וכשדיברו בתחזית על גשם  אפשרי מחר בבוקר, קיבלתי את האישור שלא נזקקתי לו,

לתחושה.

 

אם הייתי עדיין מקבלת את המחזור שלי, דהיינו הייתי אמורה להיות היום בסוג של PMS שלא בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי כל הסובבים אותי אלא במין חוסר שקט פנימי שבגללו בדקתי בערך כל שעה את מצב השעון (שסרב לזוז  כהוא זה)  ובחשק עמום וחופר בתוכי לאכול משהו.

רק שה"משהו" הזה אצלי הפעם  יכול להיות אפילו

דגנים דיאטטיים... (כן, אני פאטתית, אני יודעת...).

 

שעתיים כמעט רצופות של דיבור באנגלית הערב מקדמים אותי במרץ ובנחישות לקראת התאריך שזומנתי למבחן/ראיון ההוא באנגלית, שבועיים וקצת מהיום,

ב 24.8.05.

שהוא גם יום השנה ה 25 לנישואי.

והמתח מתחיל לעלות בתוכי...

 

(עוד אין צורך להחזיק אצבעות. התראה מתאימה תשלח בזמן. )

 

לילה טוב חברים יקרים, לילה של התכרבלות באמצע ימים לוהטים

נכתב על ידי , 8/8/2005 21:54  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorage ב-11/8/2005 07:41



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)