לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כזאת אנוכי: שקטה כמימי אגם אוהבת שלוות חולין, עיני תינוקות ושיריו של פרנסיס ז'ם...(רחל)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2005

ימי סוף החופש הגדול


 

ורכבת ישראל משמשת כנראה כסוג של קייטנה להורים ולילדים שכבר מיצו כל דבר אפשרי אחר כדי להעביר את הימים הללו, שאין בהם קייטנות יותר וגם סידורי החינוך עדיין רחוקים דיים.

 

וכשמצד שני ,  הנוסעים המבוגרים לוקחים לעצמם חופש באותם ימים אחרונים של אוגוסט , מאותה הסיבה של צורך למצוא לילדים שלהם עיסוק ושעשוע או מסיבה הגיונית אחרת, לאט לאט הופכת הנסיעה ברכבת לתזכורת לימים ההם, הרחוקים כבר ממני, שבהם הייתי מצטרפת לעיתים (רחוקות) לטיולי הגן/בית ספר יסודי של הבנים שלי.

 

ואין בי געגוע לימים הללו, אבל מצד שני מעניין לראות את נקודת המבט הילדית, הסקרנית, הפתוחה כל כך, המתלהבת מכל דבר שקורה ונשמע הן בתוך הרכבת והן מחוצה לה.

 

ואני מתנחמת קצת ומצטערת קצת על כך שהנה עוד מעט הכל יחזור להיות כסידרו , והשקט שישרור בין הקרונות יופרע רק על ידי צלצול טלפון סלולרי זה או אחר ולא צווחת ילד סקרן ולוהב או משועמם...

 

תכננתי לחזור היום לימי חדר הכושר שלי בימי אמצע השבוע אבל השיעורים באנגלית לקראת השיעור מחר גורמים לי לוותר ולהיות ילדה טובה אחרת גבי המורה (הדי חתיך, יש לציין)  נוזף בי בעדינות מול שאר שלושת המשתתפים ואחר כך אני  חוששת שיבקש להביא את ההורים, וזאת כידוע בעיה מסויימת אצלי....

()

 

הסימולציות ביום רביעי השבוע.

אפשר עדיין להשאיר את האצבעות פרושות ומשוחררות...

נכתב על ידי , 28/8/2005 19:39  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kuksta ב-30/8/2005 22:13



כינוי: 

בת: 64




138,945
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpema1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pema1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)