לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2003

המוסיקה נותנת את הנשמה היתרה בסרט...


 

בלעדיה, הסרט הופך להיות לעיתים שטוח וחסר חיים...כאילו ניצוץ של חיים חסר בו...

ואתמול, לאחר שראיתי שוב, את סרט מטריקס revolutions , הבנתי עד כמה זה נכון...

 

ישבנו בסינמקס בסינמה סיטי, מולנו על מסך ענק, השתוללנו מפלצות מכניות ענקיות שנראו כמו הרובוטריקים באמצע התקפה אפילפטית, קיאנו (יקירי, נשמה, כפרות, עיניים שלי) איבד את מאור עיניו והפך לישו הצלוב תוך כדי הצלת עולמות שונים ומשונים, חברה שלי מיללת שהיא באה לראות אותו ומה זאת כל ההתבכיינות הפסאודו דתית הזאת ...

ואני, אני הרגשתי בסוף הסרט, מותשת...

ממש מותשת...

יש סרטים, שכדאי היה לסיים אותם בחלק השני שלהם...

 

סוף שבוע טוב עבר על כוחותנו...

סוף שבוע שהיה סוג של מבחן עבורי. אני יודעת איך היו לי סופי השבוע בהם הייתי רחוקה מד. עד כמה היה לי קשה להינות מהם, לנוח, להרגע, להינות מהדברים האחרים, החשובים בחיי...

ובמידה מסויימת הרגשתי שאני בוחנת את עצמי גם הפעם...

שוב, כנראה הכל תלוי וקשור במערכת היחסים עצמה...

כשהיא חזקה, טובה, בטוחה , כשיש איזון בין הרצון וההתממשות שלו, כשיש פרטנר בצד השני, הכל נראה אחרת...

יש געגועים, אבל הם לא חופרים בתוך הגוף, חורצים חריצים של כאב בנשמה, ומדממים לתוך הוורידים...

וכך היה ...

 

היו בילויים בחוץ.

היה ביחד בבית.

היתה מנוחה. רגיעה.

וגעגועים דווקא לקראת הסוף...

וזה בסדר...

 

וקניתי את המעיל האדום , אדום הכי אדום של קסטרו...משהו שרציתי עוד מהשנה שעברה...

יהיה חורף נהדר השנה, אמרתי את זה כבר?

אומר שוב...

 

ועדיין הולכת עם ההרגשה שזכיתי בפיס...

נכתב על ידי , 16/11/2003 16:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-17/11/2003 13:32



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)